Plussa vai ei?

Toivotaan, että tulee vahvenevia viivoja kaikille ketjussa!! Pitkä odottelu on pyllystä, tiedän henk. koht. kokemuksesta...
Noh, multa ei oo tullu mitään kontribuutiota tihrustettavaksi tähän ketjuun pitkään aikaan. Nyt on ollut sellaiset olot, että jospa se kierto sieltä käynnistyy.
Eilen illalla sain jo jotain nähtävää ovulaatiotestiin, mutta tänään homma on taas peruttu. Testailenpa siis vielä lisää, jos tää oli sellainen ennakoiva väärä hälytys eilen.
ImageUploadedByVau Foorumi1504190906.113726.jpg

Muutahan tässä ei oikein voi, mutta aamulämmön voisin huomenna tarkistaa, että onko täällä ovuloitu vai ei. Synnytyksestä nyt 9 kk ja 1 vko.

Katjusha: toihan 30.8 ilta näyttää jo mun silmään että ois ovisplussa! Vai onko vielä liian haalea viiva? Hmmm. Sehän on aika tarkkaa, että sen saa kiinni tikkuun.. voi nopeastikin kai haalistua? :) en kyllä mikään asiantuntija ole, kun itsekin täällä jaan tihrusteltavaa :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Kastekukka:
Joo talletettu on ahkeraan ja tosiaan kyllä ovis on varmasti tässä päällä! :) eiköhän se tässä (ohjeen mukaan) 12-36h aikana ole.

IMG_4917.JPG
Iltapäivällä tuli hieman vahvempi viiva, mutta kumpikin silti hailakampi kuin viime kertainen elämäni eka bongattu ovisplussa :D nyt lopetan tän jatkuvan kuvien lisäämisen.

Katjusha: toihan 30.8 ilta näyttää jo mun silmään että ois ovisplussa! Vai onko vielä liian haalea viiva? Hmmm. Sehän on aika tarkkaa, että sen saa kiinni tikkuun.. voi nopeastikin kai haalistua? :) en kyllä mikään asiantuntija ole, kun itsekin täällä jaan tihrusteltavaa :hilarious:
Perinteisesti oon saanut testiviivan kontrolliviivaa vahvempana, siksi tuo vähän epäilyttää. Toki testit on puoli vuotta sitten menneet "vanhaksi", mutta uskoisin niissä vielä olevan paukkuja jäljellä. Aamulämpö jos on vielä (vain) 36,3-36,4 niin sitten jatkan testailua huomenna.
Joo, eipä näillä testeillä kukaan raskaaksi tule, vaan suojaamattomasta seksistä. Eli täällä päässä pitäis saaha se homma kuntoon (ja mummi pihalle :joyful:)...!

Muokattu viimeksi:
Perinteisesti oon saanut testiviivan kontrolliviivaa vahvempana, siksi tuo vähän epäilyttää. Toki testit on puoli vuotta sitten menneet "vanhaksi", mutta uskoisin niissä vielä olevan paukkuja jäljellä. Aamulämpö jos on vielä 36,3-36,4 niin sitten jatkan testailua huomenna.
Joo, eipä näillä testeillä kukaan raskaaksi tule, vaan suojaamattomasta seksistä. Eli täällä päässä pitäis saaha se homma kuntoon (ja mummi pihalle :joyful:)...!

Noniin sitten! Vähän samaa minäkin testieni kanssa, kun ei tule yhtä vahvaa viivaa kuin viimeksi.
Nyt mummi pihalle ja talletteluun ;D

Onko kellään kokemusta mamin testeistä? Meillä yk1 ja mun kierto on 28-36päivää ja tosiaan yritin tikuttaa ovista mutta en sitä bongannu.. Nyt tein raskaustestin lähinnä huvikseen ku turvottaa kokoajan :D Mutta siis sain mamin testillä tämmösen.. Voiko nuissa olla nui törkeet viivanpaikat? Mun mielestä luonnossa näytti vähä punertavalta mutta kuvassa aika harmaannäkönen..
ImageUploadedByVau Foorumi1504204766.002088.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1504204778.851780.jpg

JamSu, kyllä mun silmään näkyy haalea plussa, jännittävää! Siitähän se sitte vahvenee, jos tosi kyseessä.

Jamsu. Kyllä siellä plussa pilkottaa onnea ja vahvistumista viivalle :)

Larissa, sun testikuvia odotellessa sitten :joyful:
Mun kohdalla testailu jatkuu, sillä aamulämpö oli niukkis 36,2 ja siis ovulaatiota edeltävällä tasolla. Nippailut ja turvotus jatkuu, limat vasta kehittymässä, joten toivoa on! Meille tää luomuyrittely on lähinnä siis harrastus, mutta kierto kannattaa olla jollain lailla hallussa, että voidaan sinne alkionsiirtoon mennä alkuvuodesta. Olishan se käsittämättömän ihanaa, jos sais luomuplussan :Heartred

Kiitos Heitsu! :) Ja pahoittelut negasta :( Jospa reissun jälkeen sitten näkyiskin ylläri testissä! Pidän peukkuja! :) <3

Takaisin