Plussa vai ei?

No toivottavasti siis on ihan oikea viiva :Two-hearts::folded:

Mä kun ton tein niin kaikki muut testit oli negaa, ton jälkeenkin kun pidätin aika pitkään.

joo en mä uskalla vielä luottaa tohon, vaikka mä en oo saanu mitään tollasia värejä näkymään ikinä, toi on 1h pidätyksellä, tässä just pidätän pidempään että saan testattua uuden :tears:

Kun ruokakaupasta oli muun merkkiset testit loppu ja joudut tyytymään näihin surullisen kuuluisiin tapauksiin, että et sitten loppupeleissä ole yhtään sen viisaampi tilanteesta... Ja tietysti vielä tälleen pyhänä piti mennä testaamaan, että ei ole tän kylän apteekit auki tai avoinna olevista marketeista varmasti saa tän luotettavampaan tapausta.

Että hyvää uutta vuotta vaan testailijoille, olkoon vuotenne viivojen täyteinen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Liitteet

• PhotoGrid_Plus_1641026149873.jpg
    PhotoGrid_Plus_1641026149873.jpg
    483.1 KB · Katsottu: 292
Clearblueen sain tänään korkeintaan viivanpaikan, joten eiköhän tämä ollut vain susi erä RFSU:ta jälleen :Face Without Mouth:

Liitteet

• IMG_20220102_112443__01-01.jpeg
    IMG_20220102_112443__01-01.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 236
Kun ruokakaupasta oli muun merkkiset testit loppu ja joudut tyytymään näihin surullisen kuuluisiin tapauksiin, että et sitten loppupeleissä ole yhtään sen viisaampi tilanteesta... Ja tietysti vielä tälleen pyhänä piti mennä testaamaan, että ei ole tän kylän apteekit auki tai avoinna olevista marketeista varmasti saa tän luotettavampaan tapausta.

Että hyvää uutta vuotta vaan testailijoille, olkoon vuotenne viivojen täyteinen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Tää meinaan näyttää kyseisellä testillä ihan oikeelle haamulle :red-heart:

Nämä cb fastand easy on ihan kuraa. Koita toisella testillä :smiling-eyes::folded:

Apteekin ultralla nega tänä aamuna :disappointed-face:

Edit. mä oon mestari saamaan näitä viivanpaikkoja kyllä näkyviin. Testin kuivuttua sain tähän apteekinkin testiin viivaa näkymään (kuva). Mutta uskon kyllä, että jos siellä joku matkassa olisi, olis hän tässä parissa päivässä ihan testiajalla itsestään ilmoitellut vähän vahvemmin. Ehkä tämä siis muille enemmän sellaisena varautumisena, että ei kannata innostua ehkä ennen kun kunnolla väriä on viivassa! :Relieved Face:

Liitteet

• IMG_20220103_112642-02.jpeg
    IMG_20220103_112642-02.jpeg
    2 MB · Katsottu: 211
Muokattu viimeksi:

Edit. mä oon mestari saamaan näitä viivanpaikkoja kyllä näkyviin. Testin kuivuttua sain tähän apteekinkin testiin viivaa näkymään (kuva). Mutta uskon kyllä, että jos siellä joku matkassa olisi, olis hän tässä parissa päivässä ihan testiajalla itsestään ilmoitellut vähän vahvemmin. Ehkä tämä siis muille enemmän sellaisena varautumisena, että ei kannata innostua ehkä ennen kun kunnolla väriä on viivassa! :Relieved Face:
Joo mä kans saanut paljon viivanpaikkaa ja ihan punertavaa haamua kans vaik ollutkin nega. Tässä esimerkiksi edellinen pc joka olikin sitten nega.

Liitteet

• Screenshot_2022-01-03-11-56-45-667_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2022-01-03-11-56-45-667_com.miui.gallery.jpg
    381.5 KB · Katsottu: 227
Joo mä kans saanut paljon viivanpaikkaa ja ihan punertavaa haamua kans vaik ollutkin nega. Tässä esimerkiksi edellinen pc joka olikin sitten nega.

