Plussa vai ei?

Onko kenelläkään käynyt teistä niin että haalea viiva katoaisi seuraavan aamun testiin tai tulisi vuoron perään negaa ja haamua vai onko vahvistunut viivat päivä päivältä? Mulla tuli tän aamun testiin lähes olematon viiva eli haaleampi kuin eilen (Pregcheck) ja herkempään rfsu:n nega. Nyt siis dpo 11/12. Peli on varmaan menetetty..

mulla on käynyt. pregchekin kanssa kerran, selkeä haamu ja siitä seuraavat testi negaa ja sit 4pv päästä menkat alko. joten veikkasin varhaista keskenmenoo..(siis kemiallista)

Muokattu viimeksi:
Mulla kävi viime kierrossa niin et sain värittämän haamun, seuraavana haamun jossa vähän väriä ja sit illalla alko menkat kamalan kivun kanssa joten oli ilmeisesti kemiallinen. :/ ja pregchek oli testi siis :)

Siis mä en ymmärrä kun tuntuu olevan mulla sama juttu joka kuussa että haamuilee mutta ei koskaan tartu kunnolla kiinni. Ihan ihmeellistä. Onneksi kohta taas lääkäriaika.

Mut toisaalta meille se oli lohtu sinänsä et jotain on mahdollista tapahtua, kun 4 vuotta yritystä ilman yhtään haamua tai viivaa :D nyt on vika kierto ennen hoitoja joten toivon erittäin kovasti +++

Joo mäkin oon ollut tavallaan onnellinen, mut sit alan epäillä että nää kaikki on ollutkin vaan viivanpaikkoja eikä todellista yritystä ollenkaan :( ähh epätietoisuutta! Vielä onneksi pari päivää aikaa toivoa että kääntyis plussaksi. Tämä kierto siinä mielessä poikkeuksellinen, että ei tiputtelua ollenkaan vaikka kaikissa muissa on ollut lugeista huolimatta

Diann, ootko siis saanu eri testeihin eri tuloksia, vai tuliko samaan testiin ensin haamu, sit nega? Moni on sanonu että esim sillon ku pc tulee selkee, mutta haalee viiva ni yhtä 'herkkään' rfsu:n testiin tulee nega. Molemmat siis 25miu/ml.

Pienitimantti, vahvistumisia viivalle ja tarrasukkia mukaan!!

Mä en tiiä mikä tää mun tilanne on, jos eilen tuli haamu testiin ja tänäaamuna alko menkat.. jos se ois menny kesken, niin eihän eilen ois enää pitäny näkyä mitään, varsinkaan kun toissapäivänä oli selkee nega? Ja kemiallisessa sama homma? Ei oo kyllä vielä ainakaan hyytymiä tullu, pelkkää kirkasta verta vaan...

Tein siis eilen kaksi pc ja molemmissa haalea haamu, aamu ja iltapissasta. Molemmat testiajalla. Sit tänä yönä joskus neljän aikaan tein 10 herkän rfsu:n ja puhdas nega ja sit tein vielä pc:n varalta ja just ja just näkyvä viivanpaikka enää.

Mä en ehkä luottaisi tuohon rfs testiin oon kuullu siitä paljon huonoa et ei näytä kunnolla. Kun muut näyttää selkeetä haamua ni toi ei mitään. Joten saatat todellakin mahdollisesti olla raskaana ! Tee huomen aamuna uudestaan se pregchek :)

Mutta saako hullu ja sekopäinen himotestaaja paljastaa itsensä :D siis oletetustihan mul on dpo 4-5 ja kp 21 muistaakseni, Noo tuossa huvikseen kävin pissillä ja ajattelin lirutella vähän kuppiin. Vaikka siis missään nimessä ja kaikkien lakien mukaan näillä päivillä pitäisi mitään testiin tulla. Kertokaas nyt sit mielipide. Siis haalea viivanpaikka yllätti testissä. En mä edes tiedä mihin kohtaan sen pitäisi tossa davidissa tulla mut tässä nyt kuva :D ylhäällä ovis testi antaa viitettä siihen mihin se paikka ilmesty heti testin tehtyä. Et voitteko sanoa et lopeta ja olet hullu ja tyhmä ku testaat nyt jo :D
ImageUploadedByVau Foorumi1490532424.583636.jpg

Lume: toi ovistestin välikin näyttää hurjalta! Vaikka siis tollanen se varmasti on, mut jotenkin hassun iso väli :D ja kyllähän tossa alemmassakin jotain suurennettuna näkyy... jännää. Ethän pitänyt niitä kuivuessa vierekkäin. Olen kuullut, että ovistesti saattaa vaikuttaa jotenkin r-testin tulokseen jos ne on kontaktissa?
4-5dpo tuskin vielä kiinnittynytkään. :D tää todistais että viivanpaikkoja tulee helposti. Tai sit tosi aikaisin kiinnittynyt. Onko tuo ovistesti siis vanha ovisplussa?

Lume: toi ovistestin välikin näyttää hurjalta! Vaikka siis tollanen se varmasti on, mut jotenkin hassun iso väli :D ja kyllähän tossa alemmassakin jotain suurennettuna näkyy... jännää. Ethän pitänyt niitä kuivuessa vierekkäin. Olen kuullut, että ovistesti saattaa vaikuttaa jotenkin r-testin tulokseen jos ne on kontaktissa?
4-5dpo tuskin vielä kiinnittynytkään. :D tää todistais että viivanpaikkoja tulee helposti. Tai sit tosi aikaisin kiinnittynyt. Onko tuo ovistesti siis vanha ovisplussa?

