Plussa vai ei?

Mun kahdella lapsella on ollut laskettu aika 24.12. Toinen syntyi 20.päivä ja toinen 15.päivä. Kaksi tuttavaani on syntynyt 24.12. Se on ihan hyvä aika syntyä jos pieni haluaa sen syntymäpäiväkseen, mutta ymmärrän jos vanhemmat eivät halua monia juhlia samaan aikaan. Meille tämä ei ole ollut mikään ongelma kun syntymäpäiviä muutenkin aina järjestetty "noin aikoina" eli harvemmin juuri virallisena päivänä 😊
Mua lähinnä ahdistaa ajatus olla joulu sairaalassa.😬 Mutta ei tässä kierrossa muuta siis tapahdu normaalista poikkeavaa, en vaan aio tikutella ovista tai muutenkaan stressata.
 
Mun kahdella lapsella on ollut laskettu aika 24.12. Toinen syntyi 20.päivä ja toinen 15.päivä. Kaksi tuttavaani on syntynyt 24.12. Se on ihan hyvä aika syntyä jos pieni haluaa sen syntymäpäiväkseen, mutta ymmärrän jos vanhemmat eivät halua monia juhlia samaan aikaan. Meille tämä ei ole ollut mikään ongelma kun syntymäpäiviä muutenkin aina järjestetty "noin aikoina" eli harvemmin juuri virallisena päivänä 😊
Mä olen nähnyt asian niin että ”ne” hedelmälliset ja hyvä onniset valkkailee noita syntymäkuukausia. Me kenellä on vuosia yritystä takana on ihan se ja sama olisiko syntymä jouluna vai juhannuksena, kunhan se olisi.
 
Voisiko olla viallinen? Tai onko vanha testi?
Tein toisen samanlaisen testin, tosin eri paketista, eli ei pitäisi olla viallisia… Tuli samanlaiset ”ääriviivat” tuohon viivanpaikkaan, hieman haaleammat vain toki, kun ei ollut aamupissa. Kummallista.
 
3+6 kai, 5päivänen alkio siirretty viime perjantaina. Unohtu tehä aamupissasta, niin tää on vajaa 2h pidättelyn jälkeen😬
 

Liitteet

  • 20230325_094028.jpg
    20230325_094028.jpg
    107.1 KB · Katsottu: 134
Hei. Törmäsin tähän ketjuun kun aloimme mieheni kanssa yrittää raskautumista ja olen tähän mennessä (vähän yli vuoden päivät) jo lukenut varmaan koko ketjun läpi. Kirjoitan nyt tänne, nimittäin en meinaa saada rauhaa kun mietin kovasti voivatko nämä molemmat olla viivanpaikkoja? Miltä teistä vaikuttaa? Apteq-testi ja pregcheck kyseessä. Digi näytti kuitenkin negaa eilen aamulla dpo 15. Nämä kaksi otettu dpo 13, siksi kyselenkin kun kaippa näillä päivillä vähän vahvempaa viivaa on moni saanut. Nojaa, kuukautisia odotellessa..
187E90CC-AA15-440B-A8A4-8B78B27CFCA8.jpeg
11015564-F759-420B-9171-9A28F5BBA25A.jpeg
 
Muorsallie, on noissa haamuplussat molemmissa. Jos teit myöhemmin digin joka negaa niin varmaan kyseessä ollut NS kiinnittymisyritys eli kemiallinen. Tai sitten digitestissä jotenki laimee virtsa. Testaa vielä uusiksi vaikka pc:llä!?
 
Muorsallie, on noissa haamuplussat molemmissa. Jos teit myöhemmin digin joka negaa niin varmaan kyseessä ollut NS kiinnittymisyritys eli kemiallinen. Tai sitten digitestissä jotenki laimee virtsa. Testaa vielä uusiksi vaikka pc:llä!?
Kiitos! ✨ Testaan huomen aamulla pc:llä vielä.
 
Itse en suosittele aamuvirtsaa. Itsellä aina ollut hyvin haalea tai melkein negaa aamuvirtsasta kun parin tunnin pidätyksellä myöhemmin aina selkee plussa. Itsellä aamuvirtsa ei jostain syystä toimi. Mutta tämä oma kokemus.
 
Onko Kellään kokemusta tällaisesta toiminnasta...,

Eli mulla kierto heittelee, saata olla myöhässä useimmiten nuo kuukautiset..

Mutta tämä kerta ne tuli 10pv aikasemmin kuin pitäisi, ei tällaista ennen tapahtunut.

Alkoi vaaleanpunaisena tipputeluna ja sitten rusehtavaa, sillein jatkui 6pv (käytin vain pikkuhousu suojaa, kun niin vähäistä)

Sitten päivä 7 se muutui kirkaan punaisena yhdynnän jälkeen (heh) ja oli ruosteen puneinen 3 pv, kuitenkin aika niukka, ja taas vaaleanpunainen ja loppui. Kokonaan 10 pv tiputtelu+niukka vuoto.

Kuukautisten olisi pitänyt alkaa 02.04 ja viimeiset kuukautiset olivat 01.03 ihan normaalit ja kesti kuten yleensäkin 7pv.

Olaan yritetty toista lasta jo melkein 4v kun esikoinen on 4 ja 1/2, hänen kanssa kesti myös pari vuotta. Nuoria olaan miehen kanssa (minä 27 mies 29) ja perus terveitä, vaikka minulla on ylipainoa mutta muuten perus terve.

Julkisen puolelta en saanut mitään apua kun aina helpolla vaan syytä tuota painoa.

Olen seurannut ovulaatiota jotta minulla harvoin tai ei ollenkaan olekaan, olen pyytänyt clomid lääkitystä mutta en sitä saanut, sanoivat vaan että minulla on jo yksi lapsi, pitäisi olla kiitollinen siitä ja yrittää vaan toista, kyllä se jossain välissä tulee kun ensimmäinen tuli myös, jos ei tule 35 vuoden saakka eli kun täytän 35 (8vuotta vielä) niin olenhan taas yhteydessä, silloin kun on sitten ikää niin otetaan vastaan ja tosissaan.

Olen todella lannistunut koska haluaisin vaan esikoiselle sisaruksen jotta se pyytää...


- Lilja
 
Takaisin
Top