Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teitkö muita testejä tänään? Tämä antaa paljon turhia viivoja testiajan ylityttyä, mutta sun oma on tullut heti, joten jännäilisin kyllä itse :D mulla kun muut testit näytti juuri ja juuri haamuja, tässä näky parhaiten.

Minä kyllä kehtaisin väittää, että kyllä näistä testeistä vielä kunnon plussa tulee. Vahvistunut CB ja kuvan haamu antaisi viitteitä siitä, että pieni on tarrautunut kiinniEii.. Kirjoitin äsken pitkän tekstin ja se katosi
Eli joo siis tein sillo aamulla sen "herkän" rfsu ja oli nega.. Nyt sit päiväpissa liuskan eli pidetään vielä hullua jännityksessä
Muistan ku viimeks vasta näitä tehdessä iha naurahdin ku ei tullu ees sitä viivanpaikkaa näihin...Mut en ihmettele enää mitää.. Mun pissassa on jotain vikaa
Musta tuntuu et universumi haluaa vaa viiä mun rahat ja mielenterveyden et pitäö ostaa lisää testejä
Aamuksi löytyy tämmönen ja tuo cb![]()

ennen sitä oli mun luottotesti, enää emme luota toisiimme
Muoks. Kuvat lisätty.. Piti muokata valotuksia että sai kuvaan näkymään...

Susi pska testi. Piirtyy heti taas viiva joka pysyy mutta rfsu blanco että kohti uutta kiertoa...
Oli tummempi. Sitä täs mietin et mittaakohan se nousevaa v*tutus käyrää ku vahvistuu viivaMitäs ihan joku apteekin oma testi? Rfsu voi olla tosi kummallinen.. ja sinivärisetki toimii toisinaan miten haluaa.. oliko tämän aamunen tummempi kuin eilinen? Nopiaahan ne kyllä tummuvat, kun kyseessä on haamu/plussa!

Täs vielä tää. Siis toi vaaka viiva haalenee kuivuessa mut vahvistuminen näkyy tossa pystyviiva.....
On kokemusta mullakin :) mutta nää ei ollu kuviteltuja eikä tartte edes tihrustaa ja vahvistui joka päivä. Kokeilen toki uudelleen eri testillä jos ei menkkoja kuulu.. Nyt on kp 33(dpo 14)Mikä kp/kp sulla on nyt menossa?
Kokeile loppuviikosta uudestaan ja vaikkapa apteekin omalla testillä
Jos viivoja oikein kovasti haluaa niin niitähän alkaa silloinnäkemään, nimimerkillä kokemusta on.
Siis ei voi olla todellista, illalla kun tämän viestin laitoin niin vuosin normimenkkojen lailla eli tiputtelin aluksi. Nyt tänään kun oisi pitäny hanat aueta niin kolme pienen pientä (kyllä, laskin ne) veripisaraa löysin tampoonista, muuten oli enemmänkin jotain limatynkää.Mulla taisi kurvata täti paikalle![]()
Tein seuraavana aamuna digin (sen missä on + tai -) ja se oli negsuRaskaudessa voi olla vuotoja! Ootko testiä tehnyt sen puikon jälkeen? Siinä ainakin oli selvä viiva!
en tiedä pitääkö sitä ostaa uusia pc testejä jos ne näyttäis paremmin 
Siis ei voi olla todellista, illalla kun tämän viestin laitoin niin vuosin normimenkkojen lailla eli tiputtelin aluksi. Nyt tänään kun oisi pitäny hanat aueta niin kolme pienen pientä (kyllä, laskin ne) veripisaraa löysin tampoonista, muuten oli enemmänkin jotain limatynkää.
Mitä mun kehossa oikein tapahtuu? Saako näillä perusteilla jo soittaa terveyskeskukseen ja pyytää verikoetta, neuvolassa niitä ei kuulemma jaella kun sinne alkuviikosta koitin rimpautella.

Näkeekö kukaan muu tässä pienen pienen haamun vai onko mulla vain viivalasit päässä![]()

mä en kyllä valitettavasti nää mitään, mutta tokihan paljaalla silmällä saattaa näkyäkkin jos kovin haamunen on, saattaa olla myös viivanpaikka, nämä pc:t kun näyttää hävyttömiä viivanpaikkoja nykyään.![]()
Tuossa kuvassa testi on jo kuivunut niin ei näy juuri mitään. Näettekö tässä mitään? Jos on viivanpaikka vain niin katoaako se juuri tuolla tavalla että kuivuessa ei näy enää mitään?Voi höh! Toivoin niin että tällä kerralla nappaisTuossa kuvassa testi on jo kuivunut niin ei näy juuri mitään. Näettekö tässä mitään? Jos on viivanpaikka vain niin katoaako se juuri tuolla tavalla että kuivuessa ei näy enää mitään?