Plussa vai ei?

Tämä apteekin herkkä testi varmaan viallinen? Kun tuollain väri menee?? 🤔 Nimittäin kuivuttuaan jäi lähes samannäköiseksi...

View attachment 148586
Ja sori et kirjottelen varmaan ihan liikaa tännekkin. 🤣

Mutta mietin että varmaan voisi miehelle mainita jo että pieni epäilys on että onkin positiivisia testejä.. Ei kyllä varmaan taaskaan näe mitään jos näytän nuo testit. 😂

Miten te kertoisitte? Siis odotatteko kunnes varma plussa vai mitä?

Miksi et kertois miehelle? Kuulostaa vähän hassulle omaan korvaan, jos ei tällasia asioita kerro kumppanille, yhtä lailla hänen "projektinsa".. Yksityisellehän pääsee varmasti mittaamaan hcg:n, eikä ole kamalan kallis.

Miksi et kertois miehelle? Kuulostaa vähän hassulle omaan korvaan, jos ei tällasia asioita kerro kumppanille, yhtä lailla hänen "projektinsa".. Yksityisellehän pääsee varmasti mittaamaan hcg:n, eikä ole kamalan kallis.
No siis ajattelin jos kerron ja sitten vuoto alkaa niin aiheutan hänelle pettymyksen. Ajattelin tällä tavalla "suojelevani" häntä. 😭 No kumminkin kerroin toissapäivänä ja kerroin myös eilisistä testeistä. Hänen mielestään oli kyllä outoa testata jos plussan jo saanut... Ja sanoi enköhän mä raskaana ole kun plussan sain? Yritin siinä sitten selittää etten luota koska ennenkin saanut samankaltaisia outoja viivoja ja raskaana en ollut. 🤔 Kumminkin hänen mielestään pitäisi ottaa iisisti ja luottaa raskauteen. Hyvä neuvo mutta helpommin sanottu kuin tehty...

@Kali mä nään viimeisimmissä testeissä selkeän punaisen viivan. 😊 Ja ei kai digi voi näyttää väärää positiivista. Eli kyllä siellä jotain tapahtuu. Toivottavasti on pysyvä plussa! Se kyllä outoa, kun toinen digi näyttikin negaa. Mutta josko oli vielä sen verran alussa, että pidätysaika vaikuttaa ratkaisevasti. Verikoe tietty toisi varmuuden. Tylsää kyllä, kun samalla kertaa tehdyissä testeissä voi olla noin erivahvuiset viivat. Kertoo ainakin sen, ettei kannata liikaa laittaa painoarvoa viivan vahvuudelle.

@Indigo testissä en valitettavasti näe väriä. Pitäisin siis negana. Mutta eikö sulla ollut menossa nyt kp24? Riippuu toki mikä on kierron pituus ja milloin on ollut ovulaatio. Mutta jos kiertosi ei ole alle keskimääräisen, niin voi olla vaan vielä liian aikaista. En siis heittäisi vielä kirvestä kaivoon. 😊

Okei IIK!! Tuli semmoinen olo että nyt on pakko testata, keskellä iltapäivää.. älytön idea 🙈 mutta joku hailura tähän piirtyi ja luonnossa punertaakin vähän.

IMG_9774.jpeg

Nyt kuitenkin jäitä hattuun 🫡 edelliskierron kemiallinen kummittelee ja katsotaan nyt vielä lähteekö vahvistumaan viikonloppua kohti

No lisää outoutta täältä... Tein vikat apteekin herkät testit pois kuljeksimasta koska en tiedä toimiiko mulla. Aamulla en heti testannut herättyäni koska ajattelin sen olevan turhaa. No testejä oli kaksi ja huvin vuoksi tein ne katsoakseni onko samasta näytteestä eroja ja tuhlatakseni kaksi vikaa testiä. Nähtävästi on koska näyttää että kummassakin jonkinlainen viiva mutta erivahvuinen. 🥴 Kuvat otettu kun testit eivät olleet täysin kuivuneet. Dpo12 siis tänään. Veikkaan kyllä että kemiallinen kyseessä.

View attachment 148659

||Lisäyksenä kuivuneina...

View attachment 148662
Siis mikä jännäri täällä oikeesti! Mutta niin selkeet on. Nyt kannattaa sit jatkaa jollain yhdellä merkillä. Ja verrata jokatoinen päivä keskenään. Eli pistät allekkain dpo10 ja dpo12. Sitten eri kuvaan dpo11 ja dpo13. Niin näkee sit selkeiten sitä vahvistumista. Tai näin mä tekisin jos seuraavaksi tärppää.

Okei IIK!! Tuli semmoinen olo että nyt on pakko testata, keskellä iltapäivää.. älytön idea 🙈 mutta joku hailura tähän piirtyi ja luonnossa punertaakin vähän.

