Plussa vai ei?

Kiitos vastauksesta. Samaa mieltä melkein itsekin. Mies oli sitä mieltä, että sekin oli negatiivinen. Tai sen mielestä nuo kaikki on ollu :) Itsellä siis superpitkä kierto ja ekaa kertaa testailen niin vähän hukassa :D

Digitesti voisi tosiaan olla parempi. En vain haluaisi ostaa niitä. Joutuisi ostamaan ihan hirveän määrän kun epäsäännölliset kierrot ja yleensä yli 54 päivää :/ Ajattelin ostaa sen sylkitestin. Onko kellään kokemuksia?

Mulla sama tekniikka kun @NewMoon lla. Eli jos liuska näyttää niin tummaa ettei ole varma onko positiivinen, niin dippaan myös digin. (Eli älä tyhjennä kuppia ennen tulosta). Toki se edellyttää sen, että pissaa kuppiin, eikä virrasta testaa :) Mutta jos ei halua kuppiin pissata, niin voihan sitä seuraavalla vessareissulla ottaa digin jos aikaisempi näytti tummaa viivaa.

Mut joo, ehdottomasti ei digiä joka kerta, kalliiksi tulee 🙈

Digitesti voisi tosiaan olla parempi. En vain haluaisi ostaa niitä. Joutuisi ostamaan ihan hirveän määrän kun epäsäännölliset kierrot ja yleensä yli 54 päivää :/ Ajattelin ostaa sen sylkitestin. Onko kellään kokemuksia?

Mulla oli käytössä sylkitesti ja näytti kyllä oviksen, kunhan oppi käyttämään. Mutta olen kyllä kuullut, että osalla ei toimi syystä tai toisesta. Oletko kokeillut lämpöjen mittaamista, se voisi kanssa auttaa oviksen metsästyksessä? 😊

Lämpöjä olen kyllä mittaillut, mutta taitaa olla huono mittari tai sitten muuten vain heittelevät paljon. No oikeastaan vasta 3. kierto menossa kun mittailen. Ensimmäisessä mittauskierrossa kyllä löytyi joku nousu ovulaation kohdilla/jälkeen, mutta sen jälkeen ollut aika sekavat lukemat.

Ensi kiertoon hommaan varmaan kokeiluun tuon sylkitestin. Tuntuisi kätsyltä jos voisi joka päivä samalla testillä testata. Kumpa edes se löytäisi jotain. 😄 Turhauttaa odotella niin pitkään aina seuraavaa mahdollisuutta. Vähän miettinytkin, että voiko kaikki olla kohdallaan näin pitkillä kierroilla... Mutta aika näyttää

Ei hitsi menin testaamaan dpo 10
Ja ainakin rfsu:n varhainen näyttää omaan silmään kovin negatiiviselta.

7367EBA3-A766-45CC-8E84-FE7DB47390AD.jpeg
DC34DF92-05FC-4841-99CF-F52207DF11A2.jpeg

Eli siis lisäyksenä.
Kp 21. Piti tehdä vain ovulaatiotesti ns.muuten vain (testihullut ehkä ymmärtää).
Avasin vahingossa ensin tuon r-testin ja ajattelin että dipataan sekin nyt sitten kun kerran jo avasin. Olin ihan ihmeissäni kun siihen ilmestyikin tuollainen epämääräinen "viiva".
Näitä on paljon tullut tehtyä, ja ikinä ei ole tämmöistä tullut.
Nyt on todella aikaista, joten se puhuisi viallisen testin puolesta.
Normikierto 28päivää, tässä kuussa ovulaatiot jäi tikuttamatta, niin siitä ei varmuutta.

Jännän äärellä.

Ei hitsi. Siis näkeeks joku muu tossa tollasen viivanpaikan? 🫥 Tai tollasen haamujen esivanhempien sedän serkun? (Viivasilmät sekoilee) odotan pari päivää ja koklaan uusiks jos täti ei pulahda paikalle. Jotenkin tää tiirailu lähtee aina mulla vähän lentoon. Toivo vaan on niin suuri ja yli vuoden päivät kokeiltu ja ikääkin alkaa löytyä sen verran kun 35v. just täytin. En tiedä vasta tällä iällä löysin kumppanin, jonka kanssa yhteinen toive. Kemiallisia mulla takana nyt varmaan sitten kolme, jos tuo edellinen oli sellainen. Gynellä kun kävin syksyllä niin kaiken pitäisi olla toiminnassa siellä. Mutta pitänee ottaa pian yhteyttä jonnekin, josko jotenkin tätä voisi edistää.. Jos se olisi meille mahdollista vielä ✨✨✨💕💕💕
5F6DA9E2-D388-4E14-B062-1E2834F91542.jpeg
8B9E71C2-44CA-47EA-870D-47CA7FE75605.jpeg
F3A358BC-E23C-441F-8DE1-C893DCC52EAF.jpeg

