Plussa vai ei?

Hei!

Poikkean tänne kysymään, näkyykö näissä mitään? Viivanpaikka?

Jäi oleelliset puuttumaan :)

Laitetaans tännekki. Pp10, apteekin ultra testit eilen ja tänään. Näissä törkeät viivanpaikat jo ennen testausta, mut tänään ihanku ois tullu väriä?

Ja tässä vielä kuva 🤭

Liitteet

• 20230427_060021.jpg
    20230427_060021.jpg
    882.2 KB · Katsottu: 277

Jostakin syystä nuo kuvat ei ainakaan mulle auenneet ☹️

Jotain haaleeta näkyy unimurmelilla mun silmään ja näkyy mun silmään kyfillä myös, en tiedä näist pc:istä millasta viivanpaikka antavat. ✨

Ää mä en sitten yhtään tykkää tästä kun näin tapahtuu kun tänä aamuna 😞
Sain kuin sainkin haettua pc tikut ja nega mun silmään tuli dpo 12. (En varmaan testaa enää ennen ku vappuna jos täti ei oo tullu kylään) 😞
Ensin kuitenkin lehahti huolellinen viivanpaikka testiin. Joka katosi minuuttien kuluessa. Nyt istun tääl nega testin kaa johon ei saa viivaa kuvittelemallakaan.

253BE709-6228-4EC3-9A94-6755DEC28BA6.jpeg
75655C3C-954B-4C61-A874-D12314031B19.jpeg
EE31B1F4-015C-477A-B627-DB5D17C1DA4F.jpeg

Mulle aukesi nämä, ja musta tuossa ylimmässä kuvassa olen etenkin jotain haamua näkevinäni!

Vauuuu! Siellä varmana tärppikierto :Heartred

Onko teillä pitkään ollut yritys päällä?
Varovaiset onnittelut 🥰
Mä on kirjoitellut tonne lapsettomuushoitojen ryhmään enemmän. Meillä siis melkein 3v yritystä, ja nyt icsillä tämä tulos kun päästiin siirtoon asti (3hoitokiertoo meni niin ettei tullut ollenkaan siirrettävää). Vaikea tätä on uskoa ja toki dp10, että voi käydä miten vaan 🙄

Ihanaa jos nyt tärppäsi! <3 meillä esikoinen 2019 myös icsi tulos <3 9.siirtoa, joista viimeinen vihdoin tärppäsi.
Pikkuveli luomuna 2021, tärppäsi juuri kesätauolla, jonka jälkeen olisi alkanut hoidot.
Nyt vielä luomuna testaillaan jos onnistuisi.
Nyt alkaa olla kriittiset paikat, jos meinaa pitää samat vanhempainpäivärahat 😅
Kun tarkoitus olla lasten kanssa vielä kotona ensi vuoden elokuuhun..

Moi kaikki! Palaan foorumille muutaman vuoden tauon jälkeen. Mulla on taipumusta pahemman luokan himotestailuun ja eri merkkien testejä on tullu tihrusteltua silmä kovana. Tällä hetkellä ei oo yritys päällä mutta krooninen vauvakuume on. Menkat myöhässä pari päivää ja päätin tehdä testin. Ei löytynyt tähän hätään muuta kuin pahamaineinen rfsu liuska, jonka oon aina kokenu epäluotettavaks. Monesti oon saanu turhia haamuja ja foorumeista päätellen samaa tekee muillekin. Nyt siihen kuitenkin tuli heti vahva plussa! Testiviiva siis näkyi hyvin selkeenä jo ennen kontrolliviivaa. Mutta en osaa luottaa tohon testiin millään. Ehkä sikskin kun mahdollisuus raskaudelle on tosi pieni, mutta olemassa kyllä. Onko toi nyt luotettava plussa vai ei? Tuntuu ihan hölmöltä kysyäkään kun oon tottunu etsimään hailakoita haamuja, kahdesta syntyneestä lapsestakaan en ikinä saanut testiin noin vahvaa plussaa, vaan pelkkiä haamuja. Ja silti en luota tohon testiin. Varmasti käyn hakemassa jonkun toisen merkkisen mut oon niin pökerryksissäni ja epäuskoinen että oli pakko tulla kyselemään. Onko kenelläkään tullut vahvaa väärää plussaa?

Liitteet

• IMG_20230428_112634.jpg
    IMG_20230428_112634.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 204
Moi kaikki! Palaan foorumille muutaman vuoden tauon jälkeen. Mulla on taipumusta pahemman luokan himotestailuun ja eri merkkien testejä on tullu tihrusteltua silmä kovana. Tällä hetkellä ei oo yritys päällä mutta krooninen vauvakuume on. Menkat myöhässä pari päivää ja päätin tehdä testin. Ei löytynyt tähän hätään muuta kuin pahamaineinen rfsu liuska, jonka oon aina kokenu epäluotettavaks. Monesti oon saanu turhia haamuja ja foorumeista päätellen samaa tekee muillekin. Nyt siihen kuitenkin tuli heti vahva plussa! Testiviiva siis näkyi hyvin selkeenä jo ennen kontrolliviivaa. Mutta en osaa luottaa tohon testiin millään. Ehkä sikskin kun mahdollisuus raskaudelle on tosi pieni, mutta olemassa kyllä. Onko toi nyt luotettava plussa vai ei? Tuntuu ihan hölmöltä kysyäkään kun oon tottunu etsimään hailakoita haamuja, kahdesta syntyneestä lapsestakaan en ikinä saanut testiin noin vahvaa plussaa, vaan pelkkiä haamuja. Ja silti en luota tohon testiin. Varmasti käyn hakemassa jonkun toisen merkkisen mut oon niin pökerryksissäni ja epäuskoinen että oli pakko tulla kyselemään. Onko kenelläkään tullut vahvaa väärää plussaa?
No kyllä tämä on ihan selvä plussa! Niin susi ei tuokaan testi ole, että näin vahvoja vääriä positiivisia antaisi. Ennemminkin tummuu yleensä paljon hitaammin kuin muut, joten ostaisin sinuna viikkonäytöllisen seuraavaksi. Onnea plussasta ja tsemppiä sulatteluun! ❤️

@Eppis. Ei voi mitenkään olla väärä positiivinen. Ne on just ne haamut, joita tuo merkki antaa liian helposti. Onnea! Eihän raskaus joskus tarvitse kuin sen pienen mahdollisuuden. ;)

Selvä posi ☺️ onneksi olkoon!

Takaisin