Plussa vai ei?

Pikkukuvassa eilen illalla testiin ilmestynyt haamu ja isommassa tän päivän vahvempi viiva 🤩 molemmat siis apteekin herkkiä testejä ja dpo8 tänään äpin mukaan!
View attachment 120770

Mutta kysymys... Uskaltaako huomenna jo uhrata digin, että sais miehellekin uskottavan tekstimuotoisen todisteen tästä ihmeestä, kun on aprillipäivä ja kaikkea 😅 Ja ei sillä etteikö voisi uskoa, mutta 6v sitten oltiin samassa tilanteessa, kun esikoisesta plussasin aprillipäivänä. Ja onhan tämä eka kierto helmikuisen keskenmenon jälkeen, että senkin puoleen vaikea uskoa hänen(kään) varmasti tätä.
Kyllä viiva on sen verran vahva tänään, että uskoisin viikkodigin näyttävän jo 1-2 huomenna ☺️ itse plussasin sillä dpo 9 ja mun viiva oli samanlainen, ehkä jopa haaleampi

Pikkukuvassa eilen illalla testiin ilmestynyt haamu ja isommassa tän päivän vahvempi viiva 🤩 molemmat siis apteekin herkkiä testejä ja dpo8 tänään äpin mukaan!
View attachment 120770

Mutta kysymys... Uskaltaako huomenna jo uhrata digin, että sais miehellekin uskottavan tekstimuotoisen todisteen tästä ihmeestä, kun on aprillipäivä ja kaikkea 😅 Ja ei sillä etteikö voisi uskoa, mutta 6v sitten oltiin samassa tilanteessa, kun esikoisesta plussasin aprillipäivänä. Ja onhan tämä eka kierto helmikuisen keskenmenon jälkeen, että senkin puoleen vaikea uskoa hänen(kään) varmasti tätä.

Viikkodigi on niin herkkä, että varmasti näyttää jo 1-2 noilla viivoilla 😊

View attachment 120770

Ihanaa että saitte nopean tärpit keskenmenon jälkeen! 🌈❣️

Titiuu_85, mitä apteekin testejä noi on?
Onnea , on hyvät viivat jo noin aikaisin😍
Kiitos ♥️ ja nää on tän näköisessä paketissa
20230401_182433.jpg

(myydään myös 1kpl paketeissa, mutta testihirmulle nää tuplapaketit on kätevämpiä/halvempia pidemmän päälle)

Mitäs näiden PC testien kanssa nykyään, olleet aina mun varmoja testejä mutta nyt kun testaan pitkästä aikaa niin oudot viivanpaikkat antaa sellainen valkoinen viiva jossa pitäisi olla se toinen jos raskaana. Todella epäselviä... Mitä ehdotatte joka näyttää selkeätä mutta olis suht halpa, en viitsi rfsu kokeilla.

Mitäs näiden PC testien kanssa nykyään, olleet aina mun varmoja testejä mutta nyt kun testaan pitkästä aikaa niin oudot viivanpaikkat antaa sellainen valkoinen viiva jossa pitäisi olla se toinen jos raskaana. Todella epäselviä... Mitä ehdotatte joka näyttää selkeätä mutta olis suht halpa, en viitsi rfsu kokeilla.
Viivanpaikka näkyy aina, siinä ei ole yhtään väriä.

Edelleen valitettavasti en näe punaista vaan vain viivanpaikan..😔
Minäkin näin valkoisen viivanpaikan heti testin tehtyäni, mutta luonnossa on punertava. Jos r-testi reagoi ovulaatioon, niin nyt olisinkin vasta viikoilla 2+3, kierto 22pv.

Onnea Titiuu_85,😍
Mä tein ton rfsu varhaisen, testiajalla tuli mutta varmaan se kuuluisa viivanpaikkaa🙈

Liitteet

• IMG_20230402_162715.jpg
    IMG_20230402_162715.jpg
    453.7 KB · Katsottu: 217
Onnea Titiuu_85,😍
Mä tein ton rfsu varhaisen, testiajalla tuli mutta varmaan se kuuluisa viivanpaikkaa🙈
Mulla ei näissä ainakaan näkynyt viivanpaikkaa kun tein liian aikaisin 🤞ja sun pc näytti aika samalta ku mun ekat ku alkoi näkyä, nyt on jo ihan selkeetä viivaa joten peukut pystyyn 👍

Apua. Perään tein toisesta puolen tunnin pidätyksellä vielä puikko testin herkkyys 25 ja tämä testiajalla eli kuvassa testiaika vasta alkanut🙈 nyt kuiva ja siinä on vaaleenpunainen viiva😱 siitä kuva vieressä. Livenä näkyy kuivuneessa paremmin vaaleenpunainen sävy ja muutenki nyt paremmin kun tänne laitettuna😅

Liitteet

• IMG_20230402_171744~2.jpg
    IMG_20230402_171744~2.jpg
    631.9 KB · Katsottu: 232
  • IMG_20230402_172231~2.jpg
    IMG_20230402_172231~2.jpg
    529.5 KB · Katsottu: 240
Muokattu viimeksi:
Joku kyseli pc:n testeistä. Tässä testin kylläisyyttä yms muokattu, kuva otettu 3 minuutin kohdalla. Hyvin selkeä viivanpaikka.
Tein samasta virtsasta myös paketin toisen testin, siihen ei viivanpaikkaa tullut.
https://aijaa.com/gc4XZe

Takaisin