Plussa vai ei?

Kiitos vielä kaikille. :happy:

Kauppareissulla saattoi tarttua matkaan muutama r-testi vielä. :rolleyes: Testailen lauantaihin asti nyt (menkkojen odotettu alkamispäivä) ja katson vahvistuuko viivat. Digi odottaa kaapissa myös. Inhoan sitä vehjettä kyllä, mutta teen su/ma jos menkkoja ei kuulu. :grin

3092924803882c097c9d6693b400589f

Dpo 10. Viivalasit päässä kun olin näkevinäni jtn mutta ei sitten ollutkaan. No vielä on toivoa niin kunnes täti saapuu.

Muokattu viimeksi:
No tänään aamutesti selvä nega, ei tähän aikaan jaksanut viivalaseja käyttää :D ja hiukan tätiolo että eiköhän hän saavu muutamassa päivässä.

Iduliini, One stepeillä ei kovin aikaisin viivat näy, vaikka olisivat niitä 10 herkkiä. Suosittelen myös Preckchek liuskoja.

Mä en ole vielä uskaltanut testata kun pelkään negaa. Nyt dpo12. Torstaina teen jos ei menkat siihen mennessä ole alkaneet. Oireita on puolesta ja vastaan ja jännittää kauheesti. Millään ei malttais odottaa!

9337732ad49d1ee9914344d9b6305a39

Tossa näkyy mun tänään dpo10 tehty one step (keskellä). Ylhäällä o-testi ja alin apteq. Aikaisin sain plussan, mitä itsekin hämmästelin.. aiemmista (pojista) plussasin vasta muutamaa päivää myöhemmin niin nyt sitten pohdin, oisko se tarrautunut tuolla sitten pieni tyttönen vai onko tää ihan vaan sattumaa. Aika näyttää.

Mä käyn täällä usein lukemassa,vaikka ei yritys oo vielä alkanut uudelleen. Saimme tyttövauvan viime syyskuussa ja sitä ennen yritystä oli 4vuotta. Tänne kyllä tarkoitus päätyä tässä lähikuukausina :angelic: voi kun ei malta odottaa tikuttamista.

Ajattelin samalla kertoa, että mamin testit lopettaa, joten ne myy kaiken nyt puol ilmatteeks. Itsekin kävin tilaamassa kauheen kasan varastoon ennen kun loppuu kesken :hilarious:

Ehkäpä pääsisin kevään aikana hyppäämään mukaan :Heartred

Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille :Heartpink

Eliza, mulla tuli aika aikaisin plussa tytöstä. Vaikka en usko että sukupuolella on vaikutusta arvoihin.

Eliza, mulla tuli aika aikaisin plussa tytöstä. Vaikka en usko että sukupuolella on vaikutusta arvoihin.

Mä kävin jonkun jenkkisivun innoittamana tätä kans guuglaileen enkä selvää vastausta asiaan löytänyt. Toiset kuitenkin väitti, että jotakin yhteyttä hcg:n nousulla ja sukupuolella on. Mielenkiintoista! :)

Eliza, Periaatteessa voihan se pitää paikkansa. Himotestaajana ja yhden tytön ja kolmen pojan kokemuksella tytöstä tuli plussa jo Dpo9.. 10-11dpo oli jo aika selvä viiva.

Mä päätin eilen että tänään aamulla testaan ja valvoin melkein koko yön kun jännitin niin paljon. Sitten aamulla tein testin ja heti testiajalla alkoi muodostua kauan kaivattu viiva! :joyful: Kp 27/26-28, dpo13
Eikös toi teidänkin mielestä ole plussa?

XE18Qh_TFCV1hdZ-0L7fRK8V_jtaSkG6O7YZm-Lh0Kb5ppJ2i4R5EK_iyxKHVc8tJyiOxcSl2h6P1LdwY7Q1wW-2Ted2LpqEaCZUFZb1KPPx3kJYTasjmX2CzwrHF1FuemufvwiiwIu4g8nPDPa5A2NtuUXYIMJL5Ea_FdHE8fKhK9hBH76INeXCa0krRguqFNXhwWp-9y79xZF1FIiE-VVTUXu38fgYdPoNKB4KB3VGyhdD3mLQwEQSSQAYgVT4PVaPAySHD1hky9giO2XF8DZlq2biZ2ssPjhs_5fO0RQZpbPxPez0M0akKR-b6Qeh5ZANhED4_nTjzM_eLC8hqn44lehC3ylFmCwO3u_opeQ8DjTsYhI-3d8nfOs-ITOGUAAn9flxq1VfjZLovSkwzeuYF2XqArYnGTuCq7QOZ9UOl7scAn1ZeRsj2bQHQ7GPKqw-caJJcZj4x65NwONWafc9QNMhP29Cqi5C82Ah_EIaqwFod6uYlybn7tsfuWA_sSj50luiCN4u4d1m1QqhnF06Dhb1QXNlT2hwDFYx7URUmypebtqiFkTtOCsOdsuguCDJvuySLRIGE1IYlr0tC4hOHbnMXszGQrpq8-Kl=w722-h417-no

Selkeä plussa! Onnea <3

Takaisin