Heh.. mä vähän muokkailin, ku oli pakko nähdä mikä tummin.. ja kyllä se tuo tämän aamuinen on, alin :) :heartred:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tein tänään laimeesta pissasta tällasen:
View attachment 54746
Nyt oon kohta pidättäny kauemmin ni voin tehdä toisen. Oisko se vuoto sit valemenkat?toi viiva tuli tohon ihan testiajalla, ja selkeesti punertaa.. mut miks noin haalee?
Mä nään unicorn alimmassa edelleen viivan :P tarkoitatko sitä että jos se haamu johtuu tavallaan testissä olevasta viivanpaikasta niin kuivuttua sen pitäis jäädä näkyviin mutta sitten jos se on hgg hormoonista aiheutua haamu niin saattaa kuivuttua kadota ? Ois aika helpottava tieto koska mulla ei enää näy siinä aamusen testissä oikeastaan mitään kuivana![]()
), koska samanlainen hailu tuli siihenkin!Lume ja unicorn: kyllä haamut pitäisi jäädä näkyviin ja jopa vahvistua kuivuessa. Viivanpaikat taas lähtee kuivuessa pois tai ilmestyy vasta testiajan päätyttyä.
Unicorn, tikutin oviksen ja o+ tuli kp18. Tosin aiemmin on käyny kans niin, että tullu siitä parin päivän päästä uudestaan o+, nyt jätin tikuttamisen siihen :D
Voi apua, mä oon ihan hämmentyny tästätein vielä sen toisen pc:n ja siinä oli todiste ettei se eka ollu viallinen (ellei tääkim ollu
), koska samanlainen hailu tuli siihenkin!
Lume ja unicorn: kyllä haamut pitäisi jäädä näkyviin ja jopa vahvistua kuivuessa. Viivanpaikat taas lähtee kuivuessa pois tai ilmestyy vasta testiajan päätyttyä.
Mulla haalenee ovistesteissäkin viivat kuivuttua ja lisäks r-testeissä haalenee myös kontrolliviiva kun se kuivuu..
Lume ja unicorn: kyllä haamut pitäisi jäädä näkyviin ja jopa vahvistua kuivuessa. Viivanpaikat taas lähtee kuivuessa pois tai ilmestyy vasta testiajan päätyttyä.
Hmm. Niin kyllä ne ehkä vähän tavallaan * haalenee* tai muuttaa sitä sävyä harmaammaksi kuivuttua, mut kyllä mun mielestä ne jää kuitenkin näkyviin aina. Ja tavallaan harmaana sit näkyy jopa paremmin siinä testissä kuivuttua. On mulla kyllä viivanpaikatkin joskus tummuneet eli vaikee näistä ottaa selvää. Ihan tyhmää muutenkaan että niihin testeihin voi edes tulla mitään viivanpaikkoja! Uskoisin että jos viiva näkyy testiajalla niin on plussa. Mut mulla käynyt myös niin että testiajalla väriaine kulkenut viivanpaikan yli ja näkynyt hetken viivana oikealla paikalla kunnes hiljalleen liukunut testin läpi jättäen jälkeensä pelkkää valkoista.. kyllä debillä jotain testissä näkyy! Toivottavasti ois pikkunen matkassa <33
Apua, en tiiä nyt yhtään mitä tapahtuuoon ihan kysymysmerkki.. vuotoo oli, r-testi haalee positiivinen.. voinko todella olla raskaana?
ja ennen kaikkea, jos oon niin onko pienellä kaikki hyvin, kun viiva noin haalee?
Vaikka eikös Vaapukallakin esim tullu tosi myöhään plussa?