Mrs.Smith
Asioista perillä oleva
Tein ja niin tyylipuhdas nega, ku vaan voi olla.. Eli toi eilinen oli vaan tosi selkee viivanpaikka..
Mikä kp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein ja niin tyylipuhdas nega, ku vaan voi olla.. Eli toi eilinen oli vaan tosi selkee viivanpaikka..
Nyt on kp 28/25-29.. Kp 23 kylläkin vuosi vähän, mutta ei niin paljon kun yleensä menkkojen aikana ja vain 1 päivän.. Tiedä sitten oliko ne olevinaan menkat vai mitä kroppa sekoilee..Mikä kp?
Haamuilut/viivanpaikat vaan jatkuu.. Miksei noi testit voi olla vaan selkeesti plussa tai ei mitää? Vähän ku menis hermo noihin!![]()
Voi räkätoi on TOSI selvä haamu/viiva! Mutta jos yhtään lohduttaa niin mä vastaisin ton positiiviseks jos olisin töissä (oon labrahoitsu)
digit tuhlaan kyllä vasta, kun liuskat näyttää jotain varmempaa..Onnea plussanneille!
Tintuska toivottavasti vahvistuu kunnon plussaksi! :)
Täällä o+ metsästys. Eka kertaa sylkitesti käytössä, hiukan hakua sen käytännönasioiden kanssa. Tänään kuitenkin rohkaisevasti kuviota, toivon ovista tälle viikonlopulle :)
Verrokkina lh-liuska, jonka pitäisi siis mennä plussalle vasta sylkitestin jälkeen (positiivinen 3-5vrk ennen ovista).
toistaiseksi oon tästä sylkitestistä kuitenkin tykännyt ja miehellekin kiva näyttää, millaista viidakkoa milloinkin testi näyttää
mieskin kiinnostuu ihan eri tavalla, kun pystyy näkemään konkreettisemmin vaihtelut
Oon vielä toistaiseksi pitäytynyt surffailemasta netissämutta varmasti tän eka kierron jälkeen pitää vähän perehtyä
![]()
Lähinnähän tässä on se, et eka kierrossa opettelee laitteen käytön ja muutamassa kierrossa kummastelee vielä, miten kuviot vaihtelee
![]()
toistaiseksi oon tästä sylkitestistä kuitenkin tykännyt ja miehellekin kiva näyttää, millaista viidakkoa milloinkin testi näyttää
mieskin kiinnostuu ihan eri tavalla, kun pystyy näkemään konkreettisemmin vaihtelut
![]()
Onko sulla Mrs.Smith miten pian tullut ovis, kun on ollut FF? Laitteessa sanotaan 3-5vrk, mutta kaipa siinäkin on yksilövaihtelua aika paljon![]()
Aivan, niinhän se olikin. Monesko kp nyt jo menossa? Hitsin megakierrot!mullakin oli vasta yks 70-päiväinen
![]()
Mrs.Smith eikös tuo oo PFEn oo tosiaan vielä tarkemmin perehtynyt näihin, niin vaikee sanoa
![]()
Mulla oli tänään tollanen. Liekö taas huonosti levitin näytteenvai onko muuten vähentynyt kuvio. Eilenhän oli puolet lasista kuvion peitossa.