Plussa vai ei?

Onkoos tää sitä rsfu testie tavanomaista turhaa viivanpaikkaa, kertymää tai mitä onkaan kierrot iha sekasin eikä hajua mikä dpo tmss

Ootko Jennushka jatkanut testailuja, miltä näyttää?

DPO 9 ja tältä näyttää.
Kuva otettu testiajalla jne, mutta ei tuossa sitä kuuluisaa punaista väriä kyllä ole. En jaksa enää tätä piinaa, kun joka kuukausi muka nään viivan ja sit se ei ookkaan siinä. Huoh. :tears:

Liitteet

• EEB3BD5B-8407-40DA-AD5D-A27DF9411E9D.jpeg
    EEB3BD5B-8407-40DA-AD5D-A27DF9411E9D.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 201
  • B5FE8B6E-4B58-4569-AE81-6649E072D512.jpeg
    B5FE8B6E-4B58-4569-AE81-6649E072D512.jpeg
    347.7 KB · Katsottu: 198
  • 52B8417F-D817-43B3-BEA8-3594E101AB2B.jpeg
    52B8417F-D817-43B3-BEA8-3594E101AB2B.jpeg
    261.5 KB · Katsottu: 190
Poopeli, näen jotakin jälkeä mutta onko se vaan viivanpaikka?

Mulla aiemmin ollut niin että viivanpaikkoja en ole juuri saanut eli jos ollut joku jälki, olen myös raskaana ollut ja se on siitä pikkuhiljaa vahvistunut. Eikä tosiaan ole mitään näkynyt vaikka miten testiä vääntelisi Mutta nyt sitten olen taas saanut vaikka mitä ihme viivanpaikkaa One Stepin testeihin ja se on todella ärsyttävää! Onko muilla kokemusta näistä? Raskauskeijulta olen tilannut tämän vuoden alkupuolella nämä liuskat ja herkkyys se 10. Tunnin päästäkin näkyy vaikka mitä viivanpaikkaa ja vähän joka testissä, mutta se ei ole vahvistunut tässä muutamana päivänä, ehkä jopa vähentynyt välillä? Tosin menkatkaan ei vielä pitäisi alkaa eli olen aika hätähousuna täällä

Mitähän aktuaalista HELKUTTIA. Mä tein sen rfsun herkän ja siihen tuli räikeä viiva JOKA KATOSI???
Mieskin näki sen ja se vaan hälveni. Selvä tarkkarajainen viiva.

nyt salamalla otin kuvan kyseisestä testistä ja toisesta testistä samasta pissasta. Nuolilla ne kohdat missä mä ”näen” viivan. Toi herkempi teki ”muka”-viivan ihan kiinni toiseen.

Liitteet

• BBF896B9-DC1B-415F-AA4E-7831E6BB5CED.jpeg
    BBF896B9-DC1B-415F-AA4E-7831E6BB5CED.jpeg
    708.7 KB · Katsottu: 268
Mitähän aktuaalista HELKUTTIA. Mä tein sen rfsun herkän ja siihen tuli räikeä viiva JOKA KATOSI???

nyt salamalla otin kuvan kyseisestä testistä ja toisesta testistä samasta pissasta. Nuolilla ne kohdat missä mä ”näen” viivan. Toi herkempi teki ”muka”-viivan ihan kiinni toiseen.

mun silmään alemmassa on valkoinen viivanpaikka ja tossa ylemmässä väri ei ole vielä levinnyt kunnolla siis värjääminen kesken.. :Face Without Mouth:

Tossa ylemmässä nuoli näyttää väärään kohtaan. Testiviivan pitäisi olla kauempana kontrolliviivasta. En siinäkään kohtaa oikein mitään näe, mutta jos siinä onkin viiva jota en erota en usko sen valitettavasti tarkoittavan kuin korkeintaan viallista testiä. Alemmassakaan en valitettavasti erota mitään. Toivottavasti viiva vielä ilmestyy!

