Plussa vai ei?

milloinkohan uskaltais tehdä raskaustestin? ovis ollu 5-6.1.2020 viime kuukautiset alko 23.12.2019 kierto sekaisin viel tän meidän lokakuisen jäljiltä. flo ennustais noin 29 päivän kiertoo.

Viivanpaikka vai haamu? Kp31 menossa, kierto vaihdellut 29-35.

Liitteet

• IMG_20200110_072650.jpg
    IMG_20200110_072650.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 482
Viivanpaikka vai haamu? Kp31 menossa, kierto vaihdellut 29-35.

Jos en ois just huomannut et nykyään one step antaa vääriä haamuja niin sanoisin et plus..oma luotto menny one stepiin, toivotaan et sulla plus, oisko muuta millä testata?

Jos en ois just huomannut et nykyään one step antaa vääriä haamuja niin sanoisin et plus..oma luotto menny one stepiin, toivotaan et sulla plus, oisko muuta millä testata?
Mulla joskus one step antanut röyhkeitä viivanpaikkoja. Tein toisen ja sekin näyttää suht samalta. Ei kyllä nyt ole toista testiä millä testata.

milloinkohan uskaltais tehdä raskaustestin? ovis ollu 5-6.1.2020 viime kuukautiset alko 23.12.2019 kierto sekaisin viel tän meidän lokakuisen jäljiltä. flo ennustais noin 29 päivän kiertoo.
Jos oot siis ovisplussan saanu 4.1. ni testasin aikaisintaan 19.1. Jolloin olisi dpo13 tai 14.

Heippa kaikille! Oon seurannu n.2vuotta tätä sivua ja näitä keskusteluita. Nyt kuitenki haluaisin liittyä mukaan meillä nyt tosiaan reilu 2vuotta yritystä takana. (Löytyy 2 lasta mutta lukemattomia keskenmenoja sekä 2kpl kohdunulkosia jonka vuoksi vasenta munatorvea ei ole) käytössä letrozol nyt pitkästä aikaa ekaa kiertoa. Ovulaatio pitäs tapahtua nyt n.3 pään päästä jos tästä kierrosta voi edes tärpätä kun johto Folli on vasemmalla puolella josta torvi puuttuu.. tsemppiä kaikille yritykseen!

Miulla ei oo kahden vuoden aikana tullu ees ovista mikä näkyis tikuissa ollenkaan. Ei ees semmosta missä olis hailura (tiiän että se ei oo plussa mut aina ollu ihan valkonen). Mut nyt varmaan ovulaatiokin tulossa lähipäivinä

Liitteet

• 20200114_110821.jpg
    20200114_110821.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 315
Mulla taas sellainen tilanne että yhdet menkat jääneet väliin ja nytten ollut toinenkin kierto myöhässä kunnes alkoi tiputella ruskeeta ja vaaleanpunaista. Nytten jo 8pv sillei ei kunnon menkkoja eikä vuotoa. Testit kai nega. Olen ulkomailla lomalla niin kävin ultrassa kun kerran niin halpa täällä ja ei näkynyt mitään, gyne oli että ehkä liian aikasin jos tulin raskaaksi myöhemmin kuten Esikoisen kanssa 2 viikoa jäljellä niin ei pidäkään näkyä vielä. Mitä mieltä olette? Kokemuksia?

Ylempi tuo päivällä kastettu ja alempi nyt illalla 19 aikaan. Vieläköhän tummuu

Liitteet

• 20200114_183932.jpg
    20200114_183932.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 314
Moikka,

Olen taustaillut tällä palstalla ja viime vuonna jokusen kerran käynyt pyytämässä kommentteja omiin testeihin. Nyt täällä on viimein plussa sattu letrozol lääkityksen avulla, toinen lääkekierto. Yritystä ollut 1,5vuotta ja ikää 35v.

Nämä haamuplussat tuli jo rv 3+3! Paras testi oli ja on tässä raskaudessa yllättävää kyllä, rfsu liuskatestit. Selkein viiva joka vahvistui kokoajan.
Muina testeinä tuolla pregcheck ja rfsu testaa varhain, joka näytti vain hyvin heikkoa haamua, vaikka on herkkä. First response (herkkyys 6,5) näytti negaa edellisenä päivänä
Nyt digitaalinen näyttää 2-3vko hedelmöityksestä, rv 3+6. Rfsu ja pc selkeästi positiiviset. Ovulaation tikutin ja sen ja oireiden mukaan viikkoja vasta noin vähän.

Toivottavasti tästä on jollekin apua kun testejä mietitte. Rfsu:n haukuttu testi oli paras
Ja apteekkarin ovulaatiotesti ainakin näyttää raskauden, supervahva plussa tuli siihen tänään.

Ovulaatiotesteistä sen verran, että tilaamani halvat one step liuskat eivät positiivivista näyttäneet ikinä. Apteekkari oli selkeä, vaikka kalliimpi

Plussaonnea kaikille ❤️ toivottavasti tämä kaveri pysyy matkassa mukana. Ja toivottavasti olisi vain yksi asukas IMG_20200114_090010.jpg

Takaisin