Plussa vai ei?

Hei, mulla ei tosiaan ole kokemusta näistä testeistä, olen tällä hetkellä lomalla ulkomailla mutta kuulema ovat luotettavia. Aika tyhmä että testaan näin aikasin kun menkkoihin on vielä viiko mutta outo olo mulla.
IMG_20200630_161209.jpg
 
Kiitos kovasti, juu annoin palautetta mutta tuntuui että turhaan,... Nytten jo uusi kierto ja uusi yritys, toivottavasti tärppää.
Pidän sulle peukut pystyssä :) itse tein taas vaihteeksi negan, ei tästä tule mitään. Vtutuskäyrät nousee vaan joka kerta ja pistän pillit pussiin toistaiseksi.
 
Pistänpä nyt epätoivoisuuttani tännekin:hilarious: vaikka jo tuolla raskaaksi 2020 ryhmässä on. Eli mä oon niin nopee nainen että teen raskaustestejä jo dpo6! :joyful: alle 4 h pidätyksellä vielä, ei pystyny enää pidättää vaikka tarkoitus oli vähintään 6 h rakossa pitää. Sofi 25 herkkyys
 

Liitteet

  • IMG_20200630_175721.jpg
    IMG_20200630_175721.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 263
Rapumamma: Nään tuossa jotain. Itellä vähän sama tilanne. Kaverit sano et testaa ny ku kävin halailee aamulla pönttöä Sain mega hailakan toisen viivan jonka mun kaveritkin näkivät. dpo 7 ja oireita alkaa olemaan. Mahdollista kyllä on et ovis ollut aikasemminkin jo En meinaan tikuttanut mut omat tuntemukset oli vahvoja viime perjantaina. Tsemppiä teille
 
Mä oon tehnyt nyt samankaltaisia testejä kun toi rapumamman testi. Mulla on nyt päivän menkat myöhässä mutta tulkitsen kaikki kolme testiä negaksi, vaikkakin just viimeisin tänää tehty näyttää siltä että siinä olisi pieni tosi hailakka viiva..testaan aamulla taas jospa näyttäs paremmin..menkkamaista jomottelua ja tuikkimista alavatsassa mitä ei normaalisti menkoissa tule. Ja säännöllinen 28pv kierto, nyt 29krp. Jos nyt raskaana olen niin ovulaatio on tässä kierrossa ollut tosi myöhään, voiko se edes olla mahdollista että melkein kierron lopussa ovuloi?
 
Voisiko tämä olla haamu? vai viivanpaikka? Dpo12 ja juuri testasin.:rolleyes: Tämä on rsfu:n testi, niin jännittää, että tarkoittaako tuo mitään. :sad001
 

Liitteet

  • 8301922E-1435-44FB-8908-A2144E01E9DC.jpeg
    8301922E-1435-44FB-8908-A2144E01E9DC.jpeg
    18.4 KB · Katsottu: 241
Voisiko tämä olla haamu? vai viivanpaikka? Dpo12 ja juuri testasin.:rolleyes: Tämä on rsfu:n testi, niin jännittää, että tarkoittaako tuo mitään. :sad001

Jotain haaleaa luulen näkeväni, toivottavasti vahvistuu. :) Tai ajattelitko testaa jollain muulla testillä?
 
Täällä taas...haamuilee (ehkä) dpo 10. Parpvää sitten herkällä haamu(ehkä)myös. Hailakkaa toki. Näkyykö teidän silmiin mitään? Takana monia kemiallisia.
 

Liitteet

  • 20200713_101906.jpg
    20200713_101906.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 233
No nyt jännätään enää, että jatkuuko tämä tällä kertaa :nailbiting: Ja siis mitään yritystä ei oo ollut. Meidän tuplakuopukset täyttää huomenna 3v :Heartblue:Heartblue poikien jälkeen yritin esittää miehelle että menisin pistää piuhat poikki kun en halua enään mitään ehkäisyjä, mutta mies toivoi ettei vielä, kun olisi joteskin lopullista..ja tässä sitä taas kerran ollaan :greet025:smiley-angelic006
 
IMG_20200714_123637.jpg
Näkeekö ketään mitään? Livenä selkeä haalea tumman punainen/liila viiva. Märkänä näkyi tosi vaikeasti mutta kuin kuivui selkeä viiva.
 
Takaisin
Top