Plussa vai ei?

Ens kuussa olis ihana plussata pari päivää ennen äitienpäivää ! Nyt tähtään siihen ! <3

Mulla ois juuri äitienpäivänä laskettuaika katsotaan miten mieli sen ottaa kun kohtuunkuoli meidän prinsessa.Syntyi tammikuussa 6.1.17.Hyvillä mielin silti kuumeilen plussasta :)

Tässä mun testi tulos

Liitteet

• IMG_4480.JPG
    IMG_4480.JPG
    125.3 KB · Katsottu: 415
Mulla ois juuri äitienpäivänä laskettuaika katsotaan miten mieli sen ottaa kun kohtuunkuoli meidän prinsessa.Syntyi tammikuussa 6.1.17.Hyvillä mielin silti kuumeilen plussasta :)

Voi ei :( tosi paljon pahoitteluja sinne <3 toivotaan että uusiksi tärppää ja pysyy loppuun asti mukana <3

Tässä 2,5h pidättelyllä. Itku meinasi jo päästä. Maanantaina soitan heti neuvolaan ja pyydän verikoetta.

Ihan ensimmäinen plussa 4.4.
Apteq 10 mlu, aamupissa:

Yläkuvassa 6.4. Apteq 10 mlu, n. 3 h pidätys ja
Apteekkarin 25 mlu, aamupissa.
Alavasen 8.4. Apteq 10 mlu aamupissa.
Alaoikea 8.4. Apteq 10 mlu, 2,5 h pidätys.

Kai sitä on sokeutunut noille viivoille, kun on silmät sirrissä niitä tihrustellut :wacky: Luulin jo aamulla saavani leffaviivat!:dontknow

Iskälle kyllä tuo plussa mun mielestä on! Jos on vaa hidas vahvistumaan :)

Onnea Nikalle plussasta! Komee plussa onkin :)

Voi ei Heitsu :( tuollaista ei kyllä sais tapahtua kellään! Toivottavasti tärppää pian ja vauva pysyisi loppuun asti mukana <3

Täällä eletään dpo5:ttä, jessus ku aika kuluu hitaasti, tekis mieli ruveta jo taas testailemaan.. Jos tästä kierrosta tärppäisi niin laskettu aika olis 23.12, en pistäis pahakseni jos sais tällaisen joululahjan <3

Takaisin