Plussa vai ei?

Ei pitänyt kun vasta dpo5 mutta en malttanut dippailla noita tikkuja :D seuraavan teen vasta joskus ens vko lopulla. :P en usko että dpo5 vois vielä mitään ees näkyä ku kiinnittyminenhän on vasta dpo6-7? :)

Jostain lukenu et kiinnittyminen voi tapahtua jopa 3 päivää oviksen jälkeen, mut kaiketi 5-7 on yleisin :) joten en tied sit. ;) laita kuvaa Vapun kunniaksi :P

Mulla ois nyt dpo 6 tai 7, perjantaina tuli ihan hitusen verta ja tietty nyt kuvittelen, että se oli kiinnittyminen :D Testi polttelee kaapissa..Oon vielä yksin kotona, ku mies on töissä.. Varmaan sorrun kohta testaamaan, vaikka tiedänki, ettei siellä mitään vielä näkyis..

Mulla ois nyt dpo 6 tai 7, pe tuli vähän verta ja tietty nyt kuvittelen, että nyt se kiinnittyminen tapahtui :D Testi polttelee kaapissa.. oon vielä yksin kotona ku mies on töissä.. Kohta varmaan sorrun, vaikka eihä tässä mitään järkeä ole..

Millaisilla pidätyksillä teette rtestiä jos ette tee aamun ekasta pissasta?Sama pidätys aika kuin otesteissä?

Millaisilla pidätyksillä teette rtestiä jos ette tee aamun ekasta pissasta?Sama pidätys aika kuin otesteissä?

Mä pidätin 2h ja hätähousuna testasin cb:lla niin negatiivisen ku olla ja vaan voi, nyt ei oo onneksi enää testejä jäljellä :D

Elkää turhaa testailko liian aikaisin, tiedän kyllä et on niin turhauttavaa odottaa ja testit polttelee kaapissa.
Nim. Kokemusta on :)

Tässä vielä tää dpo kuva :)
ImageUploadedByVau Foorumi1493565779.450195.jpg

Takaisin