• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Onksulla kuvaa testeistä vierekkäin (ja jos on viel samaan vrk aikaan otettuja). Siitä voisi sitä tummumista arvioida. Mutta musta toi on oikein tyypillinen dpo12 viiva.

20241125_173159.jpg
Ei oo kun hävitin jo aiemman, mutta tässä hienosti muokattu kuva😆 alempi on nyt tänään iltapäivällä tehty ja ylempi eilen aikaisin aamulla

Mikä dpo sulla on? Tosi hyvä viiva jo😍 mulla näkyi tässä samassa testissä aamulla vaan tosi tosi haalea😐 ajattelin käydä ostaa bielä yhden herkän että näkyykö siinä mitään vahvistumisia
Lämmöistä katsottuna tää aiempi oli suunnilleen dpo11, mutta alkukierron käyrä oli tässä kierrossa vähän tavallista korkeampi/vaihtelevampi niin etten ole ihan satavarma ovispäivästä. Tässä uudemmassa näkyy jo vahvistuminen, kuvat otettu testien kuivuttua eli selvästi testiajan loppumisen jälkeen

Liitteet

• signal-2024-11-25-07-37-25-177.jpg
    signal-2024-11-25-07-37-25-177.jpg
    166.7 KB · Katsottu: 179
Mulla vuorostaan iski nyt pelko persiiseen, kun dpo13-15 ei erotu selvää vahvistumista ainakaan nyt kun uusin dpo15 on vielä märkä, pitää katsoa miltä näyttää herätyskellon soidessa (ihan kuin tässä nyt osaisi nukkua) kun testi on kuivahtanut. 😳
Edit. Ehkä tuo vaalea alue vaalenee kuitenkin kuivuessaan niin että kontrastin vahvistuessa uusin testi näyttää vahvemmalta... tai sitten ei 🫣

Ensimmäinen testi dpo11.

Liitteet

• IMG_20241127_054605.jpg
    IMG_20241127_054605.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 226
  • IMG_20241127_061455.jpg
    IMG_20241127_061455.jpg
    482.6 KB · Katsottu: 223
Muokattu viimeksi:
Mulla vuorostaan iski nyt pelko persiiseen, kun dpo13-15 ei erotu selvää vahvistumista ainakaan nyt kun uusin dpo15 on vielä märkä, pitää katsoa miltä näyttää herätyskellon soidessa (ihan kuin tässä nyt osaisi nukkua) kun testi on kuivahtanut. 😳
Edit. Ehkä tuo vaalea alue vaalenee kuitenkin kuivuessaan niin että kontrastin vahvistuessa uusin testi näyttää vahvemmalta... tai sitten ei 🫣

Ensimmäinen testi dpo11.
Musta se näyttää vahvemmalta! Eikö nuo joskus tosi hitaasti vahvistu ja silti kaikki ok. Tsemppiä!

Ensimmäinen testi dpo11.
Minusta näyttää vahvistuneen🌈

Ensimmäinen testi dpo11.
Minustakin on vahvistunut😊

Epätoivoisesti täältäkin kyselen, että onko joku raskautunut siten että ainoa seksikerta ollut dpo -4 🫣

Edellisen kanssa yritettiin babydust methodia (ei toiminut 😄) ja kaveri sai alkunsa viisi päivää ennen tikutettua ovista, joten toivoa on 🙏
Onnistuitteko saamaan tytön? Sitä varmaan siis yrititte tällaisella ajoituksella. 😊

Takaisin