Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mrs.Smith, Minullakin kuten Unicornilla, että tästä kakkosesta plussatessa vahvimmat viivat sain aina päivä pisusta, vaikkei ois niin kauan rakossa ollutkaan.
Muistan kun jo plussan saatuani sainkin vain hailakkaakin hailakamman haamun yhtenä aamuna.. vaikka olin koko yön ollut käymättä vessassa. Sitten päiväpisusta taas näyttävä viiva.Sitä en tiedä miksi näin?
Mielenkiintoista!!! Mistähän toi johtuu!? Aina suositellaan aamupissaa.
Taidan kokeilla huomenna tota päivän tokaa pissaa :)
Ps. Onkohan tässä joku päivitysjuttu kun taaskaan viikonloppuna ei saa kuvia laitettua!?!
Tatkoitin: en oo saanu EDES haamuja/viivan paikkoja
Mä en oo koskaan saanu mitään haamuja/viivan paikkoja!![]()
Kokeilen huomenna tota toka pissaa. Saako juoda pari kuppia kahvia vai pitäisikö olla vähällä juomisella?
Mulla sama. Mut nyt en tiiä onko tämänpäiväinen sitten elämäni ensimmäinen

Nännit on edelleen tosi herkät ja etenkin vasemmalle puolelle munasarjaan vihloo aika napakasti. Ovis oli kyllä oikealla puolella ja keltarauhasjomotuksetkin tuntui siellä, nyt tää on uus vihlonta... Alavatsa tuntuu "painavalta"/kiristävältä... Haluun jo testailemaan :DMä en oo koskaan saanu mitään haamuja/viivan paikkoja!
Kokeilen huomenna tota toka pissaa. Saako juoda pari kuppia kahvia vai pitäisikö olla vähällä juomisella?

Älä heitä toivoa vielä, dpo 8 on niin aikanen että hyvinkin voi vahvistua vielä ! Jatkaisin testailua sinnikkäästi, näät alkaako viiva punertaa, äkkiä se vahvistuu jos on vahvistuakseen
Mulla on dpo 6, ja oon kyllä joko tosi vainoharhainen taas, tai sit jotain tapahtuu kropassaNännit on edelleen tosi herkät ja etenkin vasemmalle puolelle munasarjaan vihloo aika napakasti. Ovis oli kyllä oikealla puolella ja keltarauhasjomotuksetkin tuntui siellä, nyt tää on uus vihlonta... Alavatsa tuntuu "painavalta"/kiristävältä... Haluun jo testailemaan :D
Laittelin aikaisemmin viikolla niitä hyvin haaleita plussa testejä, no eilen rv 4+5 alkoi sitten vuoto. Nyt vaan mietin et onko tää kemiallinen vai hyvin varhainen km? Hcg oli 4+2 sen 7.4 eli matala sekin.