Plussa vai ei?

Hyvänen aika. Predictor early lämäytti tällaisen ruutuun 2min ajalla iltapäiväpissasta muutaman tunnin pidätyksellä, tänään dpo10. Voisin lyödä vetoa että tästä tulee vielä varma plussa, mulla on hyvin tunnistettavat raskausoireet.

Huhhuh, tämähän on siis täysi yllätysraskaus. Nyt pitää alkaa sopeutuun jos vahvistuu..

Ootko testannut uusiksi?

Tänään testasin uusiksi ja tuli jo selkeä plussaksi laskettava viiva! Unohdin tietysti kuvan ottaa, kun ei arvailla tarvinnut :tears: lisäksi oksensin jo nyt monta kertaa aamulla, apua… :tears: tosin esikoisestakin oli niin että aivan alussa jo silloin kun oireita ei muka pitäisi vielä olla, oli pahinta pahoinvointia ja se loppui aikasin jo silloin kuin muilla vasta alkoi. Toivon samaa nyt..

Apua! Tällänen pärähti testiajajalla, tässä n tunnin ajan kuivunut testi. Näättrkö tässä haamuviivaa? Minä ja mies ollaan näkevinämme, positiivinen ovulaatiotesti tehty illalla 13.12 joten tänää dpo9-10 luokkaa. Voiko tää olla merkki positiivisesta raskaustestistä?? Vai onko tuo viivanpaikka..

Liitteet

• 78EEB333-15DF-43BE-99CD-E5D2D8E48959.jpeg
    78EEB333-15DF-43BE-99CD-E5D2D8E48959.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 477
Apua! Tällänen pärähti testiajajalla, tässä n tunnin ajan kuivunut testi. Näättrkö tässä haamuviivaa? Minä ja mies ollaan näkevinämme, positiivinen ovulaatiotesti tehty illalla 13.12 joten tänää dpo9-10 luokkaa. Voiko tää olla merkki positiivisesta raskaustestistä?? Vai onko tuo viivanpaikka..
Tämä testi antaa usein viivanpaikkaa, joka on tuotakin vahvempi. Viikkonäytöllinen digitesti näyttää raskauden herkästi, eli kannattaa käyttää sitä, jos haluaa varmuuden.

Hyvänen aika. Predictor early lämäytti tällaisen ruutuun 2min ajalla iltapäiväpissasta muutaman tunnin pidätyksellä, tänään dpo10. Voisin lyödä vetoa että tästä tulee vielä varma plussa, mulla on hyvin tunnistettavat raskausoireet.

Huhhuh, tämähän on siis täysi yllätysraskaus. Nyt pitää alkaa sopeutuun jos vahvistuu..
Mä testasin toukokuussa iltapäivällä tällaisen varmaan dpo 8 tai 9. Se tummui vähitellen ja nyt aletaan jännittää milloin tuon plussan aiheuttaja päättää purkaa vuokrasopimuksensa.

Normel, viiva näkyy! Mikä ikinä onkin niin toivotaan parasta että vahvistuu ja saa väriä :Smiling Face With Open Mouth

PogoMama, hyvä kuulla! Minullakin testi vahvistui, mutta nyt taas tuntuu että olisi pitänyt tänäänkin jo enemmän vahvistua mutta ei ole merkittävästi tummunut. Dpo on kyllä edelleen niin aikainen että ei pitäisi päätellä mitään, varsinkin kun seuraava testi joka tapauksessa oli tummempi :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

oksetus on jo niin kamalaa, että kahtena päivänä aamut mennyt yökkien ja ihan oksentaenkin… huh

Minä vähän epäilen että käsillä on kemiallinen raskaus. Mulla on näkynyt jotakin pientä jo dpo9 testissä, sitten dpo10 näkyi myös selkeä ”haamu” tai sanosinko että jo ihan viiva koska siinä oli selkeästi väriä eikä tarvinnut tiirailla. Samanlainen mitä aiemmin raskauksissa tullut. Dpo11 oli samanlainen, dpo 12 edelleen samanlainen. Tänään dpo13 ja päiväpissasta niin haalea haamu, että sen just enää erottaa. Tiedän että on aikaiset dpo:t, mutta jos on näkynyt päivinä 9, 10, 11, 12 niin luulisi että päivä 13 jo vähän edes vahvistuisi viiva?