View attachment 148671

Nyt kuitenkin jäitä hattuun 🫡 edelliskierron kemiallinen kummittelee ja katsotaan nyt vielä lähteekö vahvistumaan viikonloppua kohti
Ja vitsi täälläkin saa jännätä. Nyt vahvistumista sinne myös 🩷

No lisää outoutta täältä... Tein vikat apteekin herkät testit pois kuljeksimasta koska en tiedä toimiiko mulla. Aamulla en heti testannut herättyäni koska ajattelin sen olevan turhaa. No testejä oli kaksi ja huvin vuoksi tein ne katsoakseni onko samasta näytteestä eroja ja tuhlatakseni kaksi vikaa testiä. Nähtävästi on koska näyttää että kummassakin jonkinlainen viiva mutta erivahvuinen. 🥴 Kuvat otettu kun testit eivät olleet täysin kuivuneet. Dpo12 siis tänään. Veikkaan kyllä että kemiallinen kyseessä.
Sulla on kyllä erityismystistä kyllä noiden testien toiminta!! Pidetään sormet ristissä, että nyt on vaan niin vähän hormonia kehossa että lähtisi vahvistumaan kunnolla :folded:

@Kali mä nään viimeisimmissä testeissä selkeän punaisen viivan. 😊 Ja ei kai digi voi näyttää väärää positiivista. Eli kyllä siellä jotain tapahtuu. Toivottavasti on pysyvä plussa! Se kyllä outoa, kun toinen digi näyttikin negaa. Mutta josko oli vielä sen verran alussa, että pidätysaika vaikuttaa ratkaisevasti. Verikoe tietty toisi varmuuden. Tylsää kyllä, kun samalla kertaa tehdyissä testeissä voi olla noin erivahvuiset viivat. Kertoo ainakin sen, ettei kannata liikaa laittaa painoarvoa viivan vahvuudelle.

@Indigo testissä en valitettavasti näe väriä. Pitäisin siis negana. Mutta eikö sulla ollut menossa nyt kp24? Riippuu toki mikä on kierron pituus ja milloin on ollut ovulaatio. Mutta jos kiertosi ei ole alle keskimääräisen, niin voi olla vaan vielä liian aikaista. En siis heittäisi vielä kirvestä kaivoon. 😊
Mulla ei ole nyt tietoa ovulaatiosta. Ekan mielestäni haamun sain kp19 kun vielä etsin myöhäistä ovulaatiota. Ehkä se ”haamu” osoittautuu vielä plussaksi tai sitten virheelliseksi. Tänään on kp25/26-34 eli kaikki on mahdollista vielä.

Hei kysymys: Mitä testejä itse käytät tai mitä suosittelet? ☺️❤️
Mulla on ollu ihan pregcheckit kaupasta ja oon todennut ne toimivaksi. Sit tykkäsin herkkänä testinä noista Yliopiston apteekin oman merkin testeistä. Onestep ihan ehdoton ei raskaustestien puolelta (se ei näytä mitään paitsi joskus dpo 15 vaikka on muka herkkä), mutta samat ovistestit sitten taas itelle toimii.

Digitaalisia testejä en halua lähtökohtaisesti käyttää (koska hirveä määrä roskaa ja se pariston poiston vaiva), paitsi oon yhden viikkonäytöllisen ostanut odottamaan omia hermoja helpottamaan sitten jos päästään pidemmille raskausviikoille.

IMG_20251002_091316.jpg

Musta nää rfsu viikko testit on äärettömän herkkiä vaikkei muka ole kuin 25 yksikköä. Saman aamun herkkä näytti tältä.
IMG_20251002_091814.jpg

Nää siis dpo 9-10.

Aika paljon sai vielä tihrustaa ja jännätä...
IMG_20251003_121154~2.jpg

Sitte eilen testasin vähemmän herkällä ja hyvin näkyi päivällä, illalla heikommin. Dpo 10-11.

Tänään aamuyöstä ei tullut uni niin testasin nää ja nyt vähän helpottaa ja uskaltaa alkaa luottaa. Aika hyvin vastaa rfsu viikkotesti tota CB digiä. Se digi näytti suht pian että raskaana mut sit mietti viikkoja tovin. Tossa toisessa näkyy haaleana tuo toinenkin. Täsmää joka tapauksessa kun ovispäivä suunnilleen tiedossa. Näytän kyllä nää miehelle aamulla, se ei oo tähän asti uskonut yhteenkään viivaan 😂 Nyt siis dpo 11-12. Oon ite ollut varma että jotain noissa on ekasta testistä asti mutta oli vaan niin haaleita. Ihanaa vihdoin vihdoin vihdoin ❤️ Tää on minun neljäs raskaus, edellisestä 7 vuotta aikaa ja oon nyt 37 niin ei ole itsestäänselvyys 🥲
IMG_20251004_045748~2.jpg

IMG_20251004_050039.jpg

IMG_7090.jpeg

Onko mitään mahdollisuutta että tässä apteekin ultra herkässä näkyisi yhtään mitään pinkkiä?

IMG_7096.jpeg

Pääasiassa eiliset testit näyttää melko puhdasta negaa… :/

Takaisin