Plussa vai ei?

Pikkukakkosta täällä yritetään, nyt kolmas kierto. Esikoisen aikaan täällä kirjoittelin joten ajattelin tulla tänne kyseleen että oonko tullut hulluksi näiden raskaustestien tuijottelusta vai onko tuossa tosiaan kaksi viivaa. Paljaalla silmällä olen näkevinäni viivat todella selkeästä. Nyt vasta dpo 11 ja testi ei ole eritysherkkä...
IMG_20230314_102125.jpg
 
Pikkukakkosta täällä yritetään, nyt kolmas kierto. Esikoisen aikaan täällä kirjoittelin joten ajattelin tulla tänne kyseleen että oonko tullut hulluksi näiden raskaustestien tuijottelusta vai onko tuossa tosiaan kaksi viivaa. Paljaalla silmällä olen näkevinäni viivat todella selkeästä. Nyt vasta dpo 11 ja testi ei ole eritysherkkä... View attachment 120204
Kyllä siinä jotain näkyy!
 
Jotenkin vaikka testit eivät anna selkeää positiivista tulosta, on olo että olisin raskaana. Ehkä tämä on siitä toiveajattelusta johtuvaa sit... :D
 
No toivoahan on vielä! Sullakin pienet dpo:t. 👍

LH testit kyllä vahvistuu koko ajan, mutta näinhän ne tekeekin ennen menkkoja. Jossain oli että progetasot laskee kun raskaus ei ala ja lutenisoiva sit nousee

 
No toivoahan on vielä! Sullakin pienet dpo:t. 👍

LH testit kyllä vahvistuu koko ajan, mutta näinhän ne tekeekin ennen menkkoja. Jossain oli että progetasot laskee kun raskaus ei ala ja lutenisoiva sit nousee

Hyvä kun muistutit, vois tehdä samaan näytteeseen myös ovistestin. Semmoseen sain tässä välissä jo vain yhden viivan..
 
Hei. Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Täällä varmasti monilla kokemusta kemiallisista. Olen jo viikon ajan saanut testeihin hyvin vaaleita viivoja. Nyt en osaa sanoa mitään kierrosta koska täysimettän ja minulla ei ole kuukautisia.
Näyttääkö testi kuvassa miltä?
 
IMG_20230314_192139.jpg
Malttamattomana tein päivällä vielä yhden herkän rfsun testin joka oli selkeästi negatiivinen. Jäi niin kaiveleen että vielä nyt illalla piti tehdä PC ja tämä on omaan silmään jo ihan selkeä posi 🙂 viiva näkyi heti vaikka onkin vaalea... Säästelen digitestiä aamulle 😄 Viikkoja olisi nyt menkoista laskien 4+0 mutta ovis tikutettu ja nyt tosiaan dpo11.. Vielä kuitenkin jännätään!
 
View attachment 120227Malttamattomana tein päivällä vielä yhden herkän rfsun testin joka oli selkeästi negatiivinen. Jäi niin kaiveleen että vielä nyt illalla piti tehdä PC ja tämä on omaan silmään jo ihan selkeä posi 🙂 viiva näkyi heti vaikka onkin vaalea... Säästelen digitestiä aamulle 😄 Viikkoja olisi nyt menkoista laskien 4+0 mutta ovis tikutettu ja nyt tosiaan dpo11.. Vielä kuitenkin jännätään!
Kyllä tämä ihan selkeältä positiiviselta näyttää! 🤭 Onko nämä sinun mielestä vahvistuneet mitä olet aiemmin tehny?
 
Kyllä tämä ihan selkeältä positiiviselta näyttää! 🤭 Onko nämä sinun mielestä vahvistuneet mitä olet aiemmin tehny?
Nämä tämän päiväiset testit on siis ekat positiiviset mitkä oon saanu nyt tähän kiertoon 😄 oon tehny muutaman liuskan ja pari rfsun herkkää testiä dpo 6-10 välillä ja kaikki ollu negoja. Siksi nämä tämän päivän testitki oli niin suuri yllätys kun nuo ei edes ollu niitä herkkiä testejä ja noin selvä posi... Toivottavasti lähtee tosiaan vahvistumaan, en mä tähän testailua malta vielä lopettaa 😆
 
Nämä tämän päiväiset testit on siis ekat positiiviset mitkä oon saanu nyt tähän kiertoon 😄 oon tehny muutaman liuskan ja pari rfsun herkkää testiä dpo 6-10 välillä ja kaikki ollu negoja. Siksi nämä tämän päivän testitki oli niin suuri yllätys kun nuo ei edes ollu niitä herkkiä testejä ja noin selvä posi... Toivottavasti lähtee tosiaan vahvistumaan, en mä tähän testailua malta vielä lopettaa 😆
Aaa okei! No mut aika selvä positiivinen on, toivottavasti lähtee vahvistuun! 🥰
 
Kp1! Tää kierto kyllä skipataan ehkä yrittämisessä, katsoin että jos tärppäisi niin la. 24.12. 😁🤭
Mun kahdella lapsella on ollut laskettu aika 24.12. Toinen syntyi 20.päivä ja toinen 15.päivä. Kaksi tuttavaani on syntynyt 24.12. Se on ihan hyvä aika syntyä jos pieni haluaa sen syntymäpäiväkseen, mutta ymmärrän jos vanhemmat eivät halua monia juhlia samaan aikaan. Meille tämä ei ole ollut mikään ongelma kun syntymäpäiviä muutenkin aina järjestetty "noin aikoina" eli harvemmin juuri virallisena päivänä 😊
 
Takaisin
Top