Plussa vai ei?

Mikä kp?
Nyt on kp 28/25-29.. Kp 23 kylläkin vuosi vähän, mutta ei niin paljon kun yleensä menkkojen aikana ja vain 1 päivän.. Tiedä sitten oliko ne olevinaan menkat vai mitä kroppa sekoilee..

Haamuilut/viivanpaikat vaan jatkuu.. Miksei noi testit voi olla vaan selkeesti plussa tai ei mitää? Vähän ku menis hermo noihin! :mad:

Liitteet

• _20170808_141833.JPG
    _20170808_141833.JPG
    538 KB · Katsottu: 449
Haamuilut/viivanpaikat vaan jatkuu.. Miksei noi testit voi olla vaan selkeesti plussa tai ei mitää? Vähän ku menis hermo noihin! :mad:

Voi räkä :( toi on TOSI selvä haamu/viiva! Mutta jos yhtään lohduttaa niin mä vastaisin ton positiiviseks jos olisin töissä (oon labrahoitsu)

Voi räkä :( toi on TOSI selvä haamu/viiva! Mutta jos yhtään lohduttaa niin mä vastaisin ton positiiviseks jos olisin töissä (oon labrahoitsu)

Täytyy siis vaan jatkaa testailuja..! Kaapissa lojuu vielä 4 liuskaa ja 1 digi.. Ja ehkä ihan vahingossa tilasin äsken 15 liuskaa ja 2 digii lisää..! :hilarious: digit tuhlaan kyllä vasta, kun liuskat näyttää jotain varmempaa..

Onnea plussanneille!
Tintuska toivottavasti vahvistuu kunnon plussaksi! :)

Täällä o+ metsästys. Eka kertaa sylkitesti käytössä, hiukan hakua sen käytännönasioiden kanssa. Tänään kuitenkin rohkaisevasti kuviota, toivon ovista tälle viikonlopulle :)
Verrokkina lh-liuska, jonka pitäisi siis mennä plussalle vasta sylkitestin jälkeen (positiivinen 3-5vrk ennen ovista).

Liitteet

• IMG_090817_kp11.jpg
    IMG_090817_kp11.jpg
    368.8 KB · Katsottu: 312
  • IMG_090817_kp11_lh.jpg
    IMG_090817_kp11_lh.jpg
    400.5 KB · Katsottu: 344
Onnea plussanneille!
Tintuska toivottavasti vahvistuu kunnon plussaksi! :)

Täällä o+ metsästys. Eka kertaa sylkitesti käytössä, hiukan hakua sen käytännönasioiden kanssa. Tänään kuitenkin rohkaisevasti kuviota, toivon ovista tälle viikonlopulle :)
Verrokkina lh-liuska, jonka pitäisi siis mennä plussalle vasta sylkitestin jälkeen (positiivinen 3-5vrk ennen ovista).

Hei hyvältä näyttää!!! Ehdottomasti PF partial ferning! Jos arvata saan tuon kuvan perusteella niin se varmaan "kasvaa" ja muuttuu monimutkaisemmaksi vielä 3-4 päivää ja sitten ovis.

63d8e2c710456d82cab8f12110deeafc

Tässä mun maanantain näyte. Mullahan siis se tilanne et ilmeisesti kysta sekoittanut kierron ja sen takia estrogeeni koko ajan korkealla. Mutta joka tapauksessa tää on mulla aika maksimi eli FF. :)

Mrs.Smith luotinkin siihen, että sulta saan täällä kommenttia :rolleyes: :grin
Mulla on välillä ollut aika selkeätä kuvioo ja seuraavana päivänä taas ei mitään. Mietin, et olisko ollut liian paksulti sylkeä lasilla o_O onko kokemusta sellaisesta? Vai vaihteleeko alkukierrossa hormonit ja vaikuttaa noin tohon testiin?
(esim. viime viikolta tiistain kuviot, torstain tyhjyys, jolloin tein kaksi yhtä tyhjää testiä :eek: ja la taas kuviota.)

