Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viivanpaikka vai haamu? Kp31 menossa, kierto vaihdellut 29-35.
Mulla joskus one step antanut röyhkeitä viivanpaikkoja. Tein toisen ja sekin näyttää suht samalta. Ei kyllä nyt ole toista testiä millä testata.Jos en ois just huomannut et nykyään one step antaa vääriä haamuja niin sanoisin et plus..oma luotto menny one stepiin, toivotaan et sulla plus, oisko muuta millä testata?
Jos oot siis ovisplussan saanu 4.1. ni testasin aikaisintaan 19.1. Jolloin olisi dpo13 tai 14.milloinkohan uskaltais tehdä raskaustestin? ovis ollu 5-6.1.2020 viime kuukautiset alko 23.12.2019 kierto sekaisin viel tän meidän lokakuisen jäljiltä. flo ennustais noin 29 päivän kiertoo.
Mun ruudulle ei kyl väriä välity, eli viivanpaikkaa sanoisin. Hae pc ni saat luotettavan tuloksenViivanpaikka vai haamu? Kp31 menossa, kierto vaihdellut 29-35.
Sanon plus :)Viivanpaikka vai haamu? Kp31 menossa, kierto vaihdellut 29-35.
Kyl mä nään viivanViivanpaikka vai haamu? Kp31 menossa, kierto vaihdellut 29-35.
Me käytiin tänään ultrassa, kaikki oli hyvin, 6+1 veikkas gyne viikoiksi mutta voi vielä muuttua :)
sanoisin jo plussaksi mutta voi toki tummuakkin vielä hyvin yksilöllisiä nuo ovistestit.Ylempi tuo päivällä kastettu ja alempi nyt illalla 19 aikaan. Vieläköhän tummuu