Plussa vai ei?

Mrs.Smith, Minullakin kuten Unicornilla, että tästä kakkosesta plussatessa vahvimmat viivat sain aina päivä pisusta, vaikkei ois niin kauan rakossa ollutkaan.
Muistan kun jo plussan saatuani sainkin vain hailakkaakin hailakamman haamun yhtenä aamuna.. vaikka olin koko yön ollut käymättä vessassa. Sitten päiväpisusta taas näyttävä viiva. :grin Sitä en tiedä miksi näin?

Mrs.Smith, Minullakin kuten Unicornilla, että tästä kakkosesta plussatessa vahvimmat viivat sain aina päivä pisusta, vaikkei ois niin kauan rakossa ollutkaan.
Muistan kun jo plussan saatuani sainkin vain hailakkaakin hailakamman haamun yhtenä aamuna.. vaikka olin koko yön ollut käymättä vessassa. Sitten päiväpisusta taas näyttävä viiva. :grin Sitä en tiedä miksi näin?

Mä en oo koskaan saanu mitään haamuja/viivan paikkoja! :(
Kokeilen huomenna tota toka pissaa. Saako juoda pari kuppia kahvia vai pitäisikö olla vähällä juomisella?

Mielenkiintoista!!! Mistähän toi johtuu!? Aina suositellaan aamupissaa.
Taidan kokeilla huomenna tota päivän tokaa pissaa :)

Ps. Onkohan tässä joku päivitysjuttu kun taaskaan viikonloppuna ei saa kuvia laitettua!?!

Niinhän ne suosittelee. En osaa sanoa. Ite järkeilin sen sillä, että kun illalla juo kahvia tms, niin illalla juodut juomiset muuttuu pissaks yön aikana ja nehän on sitä edellisen illan pissaa.. mutta aamun toinen on "tuoretta" siltä päivältä :D

Kokeilen huomenna tota toka pissaa. Saako juoda pari kuppia kahvia vai pitäisikö olla vähällä juomisella?

Ite en juo mitään aamulla tai korkeintaan yhden kahvin ennen testiä.. ootan sit vaan että alkaa pissattaa. Eikä siihen yleensä montaa tuntia mene.

Mutta sama periaate kun aina, että ei nyt kannata litratolkulla litkiä mitään , tai se pissa on laimeeta.. ja sama kun vedessä dippais. Vähempi juominen parempi.

Mulla sama. Mut nyt en tiiä onko tämänpäiväinen sitten elämäni ensimmäinen

Älä heitä toivoa vielä, dpo 8 on niin aikanen että hyvinkin voi vahvistua vielä ! Jatkaisin testailua sinnikkäästi, näät alkaako viiva punertaa, äkkiä se vahvistuu jos on vahvistuakseen:happy119

Mulla on dpo 6, ja oon kyllä joko tosi vainoharhainen taas, tai sit jotain tapahtuu kropassa:dance008 Nännit on edelleen tosi herkät ja etenkin vasemmalle puolelle munasarjaan vihloo aika napakasti. Ovis oli kyllä oikealla puolella ja keltarauhasjomotuksetkin tuntui siellä, nyt tää on uus vihlonta... Alavatsa tuntuu "painavalta"/kiristävältä... Haluun jo testailemaan :D

Kyllä mä join aamupalan kanssa (kahvihan kuivattaa jopa :D) ja muutenkin normaalisti, mutta ei tietenkään litra tolkulla.
Peukut on täällä pystyssä! :happy:

Älä heitä toivoa vielä, dpo 8 on niin aikanen että hyvinkin voi vahvistua vielä ! Jatkaisin testailua sinnikkäästi, näät alkaako viiva punertaa, äkkiä se vahvistuu jos on vahvistuakseen:happy119

Mulla on dpo 6, ja oon kyllä joko tosi vainoharhainen taas, tai sit jotain tapahtuu kropassa:dance008 Nännit on edelleen tosi herkät ja etenkin vasemmalle puolelle munasarjaan vihloo aika napakasti. Ovis oli kyllä oikealla puolella ja keltarauhasjomotuksetkin tuntui siellä, nyt tää on uus vihlonta... Alavatsa tuntuu "painavalta"/kiristävältä... Haluun jo testailemaan :D

Menin googlettaa tota one stepin testiä ja siellähän oli paljon kuvia kyseisen testin viivanpaikoista, niin en vielä innostunut! Huomenna uus yritys :D
Koska meinasit testata?

