Plussa vai ei?

Avena1234 tässä miun rfsu liuskatesti tammi-/helmikuulta, n.viikkoa ennen kuukautisten alkua ja heti testin tekemisen jälkeen. Ja koskaan ei kyllä toi toinen vaalea viiä tosta hävinny vaan näky samalla tavalla kuivana.:happy:
Onks siulla kuvaa kun kuivu?

Liitteet

• Screenshot_20201005-190043_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20201005-190043_WhatsApp.jpg
    7.3 KB · Katsottu: 448
Minä en tiedä mitään noista Luteaalivaiheista. Mitä se tarkoittaa? Mulla aina kierto ollut 28vrk. Ja todella runsaat kuukautiset. Nyt tosiaan loppui keskiviikkona ja oli niukemmat.
No toivon että kohta tulee varmuus. View attachment 94495

Luteaalivaihe tarkoittaa kierron ovulaation jälkeistä vaihetta. Kestää siis ovulaatiosta seuraavien kuukautisten alkuun.

Avena1234 tässä miun rfsu liuskatesti tammi-/helmikuulta, n.viikkoa ennen kuukautisten alkua ja heti testin tekemisen jälkeen. Ja koskaan ei kyllä toi toinen vaalea viiä tosta hävinny vaan näky samalla tavalla kuivana.:happy:
Onks siulla kuvaa kun kuivu?

Mulla se viiva siitä kyllä haalistui kun testiaika eli se 5 min.oli umpeutunut. Otin kuvia siitäkin. Tässä testiajan umpeuduttua eli kuivana.
IMG_20201005_172342~2.jpg

Mulla se viiva siitä kyllä haalistui kun testiaika eli se 5 min.oli umpeutunut. Otin kuvia siitäkin. Tässä testiajan umpeuduttua eli kuivana. View attachment 94525

Mä en näe tässä valitettavasti mitään :( Sä olet testaillut jo niin monena päivänä, että jos raskaus olisi alkanut, pitäisi se näkyä jo testeissä viivan vahvistumisena. Positiivinen tulos ei enää haalistu mihinkään testiajan päätyttyä. Sinuna kävisin verikokeessa. Sieltä saat varman vastauksen oletko raskaana :)

Äh taitaa meidän yritys siirtyä seuraavan kiertoon..
Ilmeisesti ovulaatio ollut noiden kahden testin välissä:banghead: myöhemmin tänään oli selkeesti haaleempi viiva.. Tai sit koko ovulaatiota ei ollu..
Peiton heilutusta oli toissapäivänä ja nyt kuitenki "varmuudeks" tänään. :)

Äh taitaa meidän yritys siirtyä seuraavan kiertoon..
Ilmeisesti ovulaatio ollut noiden kahden testin välissä:banghead: myöhemmin tänään oli selkeesti haaleempi viiva.. Tai sit koko ovulaatiota ei ollu..
Peiton heilutusta oli toissapäivänä ja nyt kuitenki "varmuudeks" tänään. :)

O+ testissä tarkoittaa että munasolu irtoaa yleensä 12-48 tunnin kuluessa. Toisin sanoen jos plussa jäikin noiden testien väliin, on sinulla ovulaatio todennäköisesti tänään tai huomenna. Munasolu pystyy hedelmöittymään noin 24 tunnin ajan irtoamisen jälkeen. Hedelmällisimmät päivät on 1-2 päivää ennen ovulaatiota, jolloin siittiöt on käyneet oman prosessinsa läpi ja ovat valmiina tositoimiin heti kun munasolu irtoaa. Teillä siis ajoituksen suhteen oikein hyvät mahdollisuudet! :)

Meillä tässä plussakierrossa parisuhdejumppaa 4 päivää ja 2 päivää ennen ovulaatiota.

Onnea MariaSha! Laittaisitko kuvan testistä ja mikä testi sulla oli käytössä?

Pikatestit-sivustolta tilatut erittäin herkät testit käytössä. Alempi tänään dpo11, ylempi dpo9.

Liitteet

• IMG_20201003_082931.jpg
    IMG_20201003_082931.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 386
  • IMG_20201005_145329.jpg
    IMG_20201005_145329.jpg
    9.4 KB · Katsottu: 354
Rfsun puikoilla ja liuskoilla on monesti itselläkin tullut märkänä, eli testiajalla viivaa/väriä mutta kuivunut pois.

Samaa mieltä minäkin, että kyllä nyt jo tulisi kunnon selkeetä viivaa, jos kyse on raskaudesta. Kannattaa myös tehdä muilla kuin rfsu:lla. Verikoetta kannatan minäkin.

