Plussa vai ei?

Ja siis ultrassa kävin, sillon vaan sanottiin että viikkoja on niin vähän ettei siellä "kuulu" näkyä mitään. Ja sit seuraavaks sanovat että menny kesken kun vuotoaki oli sillon.. (molemmat sanonnat samalla ultraus kerralla)
 
Muokattu viimeksi:
Hcg oli 168, löydös oli nyt kohdunulkonen ultrassa..
Kokeillaan lääkkeellistä tyhjennystä ja toivotaan ettei revi munatorvee..
 
Hcg oli 168, löydös oli nyt kohdunulkonen ultrassa..
Kokeillaan lääkkeellistä tyhjennystä ja toivotaan ettei revi munatorvee..

Voi ei, hirveästi tsemppiä ja voimia sinne! Ja toivotaan että kaikki menee hyvin!
 
Hcg oli 168, löydös oli nyt kohdunulkonen ultrassa..
Kokeillaan lääkkeellistä tyhjennystä ja toivotaan ettei revi munatorvee..
Voi ei! Mutta onneksi jatkoit testaamista ja löytyi nyt. Toivottavasti lääkkeellinen tyhjennys onnistuu ja selviät ilman komplikaatioita! Kovasti voimia siulle.
 
Hcg oli 168, löydös oli nyt kohdunulkonen ultrassa..
Kokeillaan lääkkeellistä tyhjennystä ja toivotaan ettei revi munatorvee..

Eikä :sad001 paljo tsemppiä sulle ja pidetään peukut pystyssä että selviäisit tosta mahdollisimman helpolla :Heartred (helppoa tosta ei kyllä saa mitenkään perin mutta ettei ainakaan pahinta mahdollista kävisi niin:Heartred)
 
Täällä odotellaan taas polilla, lääkäri soitti koska hcg arvo jatkaa piikistä huolimatta nousua..
Tuntuu kun odotettas vaan, että jotakin repeää
 
Jos joku voisi auttaa niin olisin todella kiitollinen jokaisesta vastauksesta,

Eli tilanne seuraava, luulin sitä edeltävänä keskiviikkona että menkkat alkaa koska tuli tosi haalea vaaleanpunaista tiputellua mutta ei sitä enempää, ns tiputtelu jatkui 7 pv välillä loppui tai sen sekaan oli valkovuotoa ja oli todella niukasti, suurimmaksi osaksi vain pyyhkiitessan tuli jos sitäkään. Mitään menkka kipuja ei ollut eikä mitään menkojen viitava, tuollaista minulla ei ikinä ollut. Viime aikoina menkat ovat olleet hyvin säännölliset. Tässä sitten mietin että olisiko voinut olla kiinitymis vuotoa? Testi nega mutta ehkä pitää odottaa enemmän tai ovuloinut myöhemmin? Esikoisen kanssa olin ovuloinut myöhemmin niin ultrassa vajaa 2 viikoa vähemmän. Oireita mulla alkaa vähitellen olla saman kaltaisia kuin Esikoisen kassa eli närästys, pahoinvointia, kauhea päänsärkyä ja armoton väsymys, tunteet aika sekaisin ja valkovuotoa on lisääntynyt sitä tulee nytten reilusti.

Mitä mieltä olette? Onko kellään kokemusta?
 
Jos joku voisi auttaa niin olisin todella kiitollinen jokaisesta vastauksesta,

Eli tilanne seuraava, luulin sitä edeltävänä keskiviikkona että menkkat alkaa koska tuli tosi haalea vaaleanpunaista tiputellua mutta ei sitä enempää, ns tiputtelu jatkui 7 pv välillä loppui tai sen sekaan oli valkovuotoa ja oli todella niukasti, suurimmaksi osaksi vain pyyhkiitessan tuli jos sitäkään. Mitään menkka kipuja ei ollut eikä mitään menkojen viitava, tuollaista minulla ei ikinä ollut. Viime aikoina menkat ovat olleet hyvin säännölliset. Tässä sitten mietin että olisiko voinut olla kiinitymis vuotoa? Testi nega mutta ehkä pitää odottaa enemmän tai ovuloinut myöhemmin? Esikoisen kanssa olin ovuloinut myöhemmin niin ultrassa vajaa 2 viikoa vähemmän. Oireita mulla alkaa vähitellen olla saman kaltaisia kuin Esikoisen kassa eli närästys, pahoinvointia, kauhea päänsärkyä ja armoton väsymys, tunteet aika sekaisin ja valkovuotoa on lisääntynyt sitä tulee nytten reilusti.

Mitä mieltä olette? Onko kellään kokemusta?

Milloin olet tehnyt viimeks raskaustestin? Kiinnittymisvuotoa ei yleensä kestä monta päivää mutta taas raskauden aikana voi olla tuollaista.
 
Milloin olet tehnyt viimeks raskaustestin? Kiinnittymisvuotoa ei yleensä kestä monta päivää mutta taas raskauden aikana voi olla tuollaista.

Tein viimeisen olikos eilen aamulla. Luin eristä että kiinitymisvuoto on niin yksilöllinen että voi kestää parista tunnista parin päivän
 
Dpo 12. Eka plussa ikinä. :smiley-bounce013
 

Liitteet

  • IMG_20201208_051256.jpg
    IMG_20201208_051256.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 203
Antaako nuo raskauskeijun violettikorkkiset raskaustestit kuinka räikeitä viivanpaikkoja?

https://aijaa.com/2Df9MY

Viikko sitten samanlainen oli ihan puhdas nega, mutta nyt tais olla kuitenkin viivanpaikka, kun pc ei näytä mitään. Tosin kierron pituudesta, ovulaatiosta tai mistään ei mitään hajua, kun kroppa aivan sekaisin. Testataan taas viikon päästä jos ei kk näy.
 
Takaisin
Top