No ei tarvitse tihrustaa!! Paljon onnea!Testasin äsken toisella testillä. Ehkä tätä ei voi tulkita enää väärin![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ei tarvitse tihrustaa!! Paljon onnea!Testasin äsken toisella testillä. Ehkä tätä ei voi tulkita enää väärin![]()

Eihän tuo oo puhdas nega vaan haamuTarvii nyt täälläkin kysellä: näättekö te tässä jotain? Vai alanko seota?dpo10 tänään.
View attachment 109505

Tarvii nyt täälläkin kysellä: näättekö te tässä jotain? Vai alanko seota?dpo10 tänään.
View attachment 109505

Tarvii nyt täälläkin kysellä: näättekö te tässä jotain? Vai alanko seota?dpo10 tänään.
View attachment 109505
Joo, onestepin herkkä testi oli tuo! Ja kyllä mä nään sunkin testissä jotain! :)Kyllä sieltä selkeä haamu kurkkii!!
Onko tuo One step?
mulla myös tänään dpo 10 ja tein one stepin sekä Rfsu iltapvllä. Stepissä ehkä jotain häivähdystä? Kun laittaa silmät kieroon… ovisliuska päällimmäisenä.
Kyllä sieltä selkeä haamu kurkkii!!
Onko tuo One step?
mulla myös tänään dpo 10 ja tein one stepin sekä Rfsu iltapvllä. Stepissä ehkä jotain häivähdystä? Kun laittaa silmät kieroon… ovisliuska päällimmäisenä.
Kyllä sieltä selkeä haamu kurkkii!!
Onko tuo One step?

Noh, teidän optimististen silmien takia tein perään uuden One Stepin. Olen siis testannut näillä dpo 8 alkaen eikä mitään ole tullut, ei myöskään tänä aamuna.
nyt tähän viimeisimpään tuli melkein heti punertavaa toista viivaa!! Eka kuva on otettu 3 min kohdalla. Mutta!! Tunti sen jälkeen kun testi on kuiva ei näy oikein mitään!!
En uskalla tänään enää testata. Elän hetken siinä hattarassa että jospa….![]()
Tässä mun eilinen ja tän päivän kollaaseissa(ekat kuvat eilisestä). Mulla siis ei ole mahista olla ees raskaana.. Eli joo toisille näyttäisi ikäväkyllä antavan ja jäi kuivana viivat myös..Tänä aamuna ihan vain yksi viiva testissä ja lämmötkin on laskusuunnassa. Eilen gooletin hieman One stepin arvioita ja tekee paljon ilmeisesti tuollaista värikeräymää, mutta halpojahan ne on että ei paljon voi odottaa tuollaiselta liuskalta.
No voi vitsi!Tänä aamuna ihan vain yksi viiva testissä ja lämmötkin on laskusuunnassa. Eilen gooletin hieman One stepin arvioita ja tekee paljon ilmeisesti tuollaista värikeräymää, mutta halpojahan ne on että ei paljon voi odottaa tuollaiselta liuskalta.

Mun viivalasit sanoo et jatka ihmeessä testailua josko vahvistuisi vieläNo voi vitsi!Mulla sama testi kyseessä. Ja mulla aika samanlainen tilanne vissiin muutenkin ku sulla: eilen ei aamupissassta tullu mitään, sit tokasta pissasta tuli, ja tänään taas aamupissasta oli nega (laitan tähän alle). Vai onko kellään niin vahvat viivalasit, että tässä jotain näkis? Mulla ei ainakaan
Mut mä oon vielä optimistinen sen suhteen, että periaatteessa kun oli niin himmeä plussa, voi HCG määrät vielä olla niin pieniä että liian laimea pissa antais viel väärää negaa. Ja uskon kuitenkin, että koska näkyi väriä siinä viivan kohdalla, niin kyl se plussa on. Mut koska on niin kovin varhainen ja hailea, voi ihan hyvin haihtua vielä pois jos oli vaan varhainen kiinnittymisyritys. Eli ite en tässä kohtaa syytä omaa testiäni kuraksi.
Tosi iso osa raskauksistahan keskeytyy hyvin varhain eikä nainen ikinä edes tietäis niistä ellei harrasta tällästä hullua varhaista testailua! Siks uskon kyllä, että iso osa noista "vääristä" positiivisista on vaan hyvin varhaisia kemiallisia. Toki eri asia se, että joillain ihmisillä vaan sattuu herkästi noita haamuja tulemaan muutenkin, niin kuin uppiksella! Mut esim mulle ei oo ennen tullut, eli pidän epätodennäköisenä että olis ollu väärä positiivinen. Pitää pitää mielessä että kyllä noi testit on sen mikälie 99% oikeessa.
View attachment 109533

