Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digitesti voisi tosiaan olla parempi. En vain haluaisi ostaa niitä. Joutuisi ostamaan ihan hirveän määrän kun epäsäännölliset kierrot ja yleensä yli 54 päivää :/ Ajattelin ostaa sen sylkitestin. Onko kellään kokemuksia?
Nää on tosi surkeita testejä, olen saanut näillä muka selkeää haamua eikä kyse ollut edes kemiallisesta siinä kierrossa. Antaa valitettavasti niin vahvaa viivan paikkaa...Ei hitsi. Siis näkeeks joku muu tossa tollasen viivanpaikan?Tai tollasen haamujen esivanhempien sedän serkun? (Viivasilmät sekoilee) odotan pari päivää ja koklaan uusiks jos täti ei pulahda paikalle. Jotenkin tää tiirailu lähtee aina mulla vähän lentoon. Toivo vaan on niin suuri ja yli vuoden päivät kokeiltu ja ikääkin alkaa löytyä sen verran kun 35v. just täytin. En tiedä vasta tällä iällä löysin kumppanin, jonka kanssa yhteinen toive. Kemiallisia mulla takana nyt varmaan sitten kolme, jos tuo edellinen oli sellainen. Gynellä kun kävin syksyllä niin kaiken pitäisi olla toiminnassa siellä. Mutta pitänee ottaa pian yhteyttä jonnekin, josko jotenkin tätä voisi edistää.. Jos se olisi meille mahdollista vielä
View attachment 121548View attachment 121549View attachment 121550
Lämpöjä olen kyllä mittaillut, mutta taitaa olla huono mittari tai sitten muuten vain heittelevät paljon. No oikeastaan vasta 3. kierto menossa kun mittailen. Ensimmäisessä mittauskierrossa kyllä löytyi joku nousu ovulaation kohdilla/jälkeen, mutta sen jälkeen ollut aika sekavat lukemat.
Ensi kiertoon hommaan varmaan kokeiluun tuon sylkitestin. Tuntuisi kätsyltä jos voisi joka päivä samalla testillä testata. Kumpa edes se löytäisi jotain.Turhauttaa odotella niin pitkään aina seuraavaa mahdollisuutta. Vähän miettinytkin, että voiko kaikki olla kohdallaan näin pitkillä kierroilla... Mutta aika näyttää
Kyllä tässä jotain näkyy,
Kyllä tossa jotain näkyy, mutta toi viiva näyttää vähän vakaalta, että paha sanoa, onko viallinen testi. Mutta toivotaan, että on oikea viiva ja lähtee vahvistumaanEli siis lisäyksenä.
Kp 21. Piti tehdä vain ovulaatiotesti ns.muuten vain (testihullut ehkä ymmärtää).
Avasin vahingossa ensin tuon r-testin ja ajattelin että dipataan sekin nyt sitten kun kerran jo avasin. Olin ihan ihmeissäni kun siihen ilmestyikin tuollainen epämääräinen "viiva".
Näitä on paljon tullut tehtyä, ja ikinä ei ole tämmöistä tullut.
Nyt on todella aikaista, joten se puhuisi viallisen testin puolesta.
Normikierto 28päivää, tässä kuussa ovulaatiot jäi tikuttamatta, niin siitä ei varmuutta.
Jännän äärellä.
Ei hitsi. Siis näkeeks joku muu tossa tollasen viivanpaikan?Tai tollasen haamujen esivanhempien sedän serkun? (Viivasilmät sekoilee) odotan pari päivää ja koklaan uusiks jos täti ei pulahda paikalle. Jotenkin tää tiirailu lähtee aina mulla vähän lentoon. Toivo vaan on niin suuri ja yli vuoden päivät kokeiltu ja ikääkin alkaa löytyä sen verran kun 35v. just täytin. En tiedä vasta tällä iällä löysin kumppanin, jonka kanssa yhteinen toive. Kemiallisia mulla takana nyt varmaan sitten kolme, jos tuo edellinen oli sellainen. Gynellä kun kävin syksyllä niin kaiken pitäisi olla toiminnassa siellä. Mutta pitänee ottaa pian yhteyttä jonnekin, josko jotenkin tätä voisi edistää.. Jos se olisi meille mahdollista vielä
Kyllä mäkin näen tässä jotain hailuraa!Ei hitsi. Siis näkeeks joku muu tossa tollasen viivanpaikan?Tai tollasen haamujen esivanhempien sedän serkun? (Viivasilmät sekoilee) odotan pari päivää ja koklaan uusiks jos täti ei pulahda paikalle. Jotenkin tää tiirailu lähtee aina mulla vähän lentoon. Toivo vaan on niin suuri ja yli vuoden päivät kokeiltu ja ikääkin alkaa löytyä sen verran kun 35v. just täytin. En tiedä vasta tällä iällä löysin kumppanin, jonka kanssa yhteinen toive. Kemiallisia mulla takana nyt varmaan sitten kolme, jos tuo edellinen oli sellainen. Gynellä kun kävin syksyllä niin kaiken pitäisi olla toiminnassa siellä. Mutta pitänee ottaa pian yhteyttä jonnekin, josko jotenkin tätä voisi edistää.. Jos se olisi meille mahdollista vielä