Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pidän sulle peukut pystyssä :) itse tein taas vaihteeksi negan, ei tästä tule mitään. Vtutuskäyrät nousee vaan joka kerta ja pistän pillit pussiin toistaiseksi.Kiitos kovasti, juu annoin palautetta mutta tuntuui että turhaan,... Nytten jo uusi kierto ja uusi yritys, toivottavasti tärppää.
vaikka jo tuolla raskaaksi 2020 ryhmässä on. Eli mä oon niin nopee nainen että teen raskaustestejä jo dpo6!
alle 4 h pidätyksellä vielä, ei pystyny enää pidättää vaikka tarkoitus oli vähintään 6 h rakossa pitää. Sofi 25 herkkyysVoisiko tämä olla haamu? vai viivanpaikka? Dpo12 ja juuri testasin.Tämä on rsfu:n testi, niin jännittää, että tarkoittaako tuo mitään.
![]()
Jotain haaleaa luulen näkeväni, toivottavasti vahvistuu. :) Tai ajattelitko testaa jollain muulla testillä?
Täällä taas...haamuilee (ehkä) dpo 10. Parpvää sitten herkällä haamu(ehkä)myös. Hailakkaa toki. Näkyykö teidän silmiin mitään? Takana monia kemiallisia.
Apteekin herkkä hetki sittenKyllä siinä jotain taitaa olla...

Ja siis mitään yritystä ei oo ollut. Meidän tuplakuopukset täyttää huomenna 3v 
poikien jälkeen yritin esittää miehelle että menisin pistää piuhat poikki kun en halua enään mitään ehkäisyjä, mutta mies toivoi ettei vielä, kun olisi joteskin lopullista..ja tässä sitä taas kerran ollaan 

No nyt on hieno plussaApteekin herkkä hetki sittenKyllä siinä jotain taitaa olla...
Tarrasukkia ja onnea !!Apteekin herkkä hetki sittenKyllä siinä jotain taitaa olla...
Kiitti..vaikken tässä nyt elättele toiveita suuntaan tai toiseenPlussalta näyttää, onnea!
päivä kerrallaan tässä taas mennään.Onhan tuo alempi eilisestä hieman vahvistunut? No huomenna digi kertoo ehkä jotain enemmän..