Plussa vai ei?

Liitteet

• 1504009998293.jpg
    1504009998293.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 420
En pystyny olemaan niin cool, kun olin ajatelut, vaan teinkin vielä yhden testin, kun tulin töistä kotiin:shy:

Pidätys ei edes ollut kauheen pitkä, mut ihan hienon plussan sain:) Vielä on yksi testi kaapissa. Saa nähdä, koska tarviin taas mielenrauhaa:grin
IMG_2482.JPG

Eli toivo ei ole vielä menetetty [emoji4]

Jep.. Eilen kävin verikokeissa ja tulos piti tulla eilen tai tänään. Ei kuulunut sovittua soittoa, joten soitin itse ja kyselin. Jotain oli mennyt vikaan ja veritesti piti ottaa uudestaan :/ Huomenna pitäis sitten tulla tulos. Enää ei ole vuotanut, mutta vatsa on kovin kipeä ja paha aavistus on edelleen :/

Minulla oli esikoisen kanssa toisella kuukaudella aika kovaakin alavatsan vihlontaa, ilmeisesti se kuuluu asiaan. Se myös unohtuu nopeasti. Muuten en muistaisi tätä, mutta kun silloin kyselin kavereiltani, he sanoivat, ettei heillä ollut, tosin yksi kaverini palasi myöhemmin asiaan ja sanoi, että hän oli lukenut vanhoja kirjoituksiaan, ja oli hänelläkin alavatsan vihlontaa ollut, mutta se unohtui nopeasti. Eli veikkaan, että moni ei vain muista, koska raskaudessa tulee niin paljon kaikenlaisia kremppoja eri vaiheissa.

Epätietoisuus jatkuu täällä vielä! Ensimmäinen verikoe klinikalla epäonnistui 3pv sitten (eivät kertoneet sen tarkemmin, mutta joku moka oli heillä sattunut). Eilen kävin uudestaan. Tänään aamulla soittivat klo 8, että saan tuloksen tänään iltapäivällä. Soittoa ei kuulunut ja soitin sinne itse äsken. Ei ole tulosta vielä tullut ja klinikka meni kiinni klo 15. Vuotoa oli silloin yhtenä iltana 3pv sitten, joten se tekee tästä odotuksesta vielä ahdistavampaa. Uskon, että kesken meni tai oli kemiallinen, mutta olisi kiva saada asiaan joku varmuus! :(

Kun en kerran verikokeen tulosta saanut, niin tein testin ja tältä näyttää.

Miten nopeasti teillä on km tai kemiallisessa lähtenyt viiva haalistumaan?

Liitteet

• 1504095357712.jpg
    1504095357712.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 344
IMG_4886.JPG
Tungetaan nyt tännekin näitä minun ovistikutteluja. Nyt Kp17 ja vähän tuntuu nippailuja. Onko viimeisin tikku jo mielestänne plussa? Voipi olla huomenna vielä vahvempi o_O

Yksityisellä käyn :/

Onko heillä mitään terveyskantaa omaa josta näkisit tulokset? Joillakin, ainakin Mehiläisellä muistaakseen on? Viiva ei ainakaan ole haalistunut, mutta en osaa sanoa kuinka nopeasti keskenmenossa edes haalistuu. Onko sulla ollut kipuja? Jos ahdistaa niin mä suosittelen kääntymään päivystykseen, he voivat myös ottaa hcg:n ja silloin tulos tulee parissa tunnissa. He voivat aina myös ultrata. Oman mielenrauhan vuoksi itse kävisin, ellen pystyisi odottamaan. Tsemppiä <3 epätietoisuus on kamalaa :(

Takaisin