Plussa vai ei?

Teitkö muita testejä tänään? Tämä antaa paljon turhia viivoja testiajan ylityttyä, mutta sun oma on tullut heti, joten jännäilisin kyllä itse :D mulla kun muut testit näytti juuri ja juuri haamuja, tässä näky parhaiten.

Eii.. Kirjoitin äsken pitkän tekstin ja se katosi :loudlycrying:

Eli joo siis tein sillo aamulla sen "herkän" rfsu ja oli nega.. Nyt sit päiväpissa liuskan eli pidetään vielä hullua jännityksessä :tears:

Muistan ku viimeks vasta näitä tehdessä iha naurahdin ku ei tullu ees sitä viivanpaikkaa näihin...Mut en ihmettele enää mitää.. Mun pissassa on jotain vikaa :No Evil Monkey::No Evil Monkey:

Musta tuntuu et universumi haluaa vaa viiä mun rahat ja mielenterveyden et pitäö ostaa lisää testejä :rolling::rolling:

Aamuksi löytyy tämmönen ja tuo cb:smiling-eyes::thumbs-up:

Liitteet

• PCIMG_2021-12-15_20-19-04.JPG
    PCIMG_2021-12-15_20-19-04.JPG
    449.9 KB · Katsottu: 274
Eii.. Kirjoitin äsken pitkän tekstin ja se katosi :loudlycrying:

Eli joo siis tein sillo aamulla sen "herkän" rfsu ja oli nega.. Nyt sit päiväpissa liuskan eli pidetään vielä hullua jännityksessä :tears:

Muistan ku viimeks vasta näitä tehdessä iha naurahdin ku ei tullu ees sitä viivanpaikkaa näihin...Mut en ihmettele enää mitää.. Mun pissassa on jotain vikaa :No Evil Monkey::No Evil Monkey:

Musta tuntuu et universumi haluaa vaa viiä mun rahat ja mielenterveyden et pitäö ostaa lisää testejä :rolling::rolling:

Aamuksi löytyy tämmönen ja tuo cb:smiling-eyes::thumbs-up:
Minä kyllä kehtaisin väittää, että kyllä näistä testeistä vielä kunnon plussa tulee. Vahvistunut CB ja kuvan haamu antaisi viitteitä siitä, että pieni on tarrautunut kiinni :Smiling Face With Smiling Eyes:

Kiitos toivotaan :Two-hearts:
Musta vaan tuntuu väkisin sille et aamulla saa taas kuitenki pettyä ja onkin negaa.. Niin monesti käynyt silleen..
Nyt vaa tosiaan toi pc pitää myöntää ettei me tulla sen kaa enää toimeen ku vaihtui se valmistaja :tears: ennen sitä oli mun luottotesti, enää emme luota toisiimme

Äsken ku kaivoin sen liuskan ni se on menny iha semmiseks hassuksi enkä oo varma erottaako siitä viivaa ni saattoi olla se joku värikertymä mikälie ni ei oo aamuksi toiveet korkealla vaikka cb viiva vahvistui ja pysyi.... Siksi juuri kehoitetaan ettei saisi katsoa uudelleen ettei anna vääriä toiveita kun voi tulla se roskis haamu eli viivanpaikka näkyviin mut jos toisinpäin ni on huono merkki

:Heavy Exclamation Mark Symbol:Muoks. Kuvat lisätty.. Piti muokata valotuksia että sai kuvaan näkymään...

Muoks Muoks :tears::tears:

Pakko sittenki myöntää et näkyy niissä.. Aluksi näytti että ois hävinnyt ja kun semmosia viiruja näkyy tossa pinnassa ns.. Ennen kadonnut iha selvästi kokonaan jos johonki saanu just vaan viivanpaikan.. Peukut ylhäällä siis.. :thumbs-up:

Liitteet

• IMG_20211215_212932.jpg
    IMG_20211215_212932.jpg
    201.2 KB · Katsottu: 236
  • IMG_20211215_213629.jpg
    IMG_20211215_213629.jpg
    253.9 KB · Katsottu: 238
Muokattu viimeksi:
Susi pska testi. Piirtyy heti taas viiva joka pysyy mutta rfsu blanco että kohti uutta kiertoa...

Liitteet

• IMG_20211216_070621.jpg
    IMG_20211216_070621.jpg
    274.4 KB · Katsottu: 205
  • PCIMG_2021-12-16_06-50-47.JPG
    PCIMG_2021-12-16_06-50-47.JPG
    513 KB · Katsottu: 215
  • IMG_20211216_062029.jpg
    IMG_20211216_062029.jpg
    239.3 KB · Katsottu: 213
Susi pska testi. Piirtyy heti taas viiva joka pysyy mutta rfsu blanco että kohti uutta kiertoa...

Mitäs ihan joku apteekin oma testi? Rfsu voi olla tosi kummallinen.. ja sinivärisetki toimii toisinaan miten haluaa.. oliko tämän aamunen tummempi kuin eilinen? Nopiaahan ne kyllä tummuvat, kun kyseessä on haamu/plussa!

