Plussa vai ei?

Siis nyt on kyllä pakko kommentoida sen verta, että ei ovistesteillä oo mitään järkee testata raskautta, kun ne antaa yleensä aina jonkinlaista viivaa läpi kierron... :) Jos on raskaudesta kyse niin kyllä se menee ihan selvälle plussalle, vahvemmaksi kun kontrolliviiva mutta en siltikään ensisijaisesti niillä testaisi. Raskaus näkyy o-testissä yleensä vasta kun r-testi antaa selvän plussan, eli jos r-testissä ei oo kun viivanpaikkaa niin turha on o-testiä sen toiveikkaampana tihrustella.

Siis nyt on kyllä pakko kommentoida sen verta, että ei ovistesteillä oo mitään järkee testata raskautta, kun ne antaa yleensä aina jonkinlaista viivaa läpi kierron... :) Jos on raskaudesta kyse niin kyllä se menee ihan selvälle plussalle, vahvemmaksi kun kontrolliviiva mutta en siltikään ensisijaisesti niillä testaisi. Raskaus näkyy o-testissä yleensä vasta kun r-testi antaa selvän plussan, eli jos r-testissä ei oo kun viivanpaikkaa niin turha on o-testiä sen toiveikkaampana tihrustella.

Siiis... Joillain näkyy ovistesteissä myös raskaus, jos ei vielä r-testissä näy. Lh ja hcg on tosi samanlaisia hormoneja. Hcg:ssa pari rimpsua perästä on erilaisia, joidenka takia raskaustesti reagoi vain hcg:n nousuun.. eikä näytä ovista (lh). Ovistesti näyttää LH:n ja reagoi myös raskaushormoniin , joten jos raskaustestissä ei vielä viivaa näy, ovistestissä voi näkyä. Huom voi :)

Itsellä jäi noita digitaalisen tikkuja kaksi yli, joten käytin pois. Ja mun kuvasarjassa liuska o-testi on näyttämässä paikkaa jossa viivan pitäisi näkyä :)

Ovistestit voi toki näyttää ihan puutaheinää koko kierron.. tai olla näyttämättä edes ovista. Naisen keho on ihmeellinen :D

Mulla esim viime kierrossa näytti ovistikut vahvempaa viivaa vielä pari pv ennen menkkoja kun mitä ovis oli, ja testit haamua. Joten ilmeisesti taas kemiallinen / kiinnittymisyritys.

Edit. En muista oliko tässä ketjussa vai tuolla raskaaksi 2017 , niin raskaanaolevat testasi ovistikuilla huvikseen plussan jälkeen "vertailutikkuja" miltä ovistikut heillä näyttää kun on jo todistetusti raskaana.. :D :)

Oon samoilla linjoilla Sallahaan kanssa.Mulla tulee koko kierron n.kp 7 eteenpäin jonkinlainen viiva ja loppukierrosta se vahvistuu vaikka menkat alkaisikin.Esikoisesta "plussasin" o-testillä kun menkat myöhässä ja luulin että kierto sekaisin mutta silloin tuli todella vahva o+.

Mutta saahan sitä jokainen testailla jännityksen vuoksi myös o-testeillä [emoji4]

Täällä dpo2..Eli tylsääkin tylsempää odottelua.Pregnylin takia en voi edes testailla ajoissa vaan pitää odotella sinne dpo12 paikkeille [emoji1]

Ja ei ollut missään nimessä tarkoitus kuulostaa tylyltä!Luin ton mun viestin jälkikäteen ni se näytti siltä.Anteeksi! Tottakai jokainen testaa juuri silloin ja sillä testillä millä haluaa [emoji4]

No jokainenhan on erilainen, mutta kyllä unicornilla on faktat kunnossa ton asian suhteen, mutta tosiaan kaikki kun on erilaisia niin yhtä totuutta tuloksissa ei oo :)

Itellä ei tullu mitään super O+ vaikka oli kaksoraskaus mutta oli kuitenkin selkeästi tummempi kuin muuten kierron aikana ( paitsi tietysti oviksen aikaan aina ollut selkeä O+ :p ) R testi tosin oli plussa jo 6pvää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Tietysti jokainen saa testimielessä testailla miten huvittaa :)

Ja monessakaan asiassa ei oo järkee mutta ei niistä haittaakaan oo. :grin Siinäkään ei oo järkee että testaa liian aikaisin, mutta niin sitä vaan tulee tehtyä kun on testiaddikti, mutta mieluummin testailee liian aikasin jos siitä tulee itellle parempi olo, vaikka tietäiskin ettei siinä voi näkyä mitään :shy: :happy:

Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1493704286.854164.jpg

Kyllä se plussa on :)

Laitan nyt omanikin tänne vielä. Viiva vahvistunut eilisestä hieman ja näkyy paremmin ei tartte niin tihrustamalla tihrustaa. :P oon ihan innoissani ( mutta en ilakoi ) mitenhän sitä malttaa odottaa huomiseen.! Kuva on taas huono joten voi olla että te ette nää siinä mitään,
ImageUploadedByVau Foorumi1493704993.651225.jpg

Lume: Kyllä mä nään!! :gen014:happy093

<3 jes ! Mut miten tässä malttaa odotella. Eipä siinä kyllä muutakaan voi :D en haluais tuhlata enää noita 10 herkkyys testejä kun on vaan kaks enää ni jättäis huomis ja seuraavalle aamulle ne.

Mun testi näytti kp 29/29 samalta kuin Nupulla. (En saa kuvaa ladattua, kun tiedosto on liian suuri.) Tänään (kp 34/29) alko menkkamainen vuoto :( Onko tää nyt semmonen "joskus kkm tulee niin varhaisessa vaiheessa, että nainen luulee vain kuukautisten olleen myöhässä"? Itkettää...

Mun testi näytti kp 29/29 samalta kuin Nupulla. (En saa kuvaa ladattua, kun tiedosto on liian suuri.) Tänään (kp 34/29) alko menkkamainen vuoto :( Onko tää nyt semmonen "joskus kkm tulee niin varhaisessa vaiheessa, että nainen luulee vain kuukautisten olleen myöhässä"? Itkettää...

Mulla tuli esikoisesta rv5-6 ihan roimasti verta ja säikähdin. Varasin rv7 ar ultran ka sieltä löytyi syke. Alkuraskaudessa jotkut vuodot on ihan normaaleja.. mutta jos on kipuja niim sitten huolestuisin. Saisitko varattua aikaa ultraan? <3 toivotaan että kaikki kunnossa!

Takaisin