Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iskälle kyllä tuo plussa mun mielestä on! Jos on vaa hidas vahvistumaan :)
Onnea Nikalle plussasta! Komee plussa onkin :)
Voi ei Heitsutuollaista ei kyllä sais tapahtua kellään! Toivottavasti tärppää pian ja vauva pysyisi loppuun asti mukana <3
Täällä eletään dpo5:ttä, jessus ku aika kuluu hitaasti, tekis mieli ruveta jo taas testailemaan.. Jos tästä kierrosta tärppäisi niin laskettu aika olis 23.12, en pistäis pahakseni jos sais tällaisen joululahjan <3
Ihan kiva o+ muuten, mutta kp 112![]()

Parempi myöhään kun ei milloinkaan, vai?
Itse sain tässä plussakierrossa joskus reilusti yli kp 50.
eli noilla en itteeni enää kiusaa vaikka ilmaseks sais 

Mulla ihan sama tilanne, enkä tiedä kyllä miten vaikuttaa.. En muista yhtään oliko ennen esikoista samaa, en silloin niin tiennyt asioista, että olisin tajunnut tarkkailla. Mut jos oli, niin ainakin raskaaksi tulin. :DOnko teillä ovislimat aina sinä päivänä kuin testi plussaa vai aikaisemmin. Mulla on jo kolmatta päivää kauheet egg whitet ja nyt kp 9. Mulla ovis yleensä kp 12-14. Sanotaan että viimeisenä limapäivänä ovis, mutta mulla tuntuu että tulee eka limat sit loppuu lähes kokonaan ja sitten vasta plussa. Mitenhän ne spermat edes etenee jos ei ole sitä limaa enää samalla tavalla kuin ennen plussaa?
Onko unicornin tilanteessa mitään muutoksia tai uutta :) ?
Vielä on toivoa, unicorn!Ja viimeistään ens kierrossa on entistä enemmän toivoa taas!!
![]()