Olossa on outoa se, että kaksi aiempaa päivää oli järkyttävä pahoinvointi ja oksentelin aamut. Olen monesta paikkaa lukemut kokemuksia että kemiallisessa raskaudessa on ollut jostakin syystä rajuinta pahoinvointia. Itselläkään ei ole ennen erikoisempia pahoinvointeja ollut raskauksissa ja nyt oli aivan kaameeta, kunnes se yhtäkkiä loppui ja tänään on täysin normaali olo. Myöskään tissit ei ole kipeät, mikä yleensä aivan alkuraskauden ensimmäisiä oireita. Alavatsaa kyllä painaa.

Minulla on testejä vielä, huominen aamu kertoo varmaan paljon miten etenee.

Hailukoiden hailukka piirtyy tämän aamun testiin… apteekin ultra, onko kokemuksia muilla? Muistelen että ekassa raskaudessa olisin käyttänyt ja sain ihan hyvät viivat. Nyt on kyllä tosi hailakka ja mennyt jo 5minuuttia. Varmaan samaa haaleutta tai vähä vähemmän, kuin eilen päiväpissasta sain vielä ton edellisen viestin jälkeen toisen testin tehtyä jossa taas vähän enempi oli väriä kuin tuossa mistä eilen kirjoitin. Voin kuvata tänne myöhemmin!

Raskausoireet kyllä jatkuu, hirveä paleleminen ja yöllä piti herätä syömään kun taas oli nälkä ja silti tuli huono olo ja taas kuvottaa!

Onko muilla plussia arvailtavaksi? Täällä forumilla on tosi hiljaista…

Hailukoiden hailukka piirtyy tämän aamun testiin… apteekin ultra, onko kokemuksia muilla? Muistelen että ekassa raskaudessa olisin käyttänyt ja sain ihan hyvät viivat. Nyt on kyllä tosi hailakka ja mennyt jo 5minuuttia. Varmaan samaa haaleutta tai vähä vähemmän, kuin eilen päiväpissasta sain vielä ton edellisen viestin jälkeen toisen testin tehtyä jossa taas vähän enempi oli väriä kuin tuossa mistä eilen kirjoitin. Voin kuvata tänne myöhemmin!

Raskausoireet kyllä jatkuu, hirveä paleleminen ja yöllä piti herätä syömään kun taas oli nälkä ja silti tuli huono olo ja taas kuvottaa!

Onko muilla plussia arvailtavaksi? Täällä forumilla on tosi hiljaista…

onko sulla nyt mikä dpo? pistä ihmeessä kuvaa ihmeteltäväksi! :thumbs-up:
Se taitaa olla tämä joulun aika kun on hiljaista, muuten kyllä melko aktiivista keskustelua mielestäni täällä :smiling-eyes:

niin ja mulla on menossa tylsä aika, dpo4, ei ole vielä testien aika, ajattelin uudenvuoden aattona testailla ekan kerran! :smiling-eyes:

Peukkuja star ja tsemppiä odotteluun, että pääsee testaileen!

Nyt on dpo14 tai toki voi olla myös vasta dpo 13, miten ovistestejä nyt tulkitseekin. Ekasta illan vahvasta ovisplussasta laskettuna tuo 14 ja seuraavanakin aamuna se oli vahva plus joten siitä laskien 13.

Tiirailen tässä tuota testiäni ja eihän siinä meinaa edes nähdä kunnolla tuota viivaa, niin on halju… olen vielä sängyssä pimeässä joten kuvaan vähän päästä!

Oiskohan digi hyvä varmistus tähän kohtaan? Luulisi tietysti että apteekin testit olis luotettavia, mutta just menin sit lukemaan että juuri tällä Ultra testillä on moni saanut vaan tosi laihoja viivoja. Argh!! Tosin luulisi että tässä kohtaa jo vähän paksummin näkyisi.

