Oli pakko tarkistaa etten muista ihan omianijoo minä sekoilen omiani, mutta toivotaan että viiva vahvistuu!![]()
Aamulla uusi testi, jos sekin nega niin sitten varmaan uskallan siihen luottaa.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oli pakko tarkistaa etten muista ihan omianijoo minä sekoilen omiani, mutta toivotaan että viiva vahvistuu!![]()
Aamulla uusi testi, jos sekin nega niin sitten varmaan uskallan siihen luottaa.Oli pakko tarkistaa etten muista ihan omianiAamulla uusi testi, jos sekin nega niin sitten varmaan uskallan siihen luottaa.
Vaikka testissä lukee mikä vahvuus ni sit oikeissa plussissa oon huomannut et pc esim. Antoi vahvemman viivan kuin apteq joka pitäisi olla herkempi, samoin pc oli vahvempi kuin se one step herkkä.. Ja usein näyttänyt aiemmin plussaa muutenkin jotku muka vahvemmat kuin herkät.. Tiedä syytä sittenNyt en ymmärrä kysymystäsi @Star4, onhan kaikissa testeissä määrätty herkkyys johon se reagoi. Pregcheck se on 25 miu, ApteQ 10 miu ja esim One step liuskat 10 miu. Mitä pienempi sitä vähempään määrään hcg se testi reagoi.
@tiiamariia selvä plussaonnea!!!
@turotus testissä en näe mitään![]()
Joo, puhdas nega, viivanpaikkakin oikein loisti valkoisenaOletko testannut?
Itsellä alkaa testailut varmaankin sunnuntaina kun on dpo8.

Hei,minulla ollut kemiallisia ja haamut näkyneet aina siihen asti kun verinen vuoto vasta on loppunut. Eli viikon ajan. Tsemppiä!Ja hei kiitos tietysti kun laitatte optimistista arviota tuohon mun testiin, mutta en nyt usko oikein raskauteen. Katsoin juuri kalenterista, että olen kuitenkin jo 8päivää sitten saanut ensimmäisen haamun, mikä haamuili muutaman päivän ja sitten vaaleni ihan minimiin. Viikonloppuna näkyi vähän väriä taas, sen jälkeen 3päivää viivanpaikkaa/tyhjää, kunnes tänään yhtäkkiä tuo hailura haamu. Olen ollut ennenkin raskaana ja viivat vahvistuneet aivan erilailla ja oireet myös olleet erilaiset. En siis mitenkään usko normaaliin raskauteen, lähinnä mietin kauanko tällainen voi haamuilla. Pitkällisen etsinnän jälkeen löysin kyllä tietoa, että kemiallinen voi haamuilla hyvin vaikka viikon tai ylikin, voisi olla myös kohdunulkoinen ilmeisesti. Pitää seurata ja kokemuksia olisi kiva kuulla.. laitoin kyllä ”menetyksen kokeneet” puolellekin, kuuluu varmaan sinne enemmän.

Ja hei kiitos tietysti kun laitatte optimistista arviota tuohon mun testiin, mutta en nyt usko oikein raskauteen. Katsoin juuri kalenterista, että olen kuitenkin jo 8päivää sitten saanut ensimmäisen haamun, mikä haamuili muutaman päivän ja sitten vaaleni ihan minimiin. Viikonloppuna näkyi vähän väriä taas, sen jälkeen 3päivää viivanpaikkaa/tyhjää, kunnes tänään yhtäkkiä tuo hailura haamu. Olen ollut ennenkin raskaana ja viivat vahvistuneet aivan erilailla ja oireet myös olleet erilaiset. En siis mitenkään usko normaaliin raskauteen, lähinnä mietin kauanko tällainen voi haamuilla. Pitkällisen etsinnän jälkeen löysin kyllä tietoa, että kemiallinen voi haamuilla hyvin vaikka viikon tai ylikin, voisi olla myös kohdunulkoinen ilmeisesti. Pitää seurata ja kokemuksia olisi kiva kuulla.. laitoin kyllä ”menetyksen kokeneet” puolellekin, kuuluu varmaan sinne enemmän.
Voi olla ihan vain viivanpaikkakin. Kannattaa kokeilla välillä viikkonäytöllisellä digitestillä, se näyttää Raskaana-tuloksen yhtä herkästi kuin herkät testit.Laitan tännekki taas tän päivästä testiä! Taas näkyy mun mielestä jotain, mutta ei oo kyllä tummentunu siitä kahen päivän takasesta. Eli aika varma kemiallinen, eikö niin? Olis pitäny tummentua jos hCG tuplaantuu viimeistään siinä 48h aikana. Dpo12 tänään.
View attachment 109583
Hmm, tuo olis hyvä idea! Tosin en saa edes joka pissasta näkyvää viivaa tuohon. Jos sais tehtyä sellasen pissasta mistä oon saanu tuommosen haamuviivan ni olis paras. Mut rehellisesti kantsis varmaan vaan rauhas odotella se pari päivää siihen edes et kuukautisten olis pitäny alkaa, ja vasta sit alkaa ihmetellä näitä jos eivät ilmesty. :PVoi olla ihan vain viivanpaikkakin. Kannattaa kokeilla välillä viikkonäytöllisellä digitestillä, se näyttää Raskaana-tuloksen yhtä herkästi kuin herkät testit.
Näkyy! Onko siinä livenä viiva ihan kokonainen? Kuvassa siis näyttää että yläreunassa on vaan väriä.
Jos kokonaan niin varovaiset onnittelut!
Mulla tuli vaan sellainen hassu viiva pregcheckillä kerran.
Tossa testiajalla ja kuivana!
View attachment 109615
Toivottavasti sulla on ihan THE viiva![]()