Plussa vai ei?

Iskallt on vahvistunut! <3 :) Älä siis huoli. Mulla meni pitkään ennenkuin sain ne leffaviivat. Vaikka tosiaan esikoisesta sain melko pian.

Kiitos kaikille lohdutteluista :hug003 Nyt minä rauhotun näiden testien kanssa. Katsoin juuri sitä viimeisintä testiä ja viivahan oli tummunut ihan mahdottomasti! :eek: Pakko oli verrata sitä aamuista ja tätä päiväistä, kyllä siinä on vaan iso ero!

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille lohdutteluista :hug003 Nyt minä raivotun näiden testien kanssa. Katsoin juuri sitä viimeisintä testiä ja viivahan oli tummunut ihan mahdottomasti! :eek: Pakko oli verrata sitä aamuista ja tätä päiväistä, kyllä siinä on vaan iso ero!

Usko pois viiva on tummentunut ja on kaksi viivaa.

Iskälle kyllä tuo plussa mun mielestä on! Jos on vaa hidas vahvistumaan :)

Onnea Nikalle plussasta! Komee plussa onkin :)

Voi ei Heitsu :( tuollaista ei kyllä sais tapahtua kellään! Toivottavasti tärppää pian ja vauva pysyisi loppuun asti mukana <3

Täällä eletään dpo5:ttä, jessus ku aika kuluu hitaasti, tekis mieli ruveta jo taas testailemaan.. Jos tästä kierrosta tärppäisi niin laskettu aika olis 23.12, en pistäis pahakseni jos sais tällaisen joululahjan <3

Ei saisikaan tapahtua kellekään.Toivottavasti pian uudestaan tärppää meillä.

Täällä taas tuli pyyhkiessä liman sekaista verta....kovasti odotan gynekäyntiä että tulisi selvyys tähän...tietysti toivon että olisi raskaudesta johtuvaa. Nyt kp 24/28.

Iskallt: Viivat vahvistuu <3​

Ylin eilinen, keskimmäinen tänä aamupäivällä ja alin nyt illalla.. oon saanut nuilla testeillä tasavahvaa tai hieman kontrolliviivaa haaleampaa. Eka kerta ku on ihan selvä plussa.. Jos ovulaatio onkin näin myöhään... :bored:

Liitteet

• IMG_20170408_215742.jpg
    IMG_20170408_215742.jpg
    873 KB · Katsottu: 280
Onko teillä ovislimat aina sinä päivänä kuin testi plussaa vai aikaisemmin. Mulla on jo kolmatta päivää kauheet egg whitet ja nyt kp 9. Mulla ovis yleensä kp 12-14. Sanotaan että viimeisenä limapäivänä ovis, mutta mulla tuntuu että tulee eka limat sit loppuu lähes kokonaan ja sitten vasta plussa. Mitenhän ne spermat edes etenee jos ei ole sitä limaa enää samalla tavalla kuin ennen plussaa?

Kyllä se iskallt on vahvistunut, onnea!!

Mä oon kans saanut niihin mamin puikkoihin vääriä värillisiä viivoja jokaiseen, joten en kyllä luottaisi niihin. Toki voi näyttää raskauden mutta voi näyttää sen vaikkei raskaana olisikaan :hilarious: eli noilla en itteeni enää kiusaa vaikka ilmaseks sais :wacky:
Liuskat oli taas negat negoja.

Täälläkin tiputtelee jo aikaisilla päivillä eilisestä alkaen, tänään kp23/27-30. Mun vuosien kokemuksella se enteilee menkkoja ihan lähipäivinä, aivan liian aikaisin :sorry:

Onko teillä ovislimat aina sinä päivänä kuin testi plussaa vai aikaisemmin. Mulla on jo kolmatta päivää kauheet egg whitet ja nyt kp 9. Mulla ovis yleensä kp 12-14. Sanotaan että viimeisenä limapäivänä ovis, mutta mulla tuntuu että tulee eka limat sit loppuu lähes kokonaan ja sitten vasta plussa. Mitenhän ne spermat edes etenee jos ei ole sitä limaa enää samalla tavalla kuin ennen plussaa?
Mulla ihan sama tilanne, enkä tiedä kyllä miten vaikuttaa.. En muista yhtään oliko ennen esikoista samaa, en silloin niin tiennyt asioista, että olisin tajunnut tarkkailla. Mut jos oli, niin ainakin raskaaksi tulin. :D

Onko unicornin tilanteessa mitään muutoksia tai uutta :) ?

Ei uutta :)
Ei mitään tuntemuksia.
Ei ees menkkajomoja.
Halut on katossa, mutta ei oo ollu mahollista ees pupuilla koko viikkona! Plääh :D

Testit negaa.
Kp31/28-32 dpo12
Tätiä oottelen!

Tässä mun vimoset testit. Aamulta ja päivän toisesta. Seuraavat teen vasta ens kierrossa. :D Eiköhän se täti viimestään keskiviikkona kurvaa :)
Tulis nyt ja lähtiski samantien ni pääsis taas tikuttaa ovista :P :D

ImageUploadedByVau Foorumi1491731023.531444.jpg

Tyhmiä
Negoja :( mut toivottavasti täti sitten
Tulisi nopeasti jos ei ole vaavin takia poissa. Ni pääset pian jännäämään uutta kiertoa meidän kanssa <3 mä oon nyt tosi fiiliksissä siitä et miettikää naiset meillä on mahdollisuus plussata äitien päiväksi :) :P !

Tänään 18kp eilen en voinut tikuttaa ovista :( oltiin anopin luona. Illalla kyllä talletuksia oli ja pitkin kiertoa on myös ollut.Onko edelliseen kuvaani tummentunut yhtään vai pysynyt samana minusta ainakin aika samaa on.Nega se on kyllä tulos ja voi vaikuttaa tuo särkylääkkeiden syönti tähän kiertoon viisaudenhammas poistettiin torstaina.
ImageUploadedByVau Foorumi1491737860.320724.jpg

Takaisin