Plussa vai ei?

Onko Kellään kokemusta tällaisesta toiminnasta...,

Eli mulla kierto heittelee, saata olla myöhässä useimmiten nuo kuukautiset..

Mutta tämä kerta ne tuli 10pv aikasemmin kuin pitäisi, ei tällaista ennen tapahtunut.

Alkoi vaaleanpunaisena tipputeluna ja sitten rusehtavaa, sillein jatkui 6pv (käytin vain pikkuhousu suojaa, kun niin vähäistä)

Sitten päivä 7 se muutui kirkaan punaisena yhdynnän jälkeen (heh) ja oli ruosteen puneinen 3 pv, kuitenkin aika niukka, ja taas vaaleanpunainen ja loppui. Kokonaan 10 pv tiputtelu+niukka vuoto.

Kuukautisten olisi pitänyt alkaa 02.04 ja viimeiset kuukautiset olivat 01.03 ihan normaalit ja kesti kuten yleensäkin 7pv.

Olaan yritetty toista lasta jo melkein 4v kun esikoinen on 4 ja 1/2, hänen kanssa kesti myös pari vuotta. Nuoria olaan miehen kanssa (minä 27 mies 29) ja perus terveitä, vaikka minulla on ylipainoa mutta muuten perus terve.

Julkisen puolelta en saanut mitään apua kun aina helpolla vaan syytä tuota painoa.

Olen seurannut ovulaatiota jotta minulla harvoin tai ei ollenkaan olekaan, olen pyytänyt clomid lääkitystä mutta en sitä saanut, sanoivat vaan että minulla on jo yksi lapsi, pitäisi olla kiitollinen siitä ja yrittää vaan toista, kyllä se jossain välissä tulee kun ensimmäinen tuli myös, jos ei tule 35 vuoden saakka eli kun täytän 35 (8vuotta vielä) niin olenhan taas yhteydessä, silloin kun on sitten ikää niin otetaan vastaan ja tosissaan.

Olen todella lannistunut koska haluaisin vaan esikoiselle sisaruksen jotta se pyytää...

- Lilja
Ei valitettavasti ole tuosta kokemusta enkä osaa siihen sanoa mitään, mutta on sanottava että eihän tuo voi eikä saa olla totta, että 8v. pitäisi odottaa ennen kuin saa apua?! Eikai sillä ole väliä montako lasta on, eikös sen vuoden yrittämisen jälkeen saa mennä apuja kyselemään ja 35+vuotiaana tai jos on ongelmia niin puolen vuoden yrityksen jo? Mä oon ite ylipainoinen ja on km-tausta, mut ei meillä ole julkisella koskaan sanottu sen olevan esim. km:n syy eikä siihen ole edes puututtu koskaan, vaikka tietysti sekin voi vaikuttaa. Mut mun mielestä oot saanut todella törkeää ja kohtuutonta "palvelua" ja sinuna pyytäisin toista lääkäriä! Julkisellakin on oikeus vaihtaa lääkäri/hoitaja toiseen.

Onko Kellään kokemusta tällaisesta toiminnasta...,

Eli mulla kierto heittelee, saata olla myöhässä useimmiten nuo kuukautiset..

Mutta tämä kerta ne tuli 10pv aikasemmin kuin pitäisi, ei tällaista ennen tapahtunut.

Alkoi vaaleanpunaisena tipputeluna ja sitten rusehtavaa, sillein jatkui 6pv (käytin vain pikkuhousu suojaa, kun niin vähäistä)

Sitten päivä 7 se muutui kirkaan punaisena yhdynnän jälkeen (heh) ja oli ruosteen puneinen 3 pv, kuitenkin aika niukka, ja taas vaaleanpunainen ja loppui. Kokonaan 10 pv tiputtelu+niukka vuoto.

Kuukautisten olisi pitänyt alkaa 02.04 ja viimeiset kuukautiset olivat 01.03 ihan normaalit ja kesti kuten yleensäkin 7pv.

Olaan yritetty toista lasta jo melkein 4v kun esikoinen on 4 ja 1/2, hänen kanssa kesti myös pari vuotta. Nuoria olaan miehen kanssa (minä 27 mies 29) ja perus terveitä, vaikka minulla on ylipainoa mutta muuten perus terve.

Julkisen puolelta en saanut mitään apua kun aina helpolla vaan syytä tuota painoa.

Olen seurannut ovulaatiota jotta minulla harvoin tai ei ollenkaan olekaan, olen pyytänyt clomid lääkitystä mutta en sitä saanut, sanoivat vaan että minulla on jo yksi lapsi, pitäisi olla kiitollinen siitä ja yrittää vaan toista, kyllä se jossain välissä tulee kun ensimmäinen tuli myös, jos ei tule 35 vuoden saakka eli kun täytän 35 (8vuotta vielä) niin olenhan taas yhteydessä, silloin kun on sitten ikää niin otetaan vastaan ja tosissaan.

Olen todella lannistunut koska haluaisin vaan esikoiselle sisaruksen jotta se pyytää...