Ei hitsi. Siis näkeeks joku muu tossa tollasen viivanpaikan? 🫥 Tai tollasen haamujen esivanhempien sedän serkun? (Viivasilmät sekoilee) odotan pari päivää ja koklaan uusiks jos täti ei pulahda paikalle. Jotenkin tää tiirailu lähtee aina mulla vähän lentoon. Toivo vaan on niin suuri ja yli vuoden päivät kokeiltu ja ikääkin alkaa löytyä sen verran kun 35v. just täytin. En tiedä vasta tällä iällä löysin kumppanin, jonka kanssa yhteinen toive. Kemiallisia mulla takana nyt varmaan sitten kolme, jos tuo edellinen oli sellainen. Gynellä kun kävin syksyllä niin kaiken pitäisi olla toiminnassa siellä. Mutta pitänee ottaa pian yhteyttä jonnekin, josko jotenkin tätä voisi edistää.. Jos se olisi meille mahdollista vielä ✨✨✨💕💕💕View attachment 121548View attachment 121549View attachment 121550
Nää on tosi surkeita testejä, olen saanut näillä muka selkeää haamua eikä kyse ollut edes kemiallisesta siinä kierrossa. Antaa valitettavasti niin vahvaa viivan paikkaa...😔 mutta toivotaan toki oikeaa positiivista! Ehkä joku toinen testi voisi olla parempi.

Ihanaa, että joku muukin näkee tuon. Mitä lieneekin. 😊✨ Ja kyllä, täytynee kipittää apteekkiin hommaamaan toinen testi. Ikävää, että nämä viivailevat turhaan.
Ne pc:t oli kai hyviä. Nyt ei vaan lähikaupoissa niitä löydy ja olen tällä viikolla kovasti kiinni tässä lähellä töissä. Apteekkiin pääsen onneksi illalla huomenissa. Kiitos teille.

Lämpöjä olen kyllä mittaillut, mutta taitaa olla huono mittari tai sitten muuten vain heittelevät paljon. No oikeastaan vasta 3. kierto menossa kun mittailen. Ensimmäisessä mittauskierrossa kyllä löytyi joku nousu ovulaation kohdilla/jälkeen, mutta sen jälkeen ollut aika sekavat lukemat.

Ensi kiertoon hommaan varmaan kokeiluun tuon sylkitestin. Tuntuisi kätsyltä jos voisi joka päivä samalla testillä testata. Kumpa edes se löytäisi jotain. 😄 Turhauttaa odotella niin pitkään aina seuraavaa mahdollisuutta. Vähän miettinytkin, että voiko kaikki olla kohdallaan näin pitkillä kierroilla... Mutta aika näyttää

Ne lämmöt kannattaa mitata heti herätessä ennen sängystä nousemista ja suunnilleen samaan aikaan. Koska muuten se lämpöjen muutos voi hukkua sinne päivän mittaan tapahtuvaan lämpöjen vaihteluun. Ja sylkitestistä tosiaan ainakin itsellä hyvä kokemus. Tsemppiä piinailuun ja toivottavasti pian tärppää.🤞🏻

Plussa vai ei?

Alempi r-testi, ylempi ovulaatiotesti...
Kyllä tässä jotain näkyy,
Eli siis lisäyksenä.
Kp 21. Piti tehdä vain ovulaatiotesti ns.muuten vain (testihullut ehkä ymmärtää).
Avasin vahingossa ensin tuon r-testin ja ajattelin että dipataan sekin nyt sitten kun kerran jo avasin. Olin ihan ihmeissäni kun siihen ilmestyikin tuollainen epämääräinen "viiva".
Näitä on paljon tullut tehtyä, ja ikinä ei ole tämmöistä tullut.
Nyt on todella aikaista, joten se puhuisi viallisen testin puolesta.
Normikierto 28päivää, tässä kuussa ovulaatiot jäi tikuttamatta, niin siitä ei varmuutta.

Jännän äärellä.
Kyllä tossa jotain näkyy, mutta toi viiva näyttää vähän vakaalta, että paha sanoa, onko viallinen testi. Mutta toivotaan, että on oikea viiva ja lähtee vahvistumaan ☺️

Ei hitsi. Siis näkeeks joku muu tossa tollasen viivanpaikan? 🫥 Tai tollasen haamujen esivanhempien sedän serkun? (Viivasilmät sekoilee) odotan pari päivää ja koklaan uusiks jos täti ei pulahda paikalle. Jotenkin tää tiirailu lähtee aina mulla vähän lentoon. Toivo vaan on niin suuri ja yli vuoden päivät kokeiltu ja ikääkin alkaa löytyä sen verran kun 35v. just täytin. En tiedä vasta tällä iällä löysin kumppanin, jonka kanssa yhteinen toive. Kemiallisia mulla takana nyt varmaan sitten kolme, jos tuo edellinen oli sellainen. Gynellä kun kävin syksyllä niin kaiken pitäisi olla toiminnassa siellä. Mutta pitänee ottaa pian yhteyttä jonnekin, josko jotenkin tätä voisi edistää.. Jos se olisi meille mahdollista vielä ✨✨✨💕💕💕View attachment 121548View attachment 121549View attachment 121550

Kyllä tässä jotain näkyy, toivottavasti lähtee vahvistumaan.🤞🏻 Näillä moni saanut tosiaan turhia viivoja, mutta mulla tullut viivaa vaan sillon, kun olen ollut raskaana.

Kyllä mäkin näen tässä jotain hailuraa!
Toivottavasti vahvistuu!!!

Itselläni pregcheck mielestäni mega aamulla, ehkä hyvällä mielikuvituksella jotain tosi haaleaa, mutta saattaa olla vain viivanpaikkaa...
Toki vielä olisi kovin aikaista.

Takaisin