Plussa vai ei?

Huomenta. Tein apteekki Ultran nyt sitten että saan varmuuden. Viiva piirtyi. Mutta en tajunnut katsoa 2-3min.sisällä tarkemmin vaan keskityin kuvailuun... Hitto. Se ikäänkuin näkyi punertavana,mutta hälveni nopeasti. Ja 10min jälk.tulosta ei saa lukea enää. Koska näyttää väärää sen jälkeen.
Laitan kuvan. Ja ei ollut aamupissa.
 

Liitteet

  • IMG_20201009_124707~2.jpg
    IMG_20201009_124707~2.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 371
Muokattu viimeksi:
Huomenta. Tein apteekki Ultran nyt sitten että saan varmuuden. Viiva piirtyi. Mutta en tajunnut katsoa heti 3min.sisällä keskityin kuvailuun... Hitto. Se näkyi punertavana heti. 10min jälk. Ei saa lukea testiä
Laitan kuvan View attachment 94672

Kannattaisi tikutella ovista, niin pääsisit uuteen mahdollisuuteen :) tsemppiä! Tiedän tuskan kun raskaustestit ei vahvistu :sad001
 
Avena1234, oon pahoillani mut miusta tuo on täysin negatiivinen:sad001

Kerroin että se haalistui kuten kuvista huomaa. Eli miksi Apteekki Ultra testissä lukee että odota 2min. Jos ei ole toista viivaa odota vielä 1 minuutti.
Älä lue enää 5 minuutin kuluttua.
Haalistuiko pois siis. Oletteko tehneet itse miten teidän plussa näkyi?
IMG_20201009_124328.jpg

Tämä otettu testi ajalla eli alle 3 min. En ole muokannut kuvaa ollenkaan.
IMG_20201009_143402.jpg

Tämä foto otettu testiajan rajoissa.
 
Mitä tästä sanotte. Pidätin 8h.
Negatiivinen siis tämäkin?
 

Liitteet

  • IMG_20201009_210123.jpg
    IMG_20201009_210123.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 294
Muokattu viimeksi:
Mikä tämä viiva tässä sitten on? View attachment 94696
Itse saan lähes jokaiseen testiin viivanpaikan näkymään testin kuivuttua, sen vuoksi testin ohjeissa sanotaan, ettei saa lukea testiajan jälkeen :)
Naiskehossa on myös koko ajan kaikenlaisia hormoneja, kuten esim. joillakin ovulaatio eli lh huippu voi myös näkyä haaleana haamuna r-testissä, jos sattuu silloin testaamaan. Itsekin olen joskus huvikseen kokeillut ja haaleaa haamua näytti :)

Sulla taitaa alkaa olemaan jo kierron puoliväli meneillään, jos raskautuminen on tavoitteena alkaisin bongailemaan ovulaatiota ja pyrkisin hyödyntämään sen :)
 
Itse saan lähes jokaiseen testiin viivanpaikan näkymään testin kuivuttua, sen vuoksi testin ohjeissa sanotaan, ettei saa lukea testiajan jälkeen :)
Naiskehossa on myös koko ajan kaikenlaisia hormoneja, kuten esim. joillakin ovulaatio eli lh huippu voi myös näkyä haaleana haamuna r-testissä, jos sattuu silloin testaamaan. Itsekin olen joskus huvikseen kokeillut ja haaleaa haamua näytti :)

Sulla taitaa alkaa olemaan jo kierron puoliväli meneillään, jos raskautuminen on tavoitteena alkaisin bongailemaan ovulaatiota ja pyrkisin hyödyntämään sen :)

Testiajan jälkeen en tuota lukenutkaan. Vaan tuo viiva tuli sen 5 minuutin sisässä. Ja nyt testissä näkyy edelleen haaleaa viivaa.
 
Musta tossa on ns. Värikertymä ja se "viiva" näyttää olevan vinossa.

Sit jos värejä muuttaa tai kääntää negatiiviksi ni helposti niihin saa näkyviin jotain. Kyllä raskaudesta johtuva plussa näkyy ilmankin.
Värikertymä tuossa oikeallakin näkyy kontrolliviivan ympärillä. Minusta tuossa on tummempi viiva pystyssä myös testiviiva ikkunassa, ns."värikertymän"alla.

Minulla oli 2v sitten myös raskaudessa niin että plussasin vasta 6+ viikolla,kaikki näytti negatiivista,kiertopv 45 vasta tuli digillä plussaa. Että voi tässä vielä olla jännät paikat...
 
Värikertymä tuossa oikeallakin näkyy kontrolliviivan ympärillä. Minusta tuossa on tummempi viiva pystyssä myös testiviiva ikkunassa, ns."värikertymän"alla.

Minulla oli 2v sitten myös raskaudessa niin että plussasin vasta 6+ viikolla,kaikki näytti negatiivista,kiertopv 45 vasta tuli digillä plussaa. Että voi tässä vielä olla jännät paikat...
Mulla raskaus näkyi tosi myöhään, silti testi vahvistui kivasti ja digi ilmoitti raskaana. On myös ollut Mulla lh hormoni koholla joka on haamuillut myös herkässä raskaustestissä ja sitten kadonnut.. pysyvässä raskaudessa on tullut et viivat vahvistui, ei kyllä ikinä kuin ns haamuksi koska lopetin testaamisen digii ku en halunnut pelotella jos viikot ei nouse (takana siis useampi km/tm/kemiallinen ja siksi pelkäsin tehdä testei) no nyt tiedän et tosi moni reagoi ovikseen ja usein loppukierrossa haamu joka hävisi ja tuolloin en ollut raskaana
 
Takaisin
Top