- Lilja

Komppaan @lepus timidus :ta, jos vuosi yrityksen aloittamisesta ei ole raskauduttu onnistuneesti tai tullut useampi keskenmeno (3kpl) niin julkisella tarjotaan apua. Aivan sama onko ennestään lapsia ja kuinka "nuori" on. Eli nyt vaatimaan apua. Ikävää, että ootte joutunut kokemaan tälläistä. Ei sen näin pitäisi mennä. Tsemppiä teille ❤️ Toivottavasti saatte apua!

Täällä ois tänään kp 33/28-32. Pohjustuksena pcos kiusaa taustalla, ennestään kaksi lasta 15 & 20 luomuna ♥️ nyt ehkäisy jätetty tammikuussa pois. Mitä on tämä, näkeekö kukaan muu tässä mitään?
IMG_20230330_100920.jpg

Hei! Sori omanapailu, mutta palaan kertomaan miten täällä kävi, jospa se olisi hyödyllistä jollekin. Eli edelleen oli haamu testissä aamulla, mutta vielä haaleampi kuin aiemmin, eikä oikein valokuvakelpoinen: ja täti saapui kuin saapuikin pian testin tekemisen jälkeen ja oikein rytinällä tällä kertaa. Kramppaa enemmän kuin yleensä ja kunnolla hyytymiä. Veikkaan itsekin tosiaan kemiallista. Kiitos vielä tuhannesti jelpistä testien tiirailun suhteen ja testiaika kokemuksesta. Otin päivän toisesta virtsasta testin. Eikun uuteen kiertoon sitten vaan!

Miten hailakalla haamulla uskaltaa harkitakaan viikkodigiä? Mies ei näe mitään, joten olisi kiva voida näyttää kunnon tulos 😊

Tässä aamuinen testi, tosin kuivuttua kun en aamulla älynnyt kuvata ennen töihin lähtöä.

@Metu näin mä vähän kans ajattelin,mutta nyt illasta tein vielä pc testin johon piirtyi huomattavasti vahvempi "haamu". Täytyypä odotella päivä tai kaks ja katsoa uudelleen 👀👀

Mies ei jaksanut eilen lähteä isompaan kauppaan hakemaan pc-tikkuja, joten toi lähikaupasta RFSU:n testaa varhain, vaikka sanoin että ei 😄 tällaisenkin ehdin tehdä dpo 8, joka onneksi oli täysin nega, joten ehkä tähän voi nyt luottaa 🙂

Mites kun miulla aina viivanpaikka näkynyt valkoisena ja hävinnyt viimeistään 5min sisään? Tuo tuli n. 1min sisään ja nökyy edelleen :Man With Turban: :Person Raising Both Hands:
Riippuu varmaan paljon testistäkin miten käyttäytyy, eikä ole kokemusta tosta sun testistä. Mut mulla viivanpaikat on tulleet myös heti ja jääneet näkyviin eli ei mihinkään ole hävinneet. Testit on myöskin samanlaisia päivästä toiseen. Mutta jos on ollut plussa, niin selkeästi on vahvistumista tapahtunut. Montas päivää oot testaillut, ainakin 2-3? Pitäisi melkein näkyä jo vahvempana. Mut jos sulla on se hcg verikokeissa todettu olevan eilen 2mIU/mL, niin kyllä se valitettavasti viivanpaikka aika varmasti on, koska hcg:tä ei ole tarpeeksi, että pissatesti edes haamua nappaisi :(

Riippuu varmaan paljon testistäkin miten käyttäytyy, eikä ole kokemusta tosta sun testistä. Mut mulla viivanpaikat on tulleet myös heti ja jääneet näkyviin eli ei mihinkään ole hävinneet. Testit on myöskin samanlaisia päivästä toiseen. Mutta jos on ollut plussa, niin selkeästi on vahvistumista tapahtunut. Montas päivää oot testaillut, ainakin 2-3? Pitäisi melkein näkyä jo vahvempana. Mut jos sulla on se hcg verikokeissa todettu olevan eilen 2mIU/mL, niin kyllä se valitettavasti viivanpaikka aika varmasti on, koska hcg:tä ei ole tarpeeksi, että pissatesti edes haamua nappaisi :sad001
2-3pv mutta kuvaa en niistä ikinä saanut. Hcg kokeet uusiksi torstaina :Person Raising Both Hands:

Pikkukuvassa eilen illalla testiin ilmestynyt haamu ja isommassa tän päivän vahvempi viiva 🤩 molemmat siis apteekin herkkiä testejä ja dpo8 tänään äpin mukaan!
PhotoGrid_Plus_1680330017199.jpg

Mutta kysymys... Uskaltaako huomenna jo uhrata digin, että sais miehellekin uskottavan tekstimuotoisen todisteen tästä ihmeestä, kun on aprillipäivä ja kaikkea 😅 Ja ei sillä etteikö voisi uskoa, mutta 6v sitten oltiin samassa tilanteessa, kun esikoisesta plussasin aprillipäivänä. Ja onhan tämä eka kierto helmikuisen keskenmenon jälkeen, että senkin puoleen vaikea uskoa hänen(kään) varmasti tätä.

Takaisin