Joo ei ollu vierekkäin, otin vasta kuivuttua sen ovis testin sieltä pinosta r testin viereen kun nappasin kuvan. Ja toi viivan paikka näky melkein heti kaston jälkeen. Se on tosiaan vanha toi ovis testi :) mä voisin uskoa et viivanpaikkoja Voi tulla tyhjästä tai sit ovis ollu samantien ku plussa tuli tai kiinnittyminen tapahtunut todella nopeaa. Mä olen täällä nyt ihan silmä pyöreänä et mitä ihmettä mutta en riemusta hypi. Koska tod näk tuo on vaan väärä viivanpaikka joka siihen ei kuuluisi. Mulla on aika-ajoin alavatsa kipuja sekä selkään että munasarjoihin koskee ajoittain. Tulee aika piina viikot. Ajattelin huomenna käydä ostaa kaappiin pregchekin liuskoja. :)

Mie oon ymmärtänyt nuo viivanpaikat niin että ne on aina ns. turhia, tulee tyhjästä. Se on vaan se kohta testissä mihin plussaviivan pitäisi tulla eikä meinaa sen kummempaa :) Toisissa testeissä vaan näkyy selkeämmin.

Ja toivottavasti en kuulosta inhottavalta, tiedän itse paremmin kuin hyvin miltä se tuntuu toivoa plussaa testiin. Mutta se on vaan biologinen mahdottomuus näkyä testissä mitään vielä dpo 4-5, kiinnittyminen voi alkaa ihan aikaisintaan dpo 5 ja siitä menee vielä päiviä että näkyy testissä. Tsemppiä, toivotaan että muuttuu plussaksi vielä!

Ja toivottavasti en kuulosta inhottavalta, tiedän itse paremmin kuin hyvin miltä se tuntuu toivoa plussaa testiin. Mutta se on vaan biologinen mahdottomuus näkyä testissä mitään vielä dpo 4-5, kiinnittyminen voi alkaa ihan aikaisintaan dpo 5 ja siitä menee vielä päiviä että näkyy testissä. Tsemppiä, toivotaan että muuttuu plussaksi vielä!

Et kuulosta herran isä :) siis mähän epäilen et toi on sinne kuulumatonta tavaraa :)

Miä oon ymmärtänyt että munasolulla kestää se 6-8 päivää muuntua siihen muotoon,joka sitten kiinnittyy.Tai siis että voisi kiinnittyä aikaisemminkin jos kohtuun ehtisi mutta ei ole silloin vielä oikeanlainen (joku blastokysti tms).Mut jos sulla on Lume ollut ovis aiemmin ku luulit?

Pienitimantti, jee!! Kuvaa! ;)
Koska uutta?

Diann, täällä sama. Haamuilee ja haamuilee ja negailee ja sit ei pysy kyydissä :( mutta muakin lohduttaa se, että jotain ees yrittää tapahtua :) esikoista yritettiin 4v ja sillon en tikutellut näin ahkerasti lopuksi.. olin jo luovuttanut ettei vauvaa koskaan saada. Mutta plussasin sit kun uskalsin viikon oottaa menkkoja ja kun ei kuulunutkaan ja oli oireita, niin ++ ! :P

Testeissä on tosi paljon eroja! Jotkut herkemmät esim onestep 10mlu ei välttämättä näytä vielä mitään jos joku toinen 25mlu vaikka jo näyttää.. ohan pyllystä!

Täällä testaillaan ovista edelleen vielä.. kp17 ja ei näy. Taitaa kierto taas venyä. Tilasin jätesäkillisen o-testejä ettei kerrankin vaan mee ohi , ni mulla on enää yks tikku , enpä arvannu että antaa ootatuttaa nyt näinkin kauan!! Olisko huomenna o+? Tämä tehty tänään 19-20 aikoihin? Koskas mä ton vimosen tekisin, että ei nyt sit kävis taas niin että loppumetreillä loppuu?? Ja ovis jää taaaaas bongaamatta! :(

Oireita oli kp13-14 (ovistesti negaa) ja oli limat ja viilteli oikeeta puolta.. nyt kp17 viiltelee ja jomottaa vasenta, ja oikealta pitäs nyt irrota? Menkkajomoa alavatsalla.

Kuvassa vaan noi viimesimmät ovistestit. Niitä on kamala pino oikeesti :D :o :D :P

ImageUploadedByVau Foorumi1490552436.736761.jpg

Miä oon ymmärtänyt että munasolulla kestää se 6-8 päivää muuntua siihen muotoon,joka sitten kiinnittyy.Tai siis että voisi kiinnittyä aikaisemminkin jos kohtuun ehtisi mutta ei ole silloin vielä oikeanlainen (joku blastokysti tms).Mut jos sulla on Lume ollut ovis aiemmin ku luulit?

Mietin samaa Lume.. ? :) olisko ollut aiemmin? Ja kiinnittymisdippi näkynyt haamuna?

Unicorn,mulle sano gyne että ei ovulaatio tule vuorotellen eri puolilta vaan voi vaihdella ihan miten vain.Ei kuulemma keho ole niin viisas [emoji1] Mulla nyt kahdessa kierrossa ollut oikea puoli aktiivinen (ultrattu) mutta jälkimmäisessä oli tyhjä munarakkula ja tuli kysta.Nyt eka kierto kystan jälkeen (kp7 menossa) ja jännäilen tuleeko vielä oikealta vai vaihtaisko vasemmalle välillä [emoji1]

Unicorn,mulle sano gyne että ei ovulaatio tule vuorotellen eri puolilta vaan voi vaihdella ihan miten vain.