Babyplan, 10miu. En tiiä onko sit todellisuudessa miten herkkiä.. :) en oo ennen näillä testaillu tai kuullu koko merkistä![]()
Babyplanit on hyviä! Minä en ainenkaan saanut niillä mitään turhia viivoja vaikka kuinka tihrustin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyplan, 10miu. En tiiä onko sit todellisuudessa miten herkkiä.. :) en oo ennen näillä testaillu tai kuullu koko merkistä![]()
Babyplanit on hyviä! Minä en ainenkaan saanut niillä mitään turhia viivoja vaikka kuinka tihrustin.Voi oispa <3
Aamuinen oli tehty Apteqin 10mlu testillä.Iskalllt älä vielä menetä toivoa ! Tee vielä uusi testi vaikka herkemmällä. Jos aamupissi ei vaan ollu tarpeeksi vahvaa <3
Iskalllt älä vielä menetä toivoa ! Tee vielä uusi testi vaikka herkemmällä. Jos aamupissi ei vaan ollu tarpeeksi vahvaa <3
Unicorn ihan tyhmää <3mä niin ajattelin et olisit plussannu! Mut niin kauan on toivoa kun täti on poissa
![]()
Täällä alko eilen siis kp1 :)
Tekisi mieli jo pissiä varuiksi toiseenkin tikkuun.. ehkä sitten illemmalla.
Mistä ja miten voi varata ajan verikokeeseen? Siitähän se selviäisi mikä on tilanne.
Pahoittelut Unicorn negoista.Ihan selvästi oon minäkin nähnyt viivat sun testeissä, jotain yritystä ainenkin selkeästi on. Se nyt on positiivista! Muistan kun kuumeiltiin täällä yhtä aikaa, kyllä soisin sulle sen plussan jo! <3
Ja tietysti myös kaikille muille kuumeilijoille. <3
Heitsu, kannattaa vaan jatkaa tikuttelua. Mulla oli ekassa tikuttelussa plussa kp14 (eli ovis kp15), tokassa tikuttelussa plussa kp 20 (eli ovis kp21) ja kolmannessa tikuttelussa plussa kp 16 (eli ovis kp 17) eli kyllä se heittelee eri kierroissa ainakin mulla. Ja tosiaan tässäkin kierrossa viiva ilmestyi tyhjästä. Edellisenä päivänä oli yhtä haalea viiva kuin sinulla.
Aamuinen oli tehty Apteqin 10mlu testillä.