Tossa jotain turhia viivoja mitä ko. Testeillä oon itse saanut aikoinaan.
View attachment 94527 View attachment 94528 View attachment 94529

Moi NewMoon. Onpa erikoista että näyttää plusalta mutta ei ollutkaan... Kyllä se selviää viimeistään kahden viikon päästä kun menkat tulee. Alan pikkuhiljaa uskomaan etten ole raskaana. Vaikeaa on silti uskoa. Mulla on sellainen vaisto nyt että pienii päin olisin. Mulla takana 11 raskautta. Siksikin ihmettelen miksi nyt ei toimisi tää vaisto joka on 11 krt toiminut. Usea raskaus oli ei toivottu. Yksi raskaus alkoi, kun olin juuri eronnut nuoremman isästä ja ajoissa eli heti yhdynnän jälkeen ostin ja otin jälkiehkäisyn..teho 99,8% kun ottaa alle 72h kuluessa... Otin välittömästi.. Silti se raskaus olisi mulle ollut toivottu koska tuli tuollaisen jälkeen vieläpä, mutta mies sanoi teet abortin. Niin tein. Se kaduttaa edelleen. Aikaa jo 11v siitä..Edelleen kaduttaa valintani. Olin nuori 26v yksinhuoltaja siksi päädyin siihen sekä miehen painostuksen vuoksi. Uhkasi ettei tule koskaa tapaamaan lastaan ellen tee aborttia.

Tässä meidän "suora" alhaalta ylöspäin. Tänään ollu lämmöt sen verran koholla että kokoajan palelee. (En oo ollu esim.kuumeessa kertaakaan viimesen 3v aikana)
Ja huomasin, että edellistä lasta kun yritettiin niin oli ovis plussa saman vahvunen kun nyt oli toi "vahvin"..
Peukkuja saa pitää että ovulaatio olis ollu ja tärppi kävis!

Liitteet

• 20201007_123709.jpg
    20201007_123709.jpg
    46.4 KB · Katsottu: 298
Tässä meidän "suora" alhaalta ylöspäin. Tänään ollu lämmöt sen verran koholla että kokoajan palelee. (En oo ollu esim.kuumeessa kertaakaan viimesen 3v aikana)
Ja huomasin, että edellistä lasta kun yritettiin niin oli ovis plussa saman vahvunen kun nyt oli toi "vahvin"..
Peukkuja saa pitää että ovulaatio olis ollu ja tärppi kävis!

Hyvät mahdollisuudet mielestäni! Nyt jäädään sitten odottelemaan toisenlaisia testikuvia! :)

Pregcheck (herkkyys 25) näytti äsken tällaista :Heartred

Liitteet

• IMG_20201007_153629.jpg
    IMG_20201007_153629.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 283
Huomenta. Tässä tämän aamuinen puikkotesti. Pregcheck... View attachment 94580

En oikein ymmärrä, jotain kaikissa sun testissä näkyy, kuten tuossakin mutta viivan olisi pitänyt olla tähä mennessä jo vahvistunnut ja selkeä plussa. Suosittelen eleen ne verikokeet mistä saat selville mitä menoillaan. En tuhlais rahaa testeihin enään.

En oikein ymmärrä, jotain kaikissa sun testissä näkyy, kuten tuossakin mutta viivan olisi pitänyt olla tähä mennessä jo vahvistunnut ja selkeä plussa. Suosittelen eleen ne verikokeet mistä saat selville mitä menoillaan. En tuhlais rahaa testeihin enään.

Kiitos kannustavasta kommentistasi
Tuo. Testi on siis Ei herkkä (tavallinen) Pregcheck puikko. 25ml/iU.
Olen ihan samaa mieltä kuin sinäkin. Viiva olisi pitänyt jo vahvistua kaiken järjen mukaan. Mitään normaalia tämä ei kyllä olisi, jos raskaana olisin. Alkanut kohdunulkoista raskauden mahd.pelkäämään. No odottelen ensi viikkoon ennenkuin teen päätöstä, mitä teen siis. Miksi tuossakin näkyy ja sitten poistui vielä sen 5min.kuluttua.

Tänään käyty naistentautien polilla muissa asioissa, ja sano lääkäri et ovulaatio on ollut nyt muutama päivä sitte:smiley-bounce013! Eli tosiaan toivottavasti sais muita tikkuja sit tihrustaa myöhemmi!

Takaisin