Plussa vai ei?

Voisko se johtua jotenkin kuivumisesta? Et reunat on kuivunu eka ja kuivuessaan "neste on vetäytyny kohti keskustaa" jättäen solut kuivalle. Ja keskellä näyte on sitten ollut paksumpi ja kiteytyminen on päässyt tapahtumaan :s
Joka tapauksessa, en voi uskoa että noin vahvaa kidekuviota syntyy jos estrogeeni ei ole koholla :)

Mrs.Smith joo, kyllä ovismaista tuntemusta on ja toivon, että osuu nyt viikonlopulle :) mulla on vielä lh-liuskassa ihan hailu viiva, mut tiiän että itse se lh-huippu ja plussa tulee tosi äkkiäkin. Jännät vaiheet menossa :nailbiting:

d3534371e6b8ca0ef1fefe7b839eaed4

Tällainen saatu eilen apteekin ultralla. :) Toivotaan parasta ja odotellaan...

Mrs.Smith tänään taas aikalailla FF, vaikka eilen tuskin mitään. Lh-liuskoilla en oo saanut plussaa, niin liekö o+ vielä tulossa o_O olin jo merkannut tänään dpo1 :facepalm: :shy:
Onko siellä vielä kierto vaihtunut?

Liitteet

• IMG_140817_kp16.jpg
    IMG_140817_kp16.jpg
    672.8 KB · Katsottu: 169
  • IMG_130817_kp15_2.jpg
    IMG_130817_kp15_2.jpg
    296.6 KB · Katsottu: 184
täälä tosiaan ovistikut näytti to ja pe vahvaa plussaa,mutta peittoja heiluteltiin vaan ma,ke ja to,et ei ollenkaan ovis plussan jälkeen,kun oli tosiaan talo täynnä porukkaa,kuinkahan on tärpin kanssa.

Onko täällä kokemuksia one step 10mlu puikkotesteistä? Sellanen valkee, vaaleenvioletilla kirkolla. Pitäis tehdä hankintoja :rolleyes:

LaraS, on toiminut hyvin ainakin mulla :) dpo 14 oon saanut jo selkeästi punertavaa viivaa. Viivanpaikkoja en ole koskaan saanut.

Taitaa olla haave vain saada tuon tummempaa lh-viivaa mulla. Lähes +, mut ei kuitenkaan. Ja saniaiskuvio on taas vähentynyt eilisestä. Joko tänään laskisi dpo0? o_O

Liitteet

• IMG_150817_kp17.jpg
    IMG_150817_kp17.jpg
    310.8 KB · Katsottu: 211
  • IMG_150817_kp17_lh.jpg
    IMG_150817_kp17_lh.jpg
    213.7 KB · Katsottu: 204
Eikös täällä ole kellään jännät paikat :rolleyes: Onko Eliza tehnyt uutta testiä tiirailtavaksi :nailbiting: Muilla testipäiviä lähi aikoina? :happy:

Mrs.Smith eikö oo sitten mahdollista, et olis nyt o+ sulle tulossa? :rolleyes: vähän niinkuin jälkijättöisesti.

Täällä piinaillaan, menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen, mutta eipä ole näkynyt. Tosin voi hyvin olla kierto sekaisinkin.. Mies käy huomenna marketissa ja ostaa raskaustestejä (piti ostaa jo sunnuntaina mut unohti :D), testataan sit torstaina jos ei uusi kierto ala siihen mennessä.

LaraS: Toiseen ketjuun jo kirjoittelinkin, mutta tänne unohdin.. joo on testejä tehty ja haamuilut päättyi aamulämmön romahtamiseen ja nyt jo tiputtelee. Eli kemiallinen. Ärsytys. Lähden siis myös tuolle Mrs.Smithin esittelemälle itselääkintälinjalle, annostuksena "sopiva tähän tilanteeseen". :meh:

Takaisin