Plussa vai ei?

Kiitos!
Sain äsken tuloksen ja arvo oli 579! :) Eli viitearvon sisään menee. Nyt pitää vaan jännittää varhaisultraan asti pari viikkoa ja toivoa, että kaikki on hyvin vaikka olikin vuotoa!! :)
Tämä työntekijä soitti omasta henk.koht numerostaan, kun työpäivä oli heillä jo ohi ja klinikka kiinni. Olin tosi otettu ja kiitollinen tosta palvelusta! :) <3

Ihanaa, että täältä löytyy tsemppaajia ja mukana jännittäviä! Mä niin toivon tähän ketjuun paljon plussia ja erityisesti vauvoja! <3

Vaiana ei musta vielä ole plussa, mutta lähellä on! ;) Huomista veikkaan minäkin! :)

Olipa ihana työntekijä, taisi tietää et sä saatat asiaa miettiä. Jospa se oli joku harmiton hematooma ja nyt kaikki kunnossa <3

Joo huomista veikkaan itsekin! :)

Ja olipa hyviä uutisia jennis! Vuodot alkuraskaudessa kuitenkin melko yleisiä, joten jospa tosiaan olisi harmiton hematooma niinkuin Twisted ehdotti. Ei auta kuin odottaa, ja nyt koittaa nauttia siitä että tosiaan olet raskaana. :)
Ja olipa kertakaikkiaan mahtavaa palvelua ja ihana työntekijä<3

Jennis,Aivan mahtava työntekijä ja mahtavaa palvelua :) Hienoja uutisia kerrakseen on :)

Pakkohan se oli vielä Digi tehdä :) viikot nyt 4+6

Liitteet

• IMG_20170831_103632.jpg
    IMG_20170831_103632.jpg
    260.9 KB · Katsottu: 350
IMG_4907.JPG
Sori kun spämmään näitä ovistikutteluja koko ajan:sorry: vielä niin uutta minulle.

Tänään näytti siis tältä.
Ei ehkä vieläkääään plussa. Taidan testata vielä myöhemmin päivällä o_O
Tulee kyllä pitkän oloinen kierto, jos ei vieläkään ovulaatiota.. :D

Onko muuten muut huomanneet kuinka paljon vaikuttaa pissan laimeus?! Oon testaillut välillä 3xpäivässä, ja onpas kyllä eroa aina siinä miten laimeasta testaa!

Vaiana kp18, yk1(toinen haaveissa)

Vaiana kyllähän se vaikuttaa ja lisäksi hormonimäärä käsittääkseni vaihtelee vuorokauden aikana. Siksi yleensä lh-liuskoissa on suositus tehdä testi aamun toisesta virtsasta ja jossain taisi olla, että testit kannattaa tehdä klo 12-20 välillä. Tietty digit ja muut on eri asia.

Kyllähän siellä jotain näkyy kun oikein tarkkaan tihrustaa... maltappa odottaa pari pvää ja testaa sot uudestaan. Peukut pystyyn!

Pakko oli tulla kurkkimaan tätäkin keskustelua..Jennis;mulla ollut pari kemiallista ja 3 varhaista km ja r.testit alkaa aika nopeasti vaalenemaan, tietysti riippuen miten pitkällä on. Musta sun tilanne näyttää lupaavalta, onnea paljon!

Vaiana, mikäli ymmärrän ovistesteistä mitään, niin mun mielestä sulla olis ovis päällä ja kannattais talletella..noi viivathan on tasavahvat. Eikö se noissa testeissä mene niin? Itse seuraan ovista lähinnä oireiden perusteella..

Arianrhod, jos noi on noita one-step liuskoja niin mä saan joka testiin tollasen samanlaisen viivanpaikan, mut toki toi voi olla haamujen esiaste :D

Täällä aivan malttamaton oon.Haluaisin kovasti testailla jo.Testipäivä vasta 12.9. Ja aluksi ajattelin testata ens viikolla.Perjantaina olisi matkalle lähtö.En haluaisi kuitenkaan piinailla ja nähdä mitään haamu testejä.Testaisinko perjantaina ennen matkaa? Voisi lisänä vielä ens viikolla testailla.Matkalla ehkä se haamu testin tuloksen piina ja koko testaaminen unohtuisi jos testaan perjantaina.Sen tiedän myös että jokainen raskaus on eri ja eri ihminen eri että aina välttämättä ei ajoissa näy ja joskus voi näkyä jopa myöhään.

Aijaaa no höh :confused: täytyypä ootella ja jatkaa testailua. Tää on vaan niin raastavaa kun oon syönyt terolutia kuitenkin viimeiset 10 vuotta ja ikinä menkat ei oo jääny ennen tulematta aiemmin terolutia jälkeen ja nyt on näitä raskausoireita mut ei se auta kuin odotella :nailbiting::wideyed:

Twisted,Tässä kierossa oli inseminaatio.Irrotuspiikki oli kans irrotuspiikkin varo aika on 10-11vuorokautta pistämisestä.Huomenna on irrotuspiikkistä 11pvää ja inseminaatiosta 10pvää.

Takaisin