Plussa vai ei?

On se hivenen vahvistunut. Ja hormooni lisääntyy aina 48tunnin välein eli tän ja eilisen välinen ei paljoo muutu.

Pakko korjata sen verran että se hormonihan ei lisäänny 48h välein vaan se tuplaantuu tuossa ajassa. Hormonimäärä siis lisääntyy kyllä koko ajan, mutta sellaisessa tahdissa, että määrä tuplaantuu parissa vuorokaudessa.

Ehkä tarkoititkin ihan samaa asiaa, mutta välillä törmää käsitykseen että se hormonimäärä pysyisi samassa aina tuon pari päivää ja sit yhtäkkiä pompsahtisi tuplamääräksi. :)

Nousutahtihan (tai ehkä ennemminkin hcg-hormonin määrä) on kummiskin hyvin yksilöllistä joten en murehtisi jos ei heti vahvistu selkeästi. Kyllä itselläkin meni ekasta hailurasta yli viikko aikaa vahvaan plussaan ja ekat päivät ne viivat oli ihan olemattomia.

Onnea uusista plussista! :) <3

Muokattu viimeksi:
Unicorn, Mä luulen että sulla testi reagois kiinnittymiseen. ;)

Onnittelut kaikille plussanneille! :)

Onnea ihmemaanlapsi ja nuppu plussista <3

Mä teen usein yhden mallikappaleen aikaisilla päivillä vertailukappaleeksi :hilarious: etenkin jos oon ostanut jotain uusia testejä ni näkee viivanpaikat ym.

Onnea nuppu plussasta! Ja ihmemaanlapsi, musta voit hyvin rauhottua, täällä on monella ollu totakin haaleempi viiva ja silti kun testannut viikon päästä siitä, niin tullut leffaviivat :)

Mua ärsyttää kun ei oo testejä kaapissa yhtään, mulla on todella selkeitä raskausoireita vaikka mulla oli kaks päivää menkat. Tänään näyttivät lopahtaneen nekin!

Oireita:
- Järkyttävä väsymys, kolmena päivänä nukkunu parin tunnin päikkärit ja silti valmis sänkyyn illalla ysin aikaan.
- Nälkä! Syön sellasia annoksia mitä en ennen ois jaksanu syödä läheskään kokonaan, ja sen jälkeen mietin vielä että mitähän sitte söis? Mä oon normaalisti siis ihan tosi pieniruokanen ihminen..
- Oon aivan ylettömän onnellinen ja tyyni jostain syystä, ja herkistyn helposti telkkaria kattoessa.

Eilen tajusin näitä. Vuoto oli kirkkaan punasta, mutta ehkä hieman normaalia niukempaa. Ja tosiaan nyt näyttää lopahtaneen seinään, yleensä kolmannen päivän aamuna vuodan vielä kun niagara..

Niin, ja kun tuli haamuviivaakin.

Dep kp3 tai kp37/34.

Toivon Deb että oli vaan pienet valemenkat! Huomenna haet testin niin selviää enemmän :) eikö ne valemenkat noihin aikoihin tule?

Viimenen ovistesti! :D

Ylin dpo5
Keskimmäinen dpo6
Alin o+

ImageUploadedByVau Foorumi1493640992.773826.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493648961.185141.jpg

Tässä mun testi tältä päivältä (alin). Keskimmäinen vihree on eilisen ovistesti kuivana ja ylin eilisen viivat kuivana... eli ei näy juurikaan mitään.. eiks ne viivanpaikat pitäs jäädä näkyviin? :D mulla haaleet ovistikutkin kuivaa melkein puhtaaks aina... :P

Alla vielä eiliset märkänä:

ImageUploadedByVau Foorumi1493649137.639007.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493649148.843896.jpg

Toiveet taas korkeella. Tikut loppu ja mies kiels tilaamasta lisää :D :D ootellaan kuulemma menkkoja. :P :/

Mä tein tänään laimeesta pissasta tällasen:

IMG_20170501_173733.png

Nyt oon kohta pidättäny kauemmin ni voin tehdä toisen. Oisko se vuoto sit valemenkat? :o toi viiva tuli tohon ihan testiajalla, ja selkeesti punertaa.. mut miks noin haalee?

Unicorn aika selkeet *viivanpaikat*/haamut märkänä! Ja kyllä alimmassa näkyy kuivanakin vähän.

Mä nään unicorn alimmassa edelleen viivan :P tarkoitatko sitä että jos se haamu johtuu tavallaan testissä olevasta viivanpaikasta niin kuivuttua sen pitäis jäädä näkyviin mutta sitten jos se on hgg hormoonista aiheutua haamu niin saattaa kuivuttua kadota ? Ois aika helpottava tieto koska mulla ei enää näy siinä aamusen testissä oikeastaan mitään kuivana :(

Onpas täällä taas monella jännät ajat. :) plussatuulia puhaltelen teille...

Onnea plussista <3 täällä ootellaan että lääkäri uusisi terolut reseptin niin saisi nollattua kierron niin sanotusti [emoji1]

Pakko korjata sen verran että se hormonihan ei lisäänny 48h välein vaan se tuplaantuu tuossa ajassa. Hormonimäärä siis lisääntyy kyllä koko ajan, mutta sellaisessa tahdissa, että määrä tuplaantuu parissa vuorokaudessa.

Ehkä tarkoititkin ihan samaa asiaa, mutta välillä törmää käsitykseen että se hormonimäärä pysyisi samassa aina tuon pari päivää ja sit yhtäkkiä pompsahtisi tuplamääräksi. :)

Nousutahtihan (tai ehkä ennemminkin hcg-hormonin määrä) on kummiskin hyvin yksilöllistä joten en murehtisi jos ei heti vahvistu selkeästi. Kyllä itselläkin meni ekasta hailurasta yli viikko aikaa vahvaan plussaan ja ekat päivät ne viivat oli ihan olemattomia.

Onnea uusista plussista! :) <3

Juu sitä meinasin että se näkyvä lissäntyminen tapahtuu 48h välein. Mut tokihan sitä pilkkua saa viilata

Takaisin