Plussa vai ei?

20191227_094713.jpg
Dpo 13 tai 15? En oo varma. Herkät näytellyt jos jonkunlaista viivanpaikkaa jo vkon ja eilen pc:ssä en nähnyt kyllä juurikaan mitään. Nyt aamulla pc näyttää tällästä. Viimeksi oli kemiallinen ja nyt oon aivan varma et sama meininki. Nyt ootellaan kuinka tässä tällä kertaa käy...
 
View attachment 84836 Dpo 13 tai 15? En oo varma. Herkät näytellyt jos jonkunlaista viivanpaikkaa jo vkon ja eilen pc:ssä en nähnyt kyllä juurikaan mitään. Nyt aamulla pc näyttää tällästä. Viimeksi oli kemiallinen ja nyt oon aivan varma et sama meininki. Nyt ootellaan kuinka tässä tällä kertaa käy...
Toi on kyl aika selvä viiva ja livenä melko varmasti selvempi jopa
 
Mulla tuli äsken tämmönen hailura, mieskin näki väriä jopa siinä vaikka ei kuvassa niin selkeesti näy.. kp 31 menossa
 

Liitteet

  • IMG_20191227_133310.jpg
    IMG_20191227_133310.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 447
Mä en nyt tiedä oikeen mitäpä tästä kuuluis ajatella. Yritystä ei oo ees ollut. Kaksoset vasta 2,5v ja ajatus uudesta pikkuisesta vähän arvelluttaa :nailbiting:
 
Peukkuja sitten kovasti että pysyy nyt matkassa :thumright
Mulla 18v ja 11v ja nää tuplat. Edellisen kerran yritystä oli 5v ja sitte 1v hoidoilla kunnes kaksoset sai alkunsa. En siis edes usko saavani luomulla yhtään muksuu siksi tää nyt vähän arvelluttaa. Mää oon jo niin vanhakin (38v):pale
 
Tais olla se kemiallinen jälleen. Tein tänään uuden testin ja se tais olla nega, ehkä joku edellistä hailumpi saattoi olla. Toivottavasti menkat alkais sit pian, eikä vanuis mahdottoman pitkälle..
 
SY3QlG


Viivanpaikka vai nega? Menkat 4pv myöhässä, mitään vuotoja ei ole, mutta alavatsakipuja on ja mekkoihin verrattavia särkyjä.
Kierto yleensä 27-30pv, nyt siis 32pv eletään.
 
Hyvää uutta vuotta kaikille :Heartred

Mä tein tasan 9v sitten cb:n tämmösen testin johon tuli tosi haalea plussa ja esikoinen oli silloin hypännyt kyytiin, äsken tein sitten samanlaisen testin ja heti piirtyi vahva plussa:love7 jospa tää mini nyt pysyis kyydissä :happy:
 

Liitteet

  • IMG_20191231_185729.jpg
    IMG_20191231_185729.jpg
    32.4 KB · Katsottu: 326
Takaisin
Top