Plussa vai ei?

Onksulla kuvaa testeistä vierekkäin (ja jos on viel samaan vrk aikaan otettuja). Siitä voisi sitä tummumista arvioida. Mutta musta toi on oikein tyypillinen dpo12 viiva.

20241125_173159.jpg
Ei oo kun hävitin jo aiemman, mutta tässä hienosti muokattu kuva😆 alempi on nyt tänään iltapäivällä tehty ja ylempi eilen aikaisin aamulla

Mikä dpo sulla on? Tosi hyvä viiva jo😍 mulla näkyi tässä samassa testissä aamulla vaan tosi tosi haalea😐 ajattelin käydä ostaa bielä yhden herkän että näkyykö siinä mitään vahvistumisia
Lämmöistä katsottuna tää aiempi oli suunnilleen dpo11, mutta alkukierron käyrä oli tässä kierrossa vähän tavallista korkeampi/vaihtelevampi niin etten ole ihan satavarma ovispäivästä. Tässä uudemmassa näkyy jo vahvistuminen, kuvat otettu testien kuivuttua eli selvästi testiajan loppumisen jälkeen

Liitteet

• signal-2024-11-25-07-37-25-177.jpg
    signal-2024-11-25-07-37-25-177.jpg
    166.7 KB · Katsottu: 172
Mulla vuorostaan iski nyt pelko persiiseen, kun dpo13-15 ei erotu selvää vahvistumista ainakaan nyt kun uusin dpo15 on vielä märkä, pitää katsoa miltä näyttää herätyskellon soidessa (ihan kuin tässä nyt osaisi nukkua) kun testi on kuivahtanut. 😳
Edit. Ehkä tuo vaalea alue vaalenee kuitenkin kuivuessaan niin että kontrastin vahvistuessa uusin testi näyttää vahvemmalta... tai sitten ei 🫣

Ensimmäinen testi dpo11.

Liitteet

• IMG_20241127_054605.jpg
    IMG_20241127_054605.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 220
  • IMG_20241127_061455.jpg
    IMG_20241127_061455.jpg
    482.6 KB · Katsottu: 217
Muokattu viimeksi:
Mulla vuorostaan iski nyt pelko persiiseen, kun dpo13-15 ei erotu selvää vahvistumista ainakaan nyt kun uusin dpo15 on vielä märkä, pitää katsoa miltä näyttää herätyskellon soidessa (ihan kuin tässä nyt osaisi nukkua) kun testi on kuivahtanut. 😳
Edit. Ehkä tuo vaalea alue vaalenee kuitenkin kuivuessaan niin että kontrastin vahvistuessa uusin testi näyttää vahvemmalta... tai sitten ei 🫣

Ensimmäinen testi dpo11.
Musta se näyttää vahvemmalta! Eikö nuo joskus tosi hitaasti vahvistu ja silti kaikki ok. Tsemppiä!

Ensimmäinen testi dpo11.
Minusta näyttää vahvistuneen🌈

Ensimmäinen testi dpo11.
Minustakin on vahvistunut😊

Epätoivoisesti täältäkin kyselen, että onko joku raskautunut siten että ainoa seksikerta ollut dpo -4 🫣

Edellisen kanssa yritettiin babydust methodia (ei toiminut 😄) ja kaveri sai alkunsa viisi päivää ennen tikutettua ovista, joten toivoa on 🙏
Onnistuitteko saamaan tytön? Sitä varmaan siis yrititte tällaisella ajoituksella. 😊

Takaisin