Plussa vai ei?

5b1950e76974bd5f510be1e3a67447fc

Vielä siitä mikroskoopista. Löysin tällaisen blogin missä on mikroskooppikuvia ja mielenkiintoista asiaa hormoneista ym.
Kannattaa lukea jos kiinnostaa :)

Miten nopeesti testeissä viiva käy vahvistumaan jos niikseen on?
Onko turhaa testata heti huomrn aamulla ja katsoa onko vahvistunut?
Meillä on lauantaina festarireissu ja tulee hieman suunnitelmien muutoksia jos tuo haamulainen oikeasti viiva olis..

Ei oo silti turhaa testata huomenna aamulla eveliina6, voihan sitä kattoa jos testejä on :)

Mulla ainakin vahvistui joka pv hieman :) aluksi jopa tosi huomattavasti!

Onko kellään kokemusta että menkoista laskettuna viikkoja 4+, eka positiivinen testi viikko sitten ja nyt digi antoi "raskaana 1-2". Tein kyllä päiväpissasta kahden tunnin pidätyksellä. Olisko sillä vaikutusta? Kun oletin että digi olis antanu 2-3... no raskaana ollaan joka tapauksessa :D

Hena mulla digi tyssäs vk 2-3 eikä noussu sinne 3+ ollenkaa, aika hailuvat ne rajat on kai!

Hena mulla digi tyssäs vk 2-3 eikä noussu sinne 3+ ollenkaa, aika hailuvat ne rajat on kai!

Joo eihän ne 100% varmoja ole. Luin tuolta clearbluen sivuilta että jos testin tekee aamupissasta viikko tulos on 93% oikein. Minä tein päivällä, lyhyellä pidätyksellä ja laskin että periaatteessa vois olla hedelmöittymisestä vasta sen kaksi viikkoa. Tosin sain plussan herkkään testiin sunnuntaina ja normaaliin testiin keskiviikkona. Aika aikasin olisin siis plussan saanut. No niin tai näin raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan ;)

No negahan sieltä pärähti!! :( :( :(
V*ttu!!
Pientä lohtua tuo sentään mikroskooppi. Estrogeeni edelleen koholla -> toivoa on!

Ja onhan nyt vielä aikaista... dpo 12, kp 25/31.

Voi ei Mrs. Smith! :( Oliko herkkä testi? Edelleen on aikaista testata, joten toivoa on :) Tiedän ton pettymyksen tunteen kyllä..

Voi hitsi Mrs. Smith, jospa oli liian aikasta testille vielä :/

Nessi sanoisin et viivanpaikka, ei ainakaan mun silmään väriä näy vielä. Mut onhan tuo vielä toooosi aikasta, että harvapa vielä dpo 8 plussaa... Nii ja testi varmaan OneStep :D

Joo :( liian aikaista... mutta kaikki varmaan tietää mitä tarkoitan kun sanon, että mikään ei pilaa päivää niinku nega raskaustesti! No ehkä menkat mutta sillon on yleensä jo suoritettu se toiveita täyteen ladattu toimitus vessassa, joka alkaa riemukkaan juhlallisesti ja päättyy katkeraan kiukkuun!

Kertokaahan muuten viisaammat testailijat että voiko vaikuttaa tulokseen kun jouduin käymään yöllä kahdelta vessassa ja otin ton nega näytteen siis kuudelta aamulla... eli se oli vajaan 4h rakossa.

Mulla vahvimmat viivat tullu yleensä päivän toisesta pissasta, oli se sit rakossa 2h tai 4h. Aamupissasta haaleemmat vaikka olis ollu 8h rakossa..

Tässä keskenmenneessä jopa laimeemman iltapissan viivat oli vahvemmat kun tujusta aamupissasta. Voisin laittaa havainnollistavat kuvat mutta en saa lisättyä kuvia.. heittää erroria.

Mulla vahvimmat viivat tullu yleensä päivän toisesta pissasta, oli se sit rakossa 2h tai 4h. Aamupissasta haaleemmat vaikka olis ollu 8h rakossa..

Tässä keskenmenneessä jopa laimeemman iltapissan viivat oli vahvemmat kun tujusta aamupissasta. Voisin laittaa havainnollistavat kuvat mutta en saa lisättyä kuvia.. heittää erroria.

Mielenkiintoista!!! Mistähän toi johtuu!? Aina suositellaan aamupissaa.
Taidan kokeilla huomenna tota päivän tokaa pissaa :)

Ps. Onkohan tässä joku päivitysjuttu kun taaskaan viikonloppuna ei saa kuvia laitettua!?!

Takaisin