Tämänpä takia on aika vähissä ne testit joihin uskaltaa satavarmasti luottaa! Raskauskeijun erittäin herkkiin sain useasti samanlaisia punertavia viivoja ilman että oli raskaana. Ja eipä nämä RFSU:t tässä vuosien saatossa ole testejään parempaan suuntaan saaneet, vaikka varmasti porukka paljon palautetta antaneet. Digit on ehkä enää ainoita joihin uskaltaa 100% luottaa :Grimacing Face:

Mikä dpo sull aon @Risunen ? Tuossa AO on kyllä selkeä toinen viiva, väriä en näe.. mutta jos sitäkin vielä tulisi jos vaan olet liian aikaisin liikenteessä?

Tämänpä takia on aika vähissä ne testit joihin uskaltaa satavarmasti luottaa! Raskauskeijun erittäin herkkiin sain useasti samanlaisia punertavia viivoja ilman että oli raskaana. Ja eipä nämä RFSU:t tässä vuosien saatossa ole testejään parempaan suuntaan saaneet, vaikka varmasti porukka paljon palautetta antaneet. Digit on ehkä enää ainoita joihin uskaltaa 100% luottaa :Grimacing Face:
Jep. Tässä mun one step herkkä negaa ja vahvistunut cb.. Se olk oudoin koska viivat tuli heti testiajalla ja vahvistui kolmen päivän ajan muiden ollessa negaa.

Liitteet

• PCIMG_2021-12-29_09-14-50.JPG
    PCIMG_2021-12-29_09-14-50.JPG
    480.2 KB · Katsottu: 200
  • IMG_20211216_091842.jpg
    IMG_20211216_091842.jpg
    311.7 KB · Katsottu: 191
Mikä dpo sull aon @Risunen ? Tuossa AO on kyllä selkeä toinen viiva, väriä en näe.. mutta jos sitäkin vielä tulisi jos vaan olet liian aikaisin liikenteessä?

Kun mä en nyt tiiä varmaksi, kun on ollut vähän sillai että tulee jos on tullakseen meiningillä. Kiertokin kun on ollut epäsäännöllinen, niin pelkkien tuntemusten perusteella oli arvaus dpo16, minkä takia lähdin tuossa testailemaan pari päivää sitten. Mutta toinen mahdollisuus olis dpo8. Ehkä taas pari päivää odottelee ja kattoo uudestaan, ennen kuin lusikan lopullisesti heittää nurkkaan tän kierron kanssa :Smiling Face With Open Mouth

Muokattu viimeksi:
Menkat 3 päivää myöhässä ja testi otettu vajaa tunnin pissan pidätyksen jälkeen..
cKOEnX

Ootko testaillut vielä :smiling-eyes:

Ootko testaillut vielä :smiling-eyes:

Testailut jatkui aamulla Pregchekin puikolla, mutta eipä testiajalla taas mitään saanut näkyviin. Jatkan siis näitä viivanpaikkojen keräilyä :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: Oloja on kyllä, että kohta joko kurvaa täti paikalle tai sitten on jotain muuta... Jää nähtäväksi kumpaa.

Liitteet

• IMG_20220104_160548-01.jpeg
    IMG_20220104_160548-01.jpeg
    3.5 MB · Katsottu: 243
Testailut jatkui aamulla Pregchekin puikolla, mutta eipä testiajalla taas mitään saanut näkyviin. Jatkan siis näitä viivanpaikkojen keräilyä :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: Oloja on kyllä, että kohta joko kurvaa täti paikalle tai sitten on jotain muuta... Jää nähtäväksi kumpaa.
Oho.. Mulla tulee testiajalla ne haamut ja kuivuneena yleensä haihtuu melkein näkymättömiin.. Pc puikkoon sain myös viivanpaikan kuivana mut en tommosta.. Toi näyttää kun ois väriä ja tosi selkeät :smiling-eyes::folded:
Toivotaan vahvistumista :Two-hearts:

Takaisin