Niinpä, sit kun on tosi kyseessä, ei jää arvailun varaan! :) Mutta meillä on nyt jo 2v5kk yritystä takana ilman yhtään plussaa. Vasta viime kuussa aloitin nää varhaiset testit, aiemmin testasin vaan jos oli oikeesti myöhässä. Alotin tän varhaisen testailun selvittääkseni, että tuleeko mulla ikinä noita haamuja vai ei. Koska periaatteessahan mulla vois olla melkeen joka kuussa haamu mutta kuukautiset alkaa ajallaan, niin en oo ollu tietoinen - eli että hedelmöittyminen kuitenkin tapahtuis. Samoin olis voinu olla että ikinä ei tuu haamuja, eli vika olis jotain muuta kun ei edes päästä hedelmöittymään. Tulkitsen tämän nyt tosiaan todisteeksi siitä, että hedelmöittyminen olis ehkä tapahtunu kuitenkin!@Uppisss , sullahan on hyvät arkistot !!Ja oiva esimerkki että kaikkea voi saada näiden liuskojen kanssa! Mulla on joskus jopa jäänyt yksi viiva vaakatasoon
Tietenkin jos ei olisi tätä riippuvuutta testailuun, sitä ostaisi vain sen digin, joka ei jätä arvailun varaa. Mutta valitettavasti näin ei ole
@Nurppu, joo meillä oli sama kokemus samana päivänä tuon One Stepin kanssa. Toivottavasti sulla tuo vielä muuttuu selkeäksi +!! Pistä testikuvaa tänne tulemaan kun teet taas lisää!
Testailun suolahan on just se että päästään tihrustamaan testejä, ja toivomaan parasta että ne siitä oikeiksi plussiksi vahvistuisivat. Kyllähän se toinen punainen toinen viiva on sitten selkeä, kun se oikeasti tulee, joten sitä kohti toverit!!!![]()

Jep.. Tää kannattaa jättää hyllylle kyllä kans tää cb fast and easy. Mä sain vahvistuvaa plussaa ennen menkkoja ja muut näytti negaa... Se oli kyl jo ns liian raakaa ja toivoa antavaa... Tuli heti värin pyyhkiytyessä pystviivat näkyviin ja jöieli ei ollut viivanpaikkoja..@Uppisss , sullahan on hyvät arkistot !!Ja oiva esimerkki että kaikkea voi saada näiden liuskojen kanssa! Mulla on joskus jopa jäänyt yksi viiva vaakatasoon
Tietenkin jos ei olisi tätä riippuvuutta testailuun, sitä ostaisi vain sen digin, joka ei jätä arvailun varaa. Mutta valitettavasti näin ei ole
@Nurppu, joo meillä oli sama kokemus samana päivänä tuon One Stepin kanssa. Toivottavasti sulla tuo vielä muuttuu selkeäksi +!! Pistä testikuvaa tänne tulemaan kun teet taas lisää!
Testailun suolahan on just se että päästään tihrustamaan testejä, ja toivomaan parasta että ne siitä oikeiksi plussiksi vahvistuisivat. Kyllähän se toinen punainen toinen viiva on sitten selkeä, kun se oikeasti tulee, joten sitä kohti toverit!!!![]()
Joo tää oli ihan käsittämätön, tän jälkeen mäki totesin että noita en ainakaan hanki :P vaikka haamuja metsästän tarkotuksella ni ei mun tavote oo erikseen itteäni rääkätä. Otan osaa tosta, ikävä kokemus.Jep.. Tää kannattaa jättää hyllylle kyllä kans tää cb fast and easy. Mä sain vahvistuvaa plussaa ennen menkkoja ja muut näytti negaa... Se oli kyl jo ns liian raakaa ja toivoa antavaa... Tuli heti värin pyyhkiytyessä pystviivat näkyviin ja jöieli ei ollut viivanpaikkoja..
Tää on varmaan oikee paikka spämmätä näitä negatestejä :P tein kaks ku aattelin et jos vaik olis jotai vaihtelevuutta testeissä. Tarpeeks kauan jos tuijottaa niin rupee hallusinoimaan sinne jotain, mut ei siel kyl taida kummaskaan mitään oikeesti olla.
View attachment 109543