Onkoos tää sitä rsfu testie tavanomaista turhaa viivanpaikkaa, kertymää tai mitä onkaan kierrot iha sekasin eikä hajua mikä dpo tmss
Ootko Jennushka jatkanut testailuja, miltä näyttää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onkoos tää sitä rsfu testie tavanomaista turhaa viivanpaikkaa, kertymää tai mitä onkaan kierrot iha sekasin eikä hajua mikä dpo tmss

Oliko se melkein negatiivinen testi erimerkkinen kuin aiemmat?Tänään testi näytti tältä eikä ollut edes aamupissa Jännä kyllä miten yks testi voi välissä näyttää ihan melkein negatiivista
View attachment 109318
Se oli rfsun semmonen herkkä puikkotestiOliko se melkein negatiivinen testi erimerkkinen kuin aiemmat?

Se on ihan susi.. Se näyttää selkeääkin muka haamua kun ei oo raskaana ja joillain ei sit just näytä plussaa kun on raskaana tai just tosi hailua muihin verrattuna.. Onnea ja vauva liimaaSe oli rfsun semmonen herkkä puikkotesti![]()

Mitähän aktuaalista HELKUTTIA. Mä tein sen rfsun herkän ja siihen tuli räikeä viiva JOKA KATOSI???
Mieskin näki sen ja se vaan hälveni. Selvä tarkkarajainen viiva.
nyt salamalla otin kuvan kyseisestä testistä ja toisesta testistä samasta pissasta. Nuolilla ne kohdat missä mä ”näen” viivan. Toi herkempi teki ”muka”-viivan ihan kiinni toiseen.

Mitähän aktuaalista HELKUTTIA. Mä tein sen rfsun herkän ja siihen tuli räikeä viiva JOKA KATOSI???
nyt salamalla otin kuvan kyseisestä testistä ja toisesta testistä samasta pissasta. Nuolilla ne kohdat missä mä ”näen” viivan. Toi herkempi teki ”muka”-viivan ihan kiinni toiseen.

Negalle näyttää.Mitähän aktuaalista HELKUTTIA. Mä tein sen rfsun herkän ja siihen tuli räikeä viiva JOKA KATOSI???
Oikein paljon onnea plussasta!Tässä on mun tämän kertaisen varhaisen testailun tulokset. Edelleen liputan kyllä pc-liuskan puolesta, koska testasin sillä huvikseni myös dpo8, jolloin ei näkynyt mitään ja dpo9 huomasi heti, että jotain siihen alkoi muodostua, eikä tarvinnut käännellä, valottaa tai arpoa, että onko vai ei.
Jää sitten nähtäväksi, että miten pitkälle päästään tässä raskaudessa.
Alhaalta katsottuna dpo9, dpo10 ja tämänpäiväinen dpo11:
View attachment 109239
Nyt siis dpo 11/12, kp26. Suunnitelmana oli siis noilla PC:n testeillä testailla vasta, kun kuukautiset myöhässä pisimmän kierron mukaan.Silmät ristissä aamulla nappasin PC:n testin sen raskauskeijun herkän sijaan. Mutta siis, sehän näyttää oikein selkeää plussaa, vaikka ei olekaan herkkä testiNyt siis dpo 11/12, kp26. Suunnitelmana oli siis noilla PC:n testeillä testailla vasta, kun kuukautiset myöhässä pisimmän kierron mukaan.
Mulla oli ennen ekaa raskautta kierto tasan 28 päivää, raskauden jälkeen kaikkea väliltä 22-29 päivää. Mitenköhän se laskettu aika lasketaan, kun kierrot heittelee?
Paljon onnea plussasta!
Onnea plussasta! Viimeisten kuukautisten mukaan lasketaan neuvolassa.Silmät ristissä aamulla nappasin PC:n testin sen raskauskeijun herkän sijaan. Mutta siis, sehän näyttää oikein selkeää plussaa, vaikka ei olekaan herkkä testiNyt siis dpo 11/12, kp26. Suunnitelmana oli siis noilla PC:n testeillä testailla vasta, kun kuukautiset myöhässä pisimmän kierron mukaan.
Mulla oli ennen ekaa raskautta kierto tasan 28 päivää, raskauden jälkeen kaikkea väliltä 22-29 päivää. Mitenköhän se laskettu aika lasketaan, kun kierrot heittelee?

Silmät ristissä aamulla nappasin PC:n testin sen raskauskeijun herkän sijaan. Mutta siis, sehän näyttää oikein selkeää plussaa, vaikka ei olekaan herkkä testiNyt siis dpo 11/12, kp26. Suunnitelmana oli siis noilla PC:n testeillä testailla vasta, kun kuukautiset myöhässä pisimmän kierron mukaan.