Plussa vai ei?

Ääh, näkeekö kukaan muu tässä mitään? Aikasemmin ei ole tullut ainakaan viivanpaikkaa mulla..
 

Liitteet

  • IMG_20200626_043245.jpg
    IMG_20200626_043245.jpg
    42.7 KB · Katsottu: 230
Vähän huono kuva, olisiko toista kuvaa? :) Vai onkohan mulla joku vika kun menee epäselväks kun avaa :D


Huonontaa nähtävästi tää foorumi kuvaa.. Kokeilen kuitenkin vielä toista..

Sofin testi, näitä mulla ollut ennenkin :)
 

Liitteet

  • IMG_20200626_043257.jpg
    IMG_20200626_043257.jpg
    31.5 KB · Katsottu: 178
Sofit ovat ymmärtääkseni viime aikoina antaneet aikamoisia viivanpaikkoja. Keräävät väriä jotenkin siihen paikan viereen.
 
Viivalaseilla ehkä näkyy jotain superhaaleaa, mutta voi olla viivanpaikkakin, tuollaisia ainakin itsellä joskus tullut ilman että tarkoittaa mitään. Uutta testiä lähipäivinä?
 
Viivalaseilla ehkä näkyy jotain superhaaleaa, mutta voi olla viivanpaikkakin, tuollaisia ainakin itsellä joskus tullut ilman että tarkoittaa mitään. Uutta testiä lähipäivinä?

Tarkoitus olisikin tehdä, kunhan vain maltaa odottaa pari päivää :D
Nyt kuitenkin vasta dpo10 tai 11..varmaankin..
Sofit ovat ymmärtääkseni viime aikoina antaneet aikamoisia viivanpaikkoja. Keräävät väriä jotenkin siihen paikan viereen.

Ei ainakaan edellisen kuun testissä ollut viivanpaikkoja..
 
Tarkoitus olisikin tehdä, kunhan vain maltaa odottaa pari päivää :D
Nyt kuitenkin vasta dpo10 tai 11..varmaankin..


Ei ainakaan edellisen kuun testissä ollut viivanpaikkoja..
Juu, en tarkoittanut että sinulla tuossa sellainen välttämättä olisi. Ajattelin vain sanoa, kun tästä täällä nyt monissa keskusteluissa puhuttu.

Mutta siis itsellänikin oli viime kuussa eri erän onesteppejä, joissa ihan punertavia törkeitä viivanpaikkoja (muillakin näitä oli) ja nyt oli eri taas erää, joissa sellaista ei näkynyt. Eli vaihtelua voi olla.

Mutta kyllä sinulla tuossa tosiaan jotain häilyvää näkyy. Toivottavasti sieltä plussa pärähtää :happy:
 
Sofit ovat ymmärtääkseni viime aikoina antaneet aikamoisia viivanpaikkoja. Keräävät väriä jotenkin siihen paikan viereen.

Joo sofit on itellä boikotissa, kerää tosiaan sitä väriä siihen reunaan ja voi näyttää että olis viiva. Plussa viiva siinä on sitten taas todella leveä. 6 vuotta testailleena ja eri ryhmissä olleena voin sanoa että siellä on tosi monella niin että eivät enää tuon värin kertymisen takia käytä kyseisiä testejä.
 
Juu, en tarkoittanut että sinulla tuossa sellainen välttämättä olisi. Ajattelin vain sanoa, kun tästä täällä nyt monissa keskusteluissa puhuttu.

Mutta siis itsellänikin oli viime kuussa eri erän onesteppejä, joissa ihan punertavia törkeitä viivanpaikkoja (muillakin näitä oli) ja nyt oli eri taas erää, joissa sellaista ei näkynyt. Eli vaihtelua voi olla.

Mutta kyllä sinulla tuossa tosiaan jotain häilyvää näkyy. Toivottavasti sieltä plussa pärähtää :happy:


Enemmän mä uskon että tää voi olla virheellinen testi, kuin pos, mutta se ihmetyttää kun tosiaan muut tossa erässä ollut ihan normeja.

Nää sofit ja one stepit on mulla vain sellaisia että testaan kun voisi olla mahdollista saada pos. mutta varmistan sitten kyllä jos kuukautiset myöhässä paremmalla testillä..

Kovasti sitä positiivista toivoisi kyllä❤️
 
Mulla tässä menkat alkoivat kp 107.... Ei ikinä ollut näin pitkä kierto
Onpa tosiaan pitkä kierto :sad001 Luin tuon sun tapauksen ja tuli niin paha mieli sun puolesta! Ai että mene tunteisiin tuollainen töhöily terkkarin puolelta.. kai laitoit sinne palautetta?

Kyllä sinullakin vielä varmasti onnistaa :Heartred Tsemppiä!
 
Onpa tosiaan pitkä kierto :sad001 Luin tuon sun tapauksen ja tuli niin paha mieli sun puolesta! Ai että mene tunteisiin tuollainen töhöily terkkarin puolelta.. kai laitoit sinne palautetta?

Kyllä sinullakin vielä varmasti onnistaa :Heartred Tsemppiä!

Kiitos kovasti, juu annoin palautetta mutta tuntuui että turhaan,... Nytten jo uusi kierto ja uusi yritys, toivottavasti tärppää.
 
Takaisin
Top