Plussa vai ei?

Oli kyllä selkeä, mieskin sen näki ja yleensä ei haamulaisia osaa tihrustaa, digiä tykkää lukea :D Tein one stepin tossa äsken suht vahvasta pissistä mutta selkeä nega viivanpaikalla ylläripylläri. :/ noh eipä ole kauaa odotusta enää kun dpo 9-10 ja luteaalivaihe maks 13 päivää. :)

Annsku mä en siihen one steppiin uskois yhtään! Ite sain siihen tässä yks aamu ihan hailakan haamun ja paniikissa dippasin perään heti pc:n liuskan ja siihen sain lähes leffaviivat. Jepjep, kun ovat herkkiä testejä!

Annsku mä en siihen one steppiin uskois yhtään! Ite sain siihen tässä yks aamu ihan hailakan haamun ja paniikissa dippasin perään heti pc:n liuskan ja siihen sain lähes leffaviivat. Jepjep, kun ovat herkkiä testejä!

Oho niin huonoja :O en oo noilla testannut aikoihin, sain hämärän haamun niihin ja seuraavana päivänä oli digi plussa, luulin vaan että hormooni nousi nopeasti mutta varmaan sitten näytti vaan haaleaa. Noh kahtotaan aamulla uudella testillä :D

Oho niin huonoja :O en oo noilla testannut aikoihin, sain hämärän haamun niihin ja seuraavana päivänä oli digi plussa, luulin vaan että hormooni nousi nopeasti mutta varmaan sitten näytti vaan haaleaa. Noh kahtotaan aamulla uudella testillä :D

Mä käyn kans tänään ostamassa jonkun muun testin. Mul on noita samoja.

ON: Täti saapui tosiaan kp 28, eli 3 pvää odotettua aikaisemmin. Eilen illalla kp 3 otin siteen pois. Niin niukat menkat ollut et loppui kolmas pv. Eli oon vähän kujalla et mitä hitsii ku muuten mulla on ekat 2,3pvää Niagaran putoukset. Tosiaan testattu r testiä kun joka puolelta samaa sanotaan että jos olis valemenkat mutta negaa oli toi one step. Joten tänään ostamaan jtn muuta testiä. Ai nii rinnat nyt olleet kipeet yli 2 viikkoa. Välillä enemmän välillä vähemmän mut luulin tän loppuvan kun menkat loppuu. Et sinänsä kuulostaa hyvältä mut itellään vaa sellanen olo et täs on jtn muuta :/

En tiedä :’D Tein pregcheckin mutta se koko testi näytti vaaleanpunaiselta viivoineen päivineen, lämmötkään ei kerro mitään kun taas heräsin kuuden aikaa ja silloin aina näyttää matalampaa :/ noh vasta dpo 10-11 riippuen uskooko fertility friend vai Natural cycles sovellusta niin siinä mielessä nou hätä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1516611363.289971.jpg

Ainiin tässä kuva aamun testistä noin 3 min teon jälkeen.

Oudosti väri levinnyt mut koska kontrolliviiva on normaalisti paikoillaan niin ihan tulkittavissa. Ihan haalean haalea haamulainen siellä vois olla. :)

Oudosti väri levinnyt mut koska kontrolliviiva on normaalisti paikoillaan niin ihan tulkittavissa. Ihan haalean haalea haamulainen siellä vois olla. :)

Njoo, oudosti myös kuivumisen jälkeen jäi testiviivan rajat ihan selkeän ohuen punaisiksi viivoiksi mutta keskeltä sitten valkoinen. :o Ehkä reagoi pissin kanssa oudosti, dippasin tasan 3 sek niinkuin ohjeessa sanotaan, silti levisi :/ Kahtellaa kahtellaan.. miehelle uhosin jo etten seuraavissa kierroissa testaa ajoissa vaan tasan menkkojen alkamispäivänä, totesi tähän että niin varmaan :’D

Mä taas sain one stepillä ihan selkeää haamua dpo 3. En ollut ihan varma oviksesta, joten huvikseni testasin, mutta nyt näin jälkeen päin olen lähes 100 % varma, että kyseessä tosiaan oli dpo 3. Ja koska dpo 3 ei varmasti voi mikään raskaustesti näyttää yhtään mitään oikeaan raskauteen viittaavaa, mä en enää ikinä luota yhteenkään one step-merkkiseen testiin.

Mä taas sain one stepillä ihan selkeää haamua dpo 3. En ollut ihan varma oviksesta, joten huvikseni testasin, mutta nyt näin jälkeen päin olen lähes 100 % varma, että kyseessä tosiaan oli dpo 3. Ja koska dpo 3 ei varmasti voi mikään raskaustesti näyttää yhtään mitään oikeaan raskauteen viittaavaa, mä en enää ikinä luota yhteenkään one step-merkkiseen testiin.

Mjoo mä en luota kuin digitestiin loppujen lopuksi, niin monella hyväksi kehutulla testillä oon saanut haamua että vasta kun digi sanoo raskaana niin sitten uskon :) Mutta joo one step rfsu kiinatestit yms on ihan kuraa, ovistesteistä lähtien.

Iduliini mulla kävi vähän vastaavasti tossa syksyllä. Sillon ku menkkojen piti alkaa niin alkoi 3 päivän tosi niukka tiputteluvuoto. Testit näytti negaa ja päätin sitte ihmettelyn jälkee että kai ne sit oli menkat ja oli vaan todella niukat. Reilun viikon päästä kuitenki alkoi ne "oikeet" normaalit menkat. Kierto venähti siis yli 40 päivän mittaiseksi kun sitten laskin vasta nää jälkimmäiset menkoiksi. No, seuraavia menkkoja ei sitten tullut vaan yllättäen plussasin :) Mutta jäi kyllä täysin mysteeriksi tuo kierto ja kahdet menkat :o

Iduliini mulla kävi vähän vastaavasti tossa syksyllä. Sillon ku menkkojen piti alkaa niin alkoi 3 päivän tosi niukka tiputteluvuoto. Testit näytti negaa ja päätin sitte ihmettelyn jälkee että kai ne sit oli menkat ja oli vaan todella niukat. Reilun viikon päästä kuitenki alkoi ne "oikeet" normaalit menkat. Kierto venähti siis yli 40 päivän mittaiseksi kun sitten laskin vasta nää jälkimmäiset menkoiksi. No, seuraavia menkkoja ei sitten tullut vaan yllättäen plussasin :) Mutta jäi kyllä täysin mysteeriksi tuo kierto ja kahdet menkat :o

Oi! Lohtua ja toivoa! Kyl mulle kelpaisi sun tilanne :) no mies heitti äsken et tässä kuussa peitto heiluu joka toinen päivä ainakin jos olisi parempi onnistumisen mahdollisuus :D sit kun tapahtuis niinkuin sulle olisi avot! <3

Takaisin