Plussa vai ei?

Jennis, yksittäisissä testeissäkin voi olla vikoja, joten jos yksi testi näyttää vähän hassusti, ei silti ole syytä huoleen. Ja ihan selviä plussia nuo sinun ja äipänkin testit ovat.

Ja klinikan virallisesta testipäivästä... minä testasin plussan varmaankin 5 päivää ennen virallista testipäivää, soitin klinikalle ja soiton jälkeen menin samantien verikokeeseen ja iltapäivällä jo varattiin varhaisultra-aika. Eli ei meillä ainakaan klinikkaa haitannut yhtään, vaikka sen plussan testasi jo ennen testipäivääkin. Minä tulkitsin asian niin, että virallinen testipäivä alkaa olla jo niitä päiviä, jolloin testatusta negasta ei enää plussaa saa. Tosin yksi ystäväni sai negan vielä virallisena testipäivänä, ja heti seuraavana päivänä sitten plussasikin esikoisensa.

Tänään testaaminen jäi iltaan. Kuvan testi on tehty vain n. 2,5 tunnin pidätyksellä, kun pidempään en millään pystynyt:grin Tänään siis dpo 12 ja oireena selvästi tiheentynyt virtsantarve ja nippailut kohdun alueella.

Musta toi pystyviiva oli ehkä aavistuksen vahvempi kuin eilen aamulla rfsu:n testillä tehty. Kylppärin valo vaan oli jotenkin hankala kuvan ottamiseen. Mies on edelleen vähän skeptinen, koska viiva on niin himmeä. Huomenna aamulla otan "järeät keinot" käyttöön ja testaan clear blun digillä, jotta tulis sellanen tulos, jota myös mun mies osaa lukea:wink
IMG_2454.JPG

Onnittelut plussanneille!!! :smiley-bounce012
minä testailen perjantaina, mulla oli tässä kierron käynnistely taas terolutilla mutta nyt ne ei ole alkaneetkaan, ovat päivän myöhässä ja huomasin tuossa perjantaina että nännit on ihan turpeat ja aivan kosketusarat! Väsyttää ja palelee älyttömästi, alavatsaa kiristää/nipistelee. Mutta päätin vakaasti että en ennen perjantaita testaa jos menkat pysyy siihen asti poissa! :smiley-ashamed005:smiley-bounce022

Mun digitesti näytti siltä, mitä odotinkin:Heartred Tänään siis dpo 13 ja menkkojen olis edellisten kiertojen perusteella pitänyt alkaa tänää. Testaan vielä kerran loppuviikosta ennen kuin soittelen terkkariin, mutta kyllä mä nyt lähden siitä, että oon raskaana, kunnes toisin todistetaan:)
IMG_2463.JPG

Onnittelut plussanneille!!! :smiley-bounce012
minä testailen perjantaina, mulla oli tässä kierron käynnistely taas terolutilla mutta nyt ne ei ole alkaneetkaan, ovat päivän myöhässä ja huomasin tuossa perjantaina että nännit on ihan turpeat ja aivan kosketusarat! Väsyttää ja palelee älyttömästi, alavatsaa kiristää/nipistelee. Mutta päätin vakaasti että en ennen perjantaita testaa jos menkat pysyy siihen asti poissa! :smiley-ashamed005:smiley-bounce022
Tsemppiä piinailuun Arianrhod! Tiedätkö yhtään, milloin sulla olis pitänyt olla ovulaatio, eli mikä dpo nyt on menossa?

Onnea kaikille muillekin plussanneille ja plussatuulia ja haamujen vahvistumisia piinailijoille!

Mrs R: on vähän epäselvä mutta luulisin että nyt olisi ehkä dpo 9 tai 10, mietin tuossa juuri aamulla että huomasin nämä oireet pe ja la, ja tasan viikko ennen tätä oli peittoa heiluteltu, niin aika hyvin sattuisi siihen kiinnittämiseen ja hormonimäärien kasvuun voisi jo testailla aiemminkin mut jännittää niin kamalasti ja niin paljon pettymyksiä takana, että ajattelin jos pe olisi dpo 13 tai 14, sit näkyisi jos on näkyäkseen :D

Hienot leffaviivat äippä2015!

Moikka! Tein tänään tällaisen testin. Mitä ihmettä! Eilen illalla malttamattomana tein testin johon tuli sellainen häääilyvä haamujen haamu joka tuntui et silmät pomppii ja ajottain ei näe sitä. Joten, mitä ootte mieltä? Olen myös niin hössö et avasin tän digi testin ja sieltä löytyi liuska kahdella viivalla - mutta en tiedä testin toiminta logiikkaa

Liitteet

• IMG_1312.JPG
    IMG_1312.JPG
    565.8 KB · Katsottu: 1,618
Moikka! Tein tänään tällaisen testin. Mitä ihmettä! Eilen illalla malttamattomana tein testin johon tuli sellainen häääilyvä haamujen haamu joka tuntui et silmät pomppii ja ajottain ei näe sitä. Joten, mitä ootte mieltä? Olen myös niin hössö et avasin tän digi testin ja sieltä löytyi liuska kahdella viivalla - mutta en tiedä testin toiminta logiikkaa
Kuva ainakin näyttää miinusta...? Minkä merkkinen testi tuo on?

Huomasitko kuvassa sen plussan ääriviivat? Sen pystyssä olevan viivan ääriviivat oli piirtynyt mikä sekoittaa tuota selvää miinusta... kyseessä on clear blue joku digi testi. Tuo kuva täytyy klikata isoksi että näkee Kävin ostaa nyt apteekin oman testin. Kauan täytyy pidättää pissaa että olisi järkevä testata vai onks aamu paras? Tää on mun viides lapsi ja aina samanlaista hössötystä

Muokattu viimeksi:
Tuo testi sattuu näyttämään noi ääriviivat tolleen, mutta nega se on.

Mulla alkoi kaikkien vahvojen plusssien jälkeen eilen vuoto, joten taidanpa palata takaisin tähän ketjuun. :( Ensin jään kylläkin taustalle. Tsemppiä kaikille :) !

Voi ei jennis, toivotaan pikaista uutta plussaa. Mä pelkään vähän kanssa,kun koko ajan menkkajomoo,ja kylkee jomottaa,vaikka mies yrittää rauhoitella,et josko ne nyt vaan kuuluis asiaan.

Takaisin