Plussa vai ei?

Ei taas onnistu tuon kuvan lataaminen, mutta ei sitä pahemmin tihrustella tarvinnut, aamu-unisilla silmilläkin (ja mies-silmilläkin) näkyi kyllä kaksi viivaa :D Tänään siis virallisesti rv4+3! Aivan hullu fiilis, ettei siitä ole vieläkään kuin puoli vuotta kun alettiin toista "yrittämään".. Ja siihen mahtuu väliin kuitenkin rv15+5 asti ehtinyt raskaus! Tärppi tuli siis molemmilla kerroilla ekasta yristyskierrosta, tuo ensimmäinen päättyi sikiön vakavien sairauksien vuoksi keskeytykseen. Keväällä itkin myös sitä, että ikäero venyy paljon toivottua pidemmäksi, niin jos tämä kaveri pysyy matkassa loppuun asti, niin kaikkiaan raskautumiseen meni se puoli vuotta, mitä oletinkin (ilman haavereita).

Onnea hurjasti suvitus! Raskas kevät teillä on ollut, nyt pieni syliin asti!

Täällä virallisesti kp1, ei raportoitavaa muuta. :shifty:

Noh, positiivisuus ei koskaan haitanne, joten ajatellaan vaikka niin, että imetyksestä huolimatta (tenava vajaa 8kk) menkat ovat nyt säännölliset (kierto 27-29 päivää). Mitä oloista pystyn päättelemään niin ovulaatiokin tulee ajallaan (kp 15-19 on ollut) ja luteaalivaihe alkaa olla tarpeeksi pitkä. Ainoat haittaavat (?) tekijät enää ovat mun ikä: 38v, jolle nyt ei mitään voi tehdä ja junnaavat raskauskilot..Niitä kertyi 18kg ja vieläkin 11kg on jäljellä. Jospa keskittyis siis vaikka niiden karistamiseen niin ehkä se pieni hännänhuippu, tähtien tähtikin saisi alkunsa ennen pitkää. :)

Onnea suvitus :)

Onko kukaan kokeillut tikuttaa ovistesteillä koko kiertoa ?

Mä oon tehnyt nyt niin kp 11 lähtie. ovis + asti ja sen jälkeen DPO 1, 3, 5 ja 7

No siis lähinnä että näen miten oma kroppa reagoi missäkin vaiheessa ja miten viiva käyttäytyy :D Eli ihan mielenkiinnosta ja ajan kuluksi. Lisäksi tietysti haaveilen viivan vahvistumisesta, koska se saattaa olla merkki että raskaus on alkanut [emoji4]
ImageUploadedByVau Foorumi1502988883.604488.jpg

Tässä siis mun testailut.
Kp 11
Kp 12
Kp 13 aamu
Kp 13 ilta + DPO -1
Kp 15 DPO 1
Kp 17 DPO 3
Kp 19 DPO 5
Ja tältä aamulta kp 21 DPO 7 toinen viiva on melkeen hävinnyt.

Nyt siis toivon että viiva alkais uudelleen vahvistua :) Eihän tämä mitään kerro, mutta hauskaa ajanvietettä :D

Nessi mulla kanssa tullut nyt tikutettua o-liuskoilla :) suurin syy, etten tiiä ovulaatiopäivää, mutta myöskin siks, että näkee tosiaan sen lh-vaihtelun kierron aikana. Mielenkiintoistahan se on :rolleyes: teen myös sitä sylkitestiä edelleen kerran päivässä, että näkee miten siinä kuviot vaihtelee kierron edetessä. Ja toki sitä plussaa toivotaan täälläkin, niin olishan se jännittävää nähä, miten vaikuttaa noihin testeihin :p

äippä2015 joo, piinapäivät matelee.. täällä varmaan vasta dpo3 (voi olla enemmänkin) ja yritän hillitä testailuvimmaa ainakin alkuviikkoon :banghead: :hilarious:
Onko tullut (kiinnittymis)oireita :rolleyes:

menkkajomoja ollu oviksesta asti,eilen kihelmöi sit tissejä. Tiiä sitten taas,mahassa jos jonkinlaista tunnetta välillä. Koskahan sitä testais :D meinasin jo aamulla tehä

Mulla tänään DPO 8 ja ei mitään oireita :D No mahaa jomottelee aina välillä, mut se ei kerro mitään. Ja sillanen mitä oon pannu merkille, että oon joutunu öisin herää vessaan, en siis yleensä käy. Tissit taas tuntuu normaaleilta, yleensä ne on arat jo tässä vaiheessa

Mä meinasin kanssa ehkä tänään testailla tai huomenna. Koska la on juhlat ja mietin voinko ottaa alkoholia ....

Kuvia sitten tiirailtavaksi, jookos :rolleyes:
Mullakin on tyttöjen vkl-reissu ja aattelin olla ihan kuivin suin.. mut toisaalta jos nyt onkin viimeinen reissu pitkään aikaan... Ehkä otan pari drinkkiä, jos tarjotaan :shy:

pitihän se jo testata,vaikka eihän siin mitään viel voi näkyy. Vaikka mä taidan nähdä aina jotain :D

Liitteet

• WP_20170818_12_01_57_Pro (2).jpg
    WP_20170818_12_01_57_Pro (2).jpg
    283.3 KB · Katsottu: 294
  • WP_20170818_12_01_47_Pro (2).jpg
    WP_20170818_12_01_47_Pro (2).jpg
    510 KB · Katsottu: 302
Osaako joku selittää tätä?

Testasin tänään DPO 9 ja heti kastuttua näytti ylempää kuvaa ja sitten kuivuttua ei mitään?
ImageUploadedByVau Foorumi1503170130.796824.jpg

Nessi varmaan joku värin leviämiseen liittyvä juttu. Jos on + niin seuraavassa varmaan on seuraavassa näkyvissä vielä leviämisen jälkeen :) jännää :nailbiting:

Takaisin