Aa höh, no toivotaan ettei se olis mikään pelkkä viivanpaikka kuitenkaan !

Maanantaina ajattelin. Sillon dpo 9. :D Sopivasti lapset pois kotoa aamulla, saa rauhassa tiirailla tikkua ikkunalla luonnonvalossa et näkyykö mitään :'D

Hormonien erityksestä pissaan jos lähden oikein huolella ajattelemaan, niin sehän on niin, että munuaiset erittää sen hormonin, veden ym. ainekset, jotka sitten siirtyvät rakkoon, jossa se sitten sellaisenaan möllöttää, kunnes rakko tyhjennetään (toki munuaisten edelleen sinne erittäessä lisää tavaraa, jolloin koostumus saattaa muuttua suuntaan tai toiseen). Eli periaatteessa pidätysajalla ei suoraan ole tekemistä pissan vahvuuden/hCG:n määrän kanssa muuten kuin niin, että totta kai rakko täyttyy hitaammin ja hätä tulee myöhemmin, kun on vähemmän nestettä eritettävänä eli kun pissa on vahvempaa. hCG:n ym. erittäminen pissaan kai pysyy aika vakiona ja sen pitoisuus pissassa millilitraa kohden riippuu siitä, miten paljon pissassa on vettä "täyteaineena", vettä taas erittyy elimistön nestepitoisuuden mukaan nopeammin tai hitaammin. Eli mitä vähemmän vettä, sen suurempi hCG.

Tämä siis itselle toiminut asian ymmärtämiseksi rautalankana. Sitä en sitten tiedä, että jos pissa on älyttömän vahvaa, että sotkeeko sen muut aineet (joita myös paljon) testitulosta...

Laittelin aikaisemmin viikolla niitä hyvin haaleita plussa testejä, no eilen rv 4+5 alkoi sitten vuoto. Nyt vaan mietin et onko tää kemiallinen vai hyvin varhainen km? Hcg oli 4+2 sen 7.4 eli matala sekin.

Laittelin aikaisemmin viikolla niitä hyvin haaleita plussa testejä, no eilen rv 4+5 alkoi sitten vuoto. Nyt vaan mietin et onko tää kemiallinen vai hyvin varhainen km? Hcg oli 4+2 sen 7.4 eli matala sekin.

:( :( voi ei!
Se on varmaan ihan siinä rajalla... jos asia vaivaa niin kysy lääkäriltä?

Juu, huomenna soitan lääkärille. Harmittaa vaan jo valmiiks ku oma lääkäri on nyt kesälomalla.

Äippä kyllä tuo enemmän kemialliselle kuulostaa, että testit ei tummuneet ja hcg noin matala. Muistaakseni jos hcg on 5 tai alle niin sitä pidetään vielä "normaalina" eikä välttämättä tarkoita raskautta, eli tuo hieman päälle seittemän noilla viikoilla on kyllä tosi vähän :/ Pahoittelut!

IMG_4423.JPG Hei! Pitääpä nyt täällä kysyä, kun ovista metsästän.. ei ole kierto alkanut tässä imetyksen yhteydessä (poika kohta vuoden). Ollut kosteaa ja ovis tuntemuksia, siksipä ajattelin testailla.
Onko tämä teistä ovisplussa? :nailbiting:

8d278c812db20cc0dcbcce19d365d482

Tässä tämän päivän mikrokuva eli dpo15, kp 28/31.
Raskaustesti aamulla nega.

Kuvassa siis näkyy selvää jääkukkaa, mutta sitä on vähemmän kuin eilen. Arvioisin silti että tämä on positiivinen ei ainakaan negatiivinen tulos.

Ei auta kuin odottaa... joko menkkoja tai plussaa. :s

Takaisin