Oliskohan viallinen testi, kun tuli ilmeisesti se viiva ihan väärään paikkaan. Tai sit just liittyy jotenkin tohon värin leviämiseen. En valitettavasti näe näissä toista viivaa, mutta toivottavasti vielä plussaksi muuttuisi :Slightly Smiling Face:

Negalle näyttää.

Tässä on mun tämän kertaisen varhaisen testailun tulokset. Edelleen liputan kyllä pc-liuskan puolesta, koska testasin sillä huvikseni myös dpo8, jolloin ei näkynyt mitään ja dpo9 huomasi heti, että jotain siihen alkoi muodostua, eikä tarvinnut käännellä, valottaa tai arpoa, että onko vai ei.

Jää sitten nähtäväksi, että miten pitkälle päästään tässä raskaudessa.

Alhaalta katsottuna dpo9, dpo10 ja tämänpäiväinen dpo11:

View attachment 109239
Oikein paljon onnea plussasta!

Silmät ristissä aamulla nappasin PC:n testin sen raskauskeijun herkän sijaan. Mutta siis, sehän näyttää oikein selkeää plussaa, vaikka ei olekaan herkkä testi :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Nyt siis dpo 11/12, kp26. Suunnitelmana oli siis noilla PC:n testeillä testailla vasta, kun kuukautiset myöhässä pisimmän kierron mukaan.

Mulla oli ennen ekaa raskautta kierto tasan 28 päivää, raskauden jälkeen kaikkea väliltä 22-29 päivää. Mitenköhän se laskettu aika lasketaan, kun kierrot heittelee?

Liitteet

• 20211222_062359.jpg
    20211222_062359.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 289
Silmät ristissä aamulla nappasin PC:n testin sen raskauskeijun herkän sijaan. Mutta siis, sehän näyttää oikein selkeää plussaa, vaikka ei olekaan herkkä testi :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Nyt siis dpo 11/12, kp26. Suunnitelmana oli siis noilla PC:n testeillä testailla vasta, kun kuukautiset myöhässä pisimmän kierron mukaan.

Mulla oli ennen ekaa raskautta kierto tasan 28 päivää, raskauden jälkeen kaikkea väliltä 22-29 päivää. Mitenköhän se laskettu aika lasketaan, kun kierrot heittelee?

Eikös se aluksi lasketa ihan viimeisten kuukautisten alkupäivästä. :smiling-eyes: Paljon onnea plussasta!:Two-hearts:

Onnea plussasta! Viimeisten kuukautisten mukaan lasketaan neuvolassa.

Taitaa vaihdella neuvoloittain. Osa laskee 28 päivän kierron mukaan jolloin raskaus lasketaan alkaneeksi edellisten kuukautisten alkupäivästä. Minun kummassakin raskaudessa on kuitenkin otettu heti alkuun kierron pituus huomioon. Kuopusta yrittäessä kierto vaihteli 30-40 niin se laskettiin 30 päivän mukaan. (Yllätyin suuresti kun se osui oikeaan.)

Onnea, mäkin nään siinä värejä enkä omista viivalaseja! :red-heart:

Onnea ja vauva liimaa <3 aina pc ollu vahvempi ku noi muka herkät alkuun...

Hyvänen aika. Predictor early lämäytti tällaisen ruutuun 2min ajalla iltapäiväpissasta muutaman tunnin pidätyksellä, tänään dpo10. Voisin lyödä vetoa että tästä tulee vielä varma plussa, mulla on hyvin tunnistettavat raskausoireet.

Huhhuh, tämähän on siis täysi yllätysraskaus. Nyt pitää alkaa sopeutuun jos vahvistuu..

Liitteet

• EDC4D370-B035-45E5-9140-DE6872D0C1C0.jpeg
    EDC4D370-B035-45E5-9140-DE6872D0C1C0.jpeg
    999 KB · Katsottu: 308
Takaisin