Noniin piti jo alkaa kuvailemaan!

ekakuvassa kuivuneita ylin dpo10, seuraavat kaksi alaspäin dpo 12, ja kaksi alinta dpo13.

avattu mustalla taustalla dpo13 ilta (tein illalla uusiksi, kun säikäytti nuo kaksi ihan haljuksi mennyttä aiemmassa kuvassa näkyvää)

hailu avattu tämän aamuinen dpo 14, eihän siinä näy enää väriäkään…..

testi apteekin ultra sinikorkkinen

Liitteet

• 66FB5133-DF5B-4219-BC1D-801E4D428458.jpeg
    66FB5133-DF5B-4219-BC1D-801E4D428458.jpeg
    770.7 KB · Katsottu: 818
  • CC09C7B6-ED79-4AA8-BE19-8222AEFD97EF.jpeg
    CC09C7B6-ED79-4AA8-BE19-8222AEFD97EF.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 366
  • FE46F89F-B0FB-4CD9-84B1-7FE0786B4644.jpeg
    FE46F89F-B0FB-4CD9-84B1-7FE0786B4644.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 412
Muokattu viimeksi:
Peukkuja star ja tsemppiä odotteluun, että pääsee testaileen!

Nyt on dpo14 tai toki voi olla myös vasta dpo 13, miten ovistestejä nyt tulkitseekin. Ekasta illan vahvasta ovisplussasta laskettuna tuo 14 ja seuraavanakin aamuna se oli vahva plus joten siitä laskien 13.

Tiirailen tässä tuota testiäni ja eihän siinä meinaa edes nähdä kunnolla tuota viivaa, niin on halju… olen vielä sängyssä pimeässä joten kuvaan vähän päästä!

Oiskohan digi hyvä varmistus tähän kohtaan? Luulisi tietysti että apteekin testit olis luotettavia, mutta just menin sit lukemaan että juuri tällä Ultra testillä on moni saanut vaan tosi laihoja viivoja. Argh!! Tosin luulisi että tässä kohtaa jo vähän paksummin näkyisi.

mulla ei oo kokemusta tosta apteekin testistä, mutta ootko muilla testeillä kokeillut? Tokihan se digi vois olla varmin nyt jos jotain hailuraa viivaa näyttää, ootko säilyttäny niitä edellisiä testejä mistä vois vertailla viivan vahvistumista?

Tässä on vielä predictor early keskiviikolta, oli dpo10. Silloin myös raskauskeijun herkin one step näytti ”jotain” todella hailua mutta siitä ei kuvaa.

Nyt ei ole muita testejä ollut, mutta menen tänään ostamaan maksoi mitä maksoi, joten merkkisuositukset tänne kiitos :tears: meillähän on vielä tämä tilanne että raskaus on nyt täysi yllätys, enkä oikein vieläkään tiedä miten pitäisi suhtautua. Vauvan pidämme kyllä jos sellainen tulee. Mutta nyt kun on näin hämmentävä tilanne niin kyllä tuntuu kamalalta, kun ei tiedä onko vai eikö ole…..

Liitteet

• 04D0D49D-4A50-4092-A9A5-E526E4476B76.jpeg
    04D0D49D-4A50-4092-A9A5-E526E4476B76.jpeg
    999 KB · Katsottu: 347
Noniin piti jo alkaa kuvailemaan!

ekakuvassa kuivuneita ylin dpo10, seuraavat kaksi alaspäin dpo 12, ja kaksi alinta dpo13.

avattu mustalla taustalla dpo13 ilta (tein illalla uusiksi, kun säikäytti nuo kaksi ihan haljuksi mennyttä aiemmassa kuvassa näkyvää)

hailu avattu tämän aamuinen dpo 14, eihän siinä näy enää väriäkään…..

testi apteekin ultra sinikorkkinen

onko noi ylimmät tehty aamupissasta?
monilla aamupissa ei näytä juurikaan mitään, vaan päivä/ iltapissasta tehdyt testit näyttää vahvemmin. toi dpo13 on iltapissasta ja on vielä selkeesti vahvempi kuin toi dpo14 aamupissasta! et jos se sullakin näyttää päivä/iltapissasta paremmin. :Face Without Mouth:

Tässä on vielä predictor early keskiviikolta, oli dpo10. Silloin myös raskauskeijun herkin one step näytti ”jotain” todella hailua mutta siitä ei kuvaa.

Nyt ei ole muita testejä ollut, mutta menen tänään ostamaan maksoi mitä maksoi, joten merkkisuositukset tänne kiitos :tears: meillähän on vielä tämä tilanne että raskaus on nyt täysi yllätys, enkä oikein vieläkään tiedä miten pitäisi suhtautua. Vauvan pidämme kyllä jos sellainen tulee. Mutta nyt kun on näin hämmentävä tilanne niin kyllä tuntuu kamalalta, kun ei tiedä onko vai eikö ole…..

toivotaan että siellä olis nyt pieni tarrautunut kiinni, vaikka nyt yllätys onkin :Smiling Face With Smiling Eyes: kannattaa ainakin sitä digiä kokeilla mutta myös pc:n testeistä ite oon tykännyt. En suosittele rfsu:n ja cb:n testejä, ne näyttää monilla mitä sattuu, antaa turhia viivan paikkoja ja sitten taas toisinpäin, vaikka herkkiä olevinaa ovatkin niin ei välttämättä näytä mitään vaikka olisikin raskaana.:Eyes:

Tuossa on sekä aamu- että iltapissasta tehtyjä. Hyvä olisi tietty samaan aikaan tehdä että saisi verrattua… esim tuo kuva missä useampi testi niin toisiksi ylin on illalta, kolmanneksi ylin taas aamulta tokasta vessareissusta. Ota näistä nyt sitten selvää mutta tosi hailuksi meni kyllä tämän aamuinen! Kävin yöllä veskissä, mutta aamun testipissaan meni siitä 5 tuntia ja pissa tuntui aika ”vahvalle”

Laitan lisää tutkittavaa :tears: avasin kaikki testit niin näkee ne paremmin.

ylhäältä alas: dpo 10 ilta, dpo 11 ilta, dpo 12 aamu (toinen pissa), dpo 13 päivä, dpo 13 päivä, dpo 13 ilta ja alin tänään dpo 14 aamu (toinen pissa). Tässä siis yhteensä viiden päivän kehitys ke-su, jotenkin luihulta tuntuu…

olen muuten tehnyt myös ovulaatiotestejä, ne on ihan negaa. Niin luihuja, että vain laimeasti näkee toisen viivan. Ovat joka päivä samanlaisia.

tänään haen lisää erilaisia testejä, katsotaan…

Liitteet

• A5A14C70-D0FC-47D0-B9DB-0CE491BDE5AF.jpeg
    A5A14C70-D0FC-47D0-B9DB-0CE491BDE5AF.jpeg
    427.9 KB · Katsottu: 371
Muokattu viimeksi:
Laitan lisää tutkittavaa :tears: avasin kaikki testit niin näkee ne paremmin.

ylhäältä alas: dpo 10 ilta, dpo 11 ilta, dpo 12 aamu (toinen pissa), dpo 13 päivä, dpo 13 päivä, dpo 13 ilta ja alin tänään dpo 14 aamu (toinen pissa). Tässä siis yhteensä viiden päivän kehitys ke-su, jotenkin luihulta tuntuu…

olen muuten tehnyt myös ovulaatiotestejä, ne on ihan negaa. Niin luihuja, että vain laimeasti näkee toisen viivan. Ovat joka päivä samanlaisia.

tänään haen lisää erilaisia testejä, katsotaan…

Selkeästi näkee että tuo dpo 13 ilta on kuitenkin muita vahvempi... :Smiling Face With Smiling Eyes: Kokeile nyt dpo 14 illalla ja mun mielestä siihen vertaamalla pitäis selvitä taas onko vahvistunut eilisestä. Voihan se olla että on kiinnittynyt vasta niin myöhään ettei oo vielä kovasti vahvistunut kun yleensä suositellaan testaamaan 2 päivän välein. Tai sitten on ollut joku kiinnittymisyritys. Toivottavasti vahvistuu! :folded::Two-hearts:

Sitähän se mieskin sanoi, että kannattaako joka päivä testata. No niinpä.. :tears: kokeilen illalla ja yritän malttaa mieltäni, että jos/kun seuraavinakin päivinä testaan niin testaisin aina samaan aikaan edes.

Hyh mikä pahoinvointi. Tämä on outoa että oksennus lentää ihan kaarella, edellisissä en ole voinut pahoin melkein ollenkaan. Silloin on vaan ollut alusta asti tissit kipeet ja repäisykipuja, nyt taas niitä ei ole yhtään.

Takaisin