Tässä näkyy joku häivähdys minunkin silmään. Onko vahvistunut?Antaako nuo raskauskeijun violettikorkkiset raskaustestit kuinka räikeitä viivanpaikkoja?
https://aijaa.com/2Df9MY
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä näkyy joku häivähdys minunkin silmään. Onko vahvistunut?Antaako nuo raskauskeijun violettikorkkiset raskaustestit kuinka räikeitä viivanpaikkoja?
Antaako nuo raskauskeijun violettikorkkiset raskaustestit kuinka räikeitä viivanpaikkoja?
Mulla ensimmäistä kertaa näitä Sofi-liuskoja.Tää näyttää just värikertymälle viivanpaikan molemmin puolin. Tuossa viivanpaikan jälkeen kertymää voimakkaammin.Ei valitettavasti mulla ainakaan niistä kokemusta.
Mulla tänään eka testauspäivä dpo9 ja nopeasti katsottuna ihan kuin jotain näkyisi, mutta tarkemmin katsottuna siinä taitaakin olla ihan valkoinen viiva ja värikertymää vieressä.Mulla ensimmäistä kertaa näitä Sofi-liuskoja.
No mä sain siihen haamun just mut en tiiä kun en oo toista testiä kerenny tekee..Kenelläkään kokemuksia noista Apteekin Ultrista? Ylempi eiliseltä ja alempi tältä aamulta. Livenä haamu näkyy melko selkeästi, mutta mietin kuinka herkästi nää antaa viivanpaikkaa?
Muoks. En saakaan nyt kuvaa jostain syystä ladattua. Yritän myöhemmin uudelleen... Mutta oisko jollain kokemuksia tosta Ultrasta?
Ei valitettavasti mulla ainakaan niistä kokemusta.
Mulla tänään eka testauspäivä dpo9 ja nopeasti katsottuna ihan kuin jotain näkyisi, mutta tarkemmin katsottuna siinä taitaakin olla ihan valkoinen viiva ja värikertymää vieressä.Mulla ensimmäistä kertaa näitä Sofi-liuskoja.
Kenelläkään kokemuksia noista Apteekin Ultrista? Ylempi eiliseltä ja alempi tältä aamulta. Livenä haamu näkyy melko selkeästi, mutta mietin kuinka herkästi nää antaa viivanpaikkaa?
Muoks. En saakaan nyt kuvaa jostain syystä ladattua. Yritän myöhemmin uudelleen... Mutta oisko jollain kokemuksia tosta Ultrasta?
En osaa tuohon vastata, vaan itse mietin tässä samaa koska ostin näitä testejä 2kpl. Ekan tein nyt DPO8 päivällä,toisen säästän ensi viikkoon (jos kykenen). Mutta olet siis aiemmin saanut tuolla negatiivisen vaikka näytti samalle,eli onko se siis viivanpaikka vaikka minä(kin) näen tuossa väriä, ihan vaaleanpunaisen viivan näen.

Itsellä ei oo kokemusta, mutta haamulle näyttää. Mikä dpo/kp sulla on?Taitaa olla viivanpaikka? Rfsu:t taitaa antaa tollasia aika usein? Toinen kuva otettu heti testin teon jälkeen ja toinen vähän myöhemmin.
Olisiko LH huippu sitten ollut yölläHirveitä kipuja kyllä ollu tänään nyt illalla munasarjassa... Perhana kun täytyy olla tällänen tikuttaja![]()
Kaikki ei saa tikuttamalla kiinni, kivut puhuvat sen puolesta et LH huippu olis ollut jo aiemmin ja nyt on oviksen vuoro
Tästä on kyllä vaikea sanoa onko viivassa väriä, ei taida muu auttaa kuin koittaa huomenna uudelleen testataTaitaa olla viivanpaikka? Rfsu:t taitaa antaa tollasia aika usein? Toinen kuva otettu heti testin teon jälkeen ja toinen vähän myöhemmin.

Nämä näyttävät samoilta joita tilasin kerran Ebaysta ja tekivät todella törkeitä viivanpaikkoja. Totesin, että parempi vaan jollain Pc:llä testata. Tosin saihan niillä testiholismiaan toteutettua.View attachment 97801
Hei.
Aikaisin testillä liikkeellä,mutta herkällä voi testata 5pv ennen menkkoja. ClearBlue sivut antoi tämän pvm koska saattaa näkyä jo testillä. Joten tein tämän Herkän. Olen edelleen pikkushokissa...
Jospa nyt vahvistuisi ja pysyisi sisällä...View attachment 97802 View attachment 97804
Nämä näyttävät samoilta joita tilasin kerran Ebaysta ja tekivät todella törkeitä viivanpaikkoja. Totesin, että parempi vaan jollain Pc:llä testata. Tosin saihan niillä testiholismiaan toteutettua.Mille tänään näyttää?:)