Liitteet

• IMG_010817_kp3_2.jpg
    IMG_010817_kp3_2.jpg
    323.2 KB · Katsottu: 253
  • IMG_030817_kp5_N1.jpg
    IMG_030817_kp5_N1.jpg
    225.7 KB · Katsottu: 275
  • IMG_050817_kp7.jpg
    IMG_050817_kp7.jpg
    355.4 KB · Katsottu: 266
Oon lukenu netistä muiden käyttäjien kokemuksia ja tota heikkoa plussaa ja sitten taas negatiivista on tullu muillakin. Ovulaation aikaan huomaat ett kuvio vaan vahvistuu ja vahvistuu. Hyvä että käytät rinnalla pissatestejä! Se on fiksua.

Oon vielä toistaiseksi pitäytynyt surffailemasta netissä :rolleyes: mutta varmasti tän eka kierron jälkeen pitää vähän perehtyä :bookworm: :grin Lähinnähän tässä on se, et eka kierrossa opettelee laitteen käytön ja muutamassa kierrossa kummastelee vielä, miten kuviot vaihtelee :eek: :hilarious: toistaiseksi oon tästä sylkitestistä kuitenkin tykännyt ja miehellekin kiva näyttää, millaista viidakkoa milloinkin testi näyttää :laughing002 mieskin kiinnostuu ihan eri tavalla, kun pystyy näkemään konkreettisemmin vaihtelut :happy:

Onko sulla Mrs.Smith miten pian tullut ovis, kun on ollut FF? Laitteessa sanotaan 3-5vrk, mutta kaipa siinäkin on yksilövaihtelua aika paljon :rolleyes:

Oon vielä toistaiseksi pitäytynyt surffailemasta netissä :rolleyes: mutta varmasti tän eka kierron jälkeen pitää vähän perehtyä :bookworm: :grin Lähinnähän tässä on se, et eka kierrossa opettelee laitteen käytön ja muutamassa kierrossa kummastelee vielä, miten kuviot vaihtelee :eek: :hilarious: toistaiseksi oon tästä sylkitestistä kuitenkin tykännyt ja miehellekin kiva näyttää, millaista viidakkoa milloinkin testi näyttää :laughing002 mieskin kiinnostuu ihan eri tavalla, kun pystyy näkemään konkreettisemmin vaihtelut :happy:

Onko sulla Mrs.Smith miten pian tullut ovis, kun on ollut FF? Laitteessa sanotaan 3-5vrk, mutta kaipa siinäkin on yksilövaihtelua aika paljon :rolleyes:

No tää nykyinen megakierto on eka jossa oon käyttäny mikroskooppia ja tää on mennyt aivan vituilleen. Siks en osaa yhtään arvioida onko ovulaatiota ees tapahtunut... mutta alkuun mulla näytti negaa ja sit saniaisia alko tulemaan noin kp 7

6a595ae1471a094d0c6692212b456a09

Lara: tässä kuva mun tän päiväsestä. Eilen tuli negatiivinen. Ja tänään tämmöstä... eihän tämä FF ole mutta nega/PF vai mitä arvelet? Ehkä jopa PF. Olen kierron lopussa ja tämä ei siis ole lähelläkään ovulaation kuvioita mutta siis vaihtelee estrogeenitaso. Minulla ainakin.

Mrs.Smith eikös tuo oo PF :rolleyes: En oo tosiaan vielä tarkemmin perehtynyt näihin, niin vaikee sanoa :shy:
Mulla oli tänään tollanen. Liekö taas huonosti levitin näytteen :facepalm: vai onko muuten vähentynyt kuvio. Eilenhän oli puolet lasista kuvion peitossa.

Liitteet

• IMG.100817_kp12.jpg
    IMG.100817_kp12.jpg
    400.7 KB · Katsottu: 276
Mrs.Smith eikös tuo oo PF :rolleyes: En oo tosiaan vielä tarkemmin perehtynyt näihin, niin vaikee sanoa :shy:
Mulla oli tänään tollanen. Liekö taas huonosti levitin näytteen :facepalm: vai onko muuten vähentynyt kuvio. Eilenhän oli puolet lasista kuvion peitossa.

Siis mä oon kans ihmetelly tota! Et miks kuvio ei kata koko näytettä!? Oon päätyny siihen et sillä ei oo väliä. Tulkitsisin tuon PF/FF.

Takaisin