Mitäs ihan joku apteekin oma testi? Rfsu voi olla tosi kummallinen.. ja sinivärisetki toimii toisinaan miten haluaa.. oliko tämän aamunen tummempi kuin eilinen? Nopiaahan ne kyllä tummuvat, kun kyseessä on haamu/plussa!
Oli tummempi. Sitä täs mietin et mittaakohan se nousevaa v*tutus käyrää ku vahvistuu viiva :tears::tears:
Apteekin oma tokasta pissasta blanco. Oudot tuntemukset jatkuu(kuin oviskipu mut lievempää ja kohdun tuntumilla eikä tuol muniksissa) ja vetinen vv jatkuu...

Liitteet

• IMG_20211216_085610.jpg
    IMG_20211216_085610.jpg
    329.1 KB · Katsottu: 205
Täs vielä tää. Siis toi vaaka viiva haalenee kuivuessa mut vahvistuminen näkyy tossa pystyviiva.....

Liitteet

• IMG_20211216_091842.jpg
    IMG_20211216_091842.jpg
    311.7 KB · Katsottu: 207
Täs vielä tää. Siis toi vaaka viiva haalenee kuivuessa mut vahvistuminen näkyy tossa pystyviiva.....

Mikä kp/kp sulla on nyt menossa?
Kokeile loppuviikosta uudestaan ja vaikkapa apteekin omalla testillä:thumbs-up:
Jos viivoja oikein kovasti haluaa niin niitähän alkaa silloinnäkemään, nimimerkillä kokemusta on.

Mikä kp/kp sulla on nyt menossa?
Kokeile loppuviikosta uudestaan ja vaikkapa apteekin omalla testillä:thumbs-up:
Jos viivoja oikein kovasti haluaa niin niitähän alkaa silloinnäkemään, nimimerkillä kokemusta on.
On kokemusta mullakin :) mutta nää ei ollu kuviteltuja eikä tartte edes tihrustaa ja vahvistui joka päivä. Kokeilen toki uudelleen eri testillä jos ei menkkoja kuulu.. Nyt on kp 33(dpo 14)

Mulla taisi kurvata täti paikalle :sad-face:
Siis ei voi olla todellista, illalla kun tämän viestin laitoin niin vuosin normimenkkojen lailla eli tiputtelin aluksi. Nyt tänään kun oisi pitäny hanat aueta niin kolme pienen pientä (kyllä, laskin ne) veripisaraa löysin tampoonista, muuten oli enemmänkin jotain limatynkää.
Mitä mun kehossa oikein tapahtuu? Saako näillä perusteilla jo soittaa terveyskeskukseen ja pyytää verikoetta, neuvolassa niitä ei kuulemma jaella kun sinne alkuviikosta koitin rimpautella.

Raskaudessa voi olla vuotoja! Ootko testiä tehnyt sen puikon jälkeen? Siinä ainakin oli selvä viiva!
Tein seuraavana aamuna digin (sen missä on + tai -) ja se oli negsu :Upside Down Face: en tiedä pitääkö sitä ostaa uusia pc testejä jos ne näyttäis paremmin :Face With Tears Of Joy:

Siis ei voi olla todellista, illalla kun tämän viestin laitoin niin vuosin normimenkkojen lailla eli tiputtelin aluksi. Nyt tänään kun oisi pitäny hanat aueta niin kolme pienen pientä (kyllä, laskin ne) veripisaraa löysin tampoonista, muuten oli enemmänkin jotain limatynkää.
Mitä mun kehossa oikein tapahtuu? Saako näillä perusteilla jo soittaa terveyskeskukseen ja pyytää verikoetta, neuvolassa niitä ei kuulemma jaella kun sinne alkuviikosta koitin rimpautella.

Tuli mieleen, että voisko olla vasta nyt ovis tai sitten kiinnittymisvuotoa? Molempiin sopisi toi lisääntynyt vv ja tiputtelu. Ja jos on jo pidempi aika raskaustestistä, niin tekisin uuden:smiling-eyes:

Näkeekö kukaan muu tässä pienen pienen haamun vai onko mulla vain viivalasit päässä:Smiling Face With Halo:

mä en kyllä valitettavasti nää mitään, mutta tokihan paljaalla silmällä saattaa näkyäkkin jos kovin haamunen on, saattaa olla myös viivanpaikka, nämä pc:t kun näyttää hävyttömiä viivanpaikkoja nykyään. :disappointed-face:

mä en kyllä valitettavasti nää mitään, mutta tokihan paljaalla silmällä saattaa näkyäkkin jos kovin haamunen on, saattaa olla myös viivanpaikka, nämä pc:t kun näyttää hävyttömiä viivanpaikkoja nykyään. :disappointed-face:

Voi höh! Toivoin niin että tällä kerralla nappais :Face Without Mouth: Tuossa kuvassa testi on jo kuivunut niin ei näy juuri mitään. Näettekö tässä mitään? Jos on viivanpaikka vain niin katoaako se juuri tuolla tavalla että kuivuessa ei näy enää mitään?

Voi höh! Toivoin niin että tällä kerralla nappais :Face Without Mouth: Tuossa kuvassa testi on jo kuivunut niin ei näy juuri mitään. Näettekö tässä mitään? Jos on viivanpaikka vain niin katoaako se juuri tuolla tavalla että kuivuessa ei näy enää mitään?

toi näyttää mun silmään harmillisesti viivanpaikalta. mikä dpo sulla on? jos kovin varhainen niin vielä on mahdollisuus plussaan. Käsittääkseni just nega hävittää kuivuessaan sen viivan, mutta plussassa se jää näkyviin.

Takaisin