Plussa vai ei?

Eilinen yllä ja tänään alla...ehkä inan vahvistunut pc:kin o_O mulla noissa kemiallisissa ei ikinä oo vahvistunut näin:nailbiting:
 

Liitteet

  • 20200714_170647.jpg
    20200714_170647.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 260
kokeileppa tänää uudestaa :hungry: oon aika varma että on vahvempi. Mullaki ollu kemiallinen ja ei oo nui vahvaa näkyny :angelic:
Tein jo, mutta tuo pc viiva oli melko samoissa kun eilen. Toki pissa oli tälläkertaa melko laimeeta. Tänään pitäis postista tulla pari digiä..palataan illalla asiaan :happy:
 
No tällänen pärähti :nailbiting: mua vaan nyt häiritsee pistävä kipu oik. olkapäässä ja oik. Kyljessä:confused: mahtaako liittyä tähän mitenkään o_O
 

Liitteet

  • 20200715_195519.jpg
    20200715_195519.jpg
    44.2 KB · Katsottu: 253
No tällänen pärähti :nailbiting: mua vaan nyt häiritsee pistävä kipu oik. olkapäässä ja oik. Kyljessä:confused: mahtaako liittyä tähän mitenkään o_O

Ehkä kohdunulkoisen pois sulkemiseksi voisi ultrata? Itse olen aina ollut melko hysteerinen alkuraskaudessa kaikkien olkapaa pistelyiden/kipujen kanssa.
Toki syitä on monia, eikä aina pidäkkään ajatella pahinta mutta ehkä oman mielenrauhan vuoksi tarkistaisi. :)
 
Ehkä kohdunulkoisen pois sulkemiseksi voisi ultrata? Itse olen aina ollut melko hysteerinen alkuraskaudessa kaikkien olkapaa pistelyiden/kipujen kanssa.
Toki syitä on monia, eikä aina pidäkkään ajatella pahinta mutta ehkä oman mielenrauhan vuoksi tarkistaisi. :)
Näinhän se on..seuraan vkonlopun yli ja jos ei mene pistelyt ohi, niin kai mun pitää johonkin soitella o_O
 
Mä veikkaan, ettei kohdunulkoinen yleensä oireile noin alussa. Alkio on ekan plussatestin vielä niin pieni ettei sen mun nähdäkseni pitäisi aiheuttaa oireita vaikka se olisi väärässä paikassa. Mutta ilman muuta kannattaa kysyä jos huolestuttaa!
 
Mä veikkaan, ettei kohdunulkoinen yleensä oireile noin alussa. Alkio on ekan plussatestin vielä niin pieni ettei sen mun nähdäkseni pitäisi aiheuttaa oireita vaikka se olisi väärässä paikassa. Mutta ilman muuta kannattaa kysyä jos huolestuttaa!
No toivotaan, että kaikki kuiteskin hyvin ja oikeessa paikassa :happy: Kivut vähän niinku lopahti ja tilalle tuli menkkajomot:inpain:
 
Täällä yksi piinailija, joka jo vauvakuumetta palstalle kirjoitellut. Kaksi tehty eilen dpo11 ja tänään dpo12 tuo yksi testi. Pelkään kemiallista todella paljon :sorry: menkkoihin vielä 3 päivää ja yhtä piinaahan tämä on.
 

Liitteet

  • 20200720_114117.jpg
    20200720_114117.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 221
  • 20200721_121956.jpg
    20200721_121956.jpg
    8.3 KB · Katsottu: 224
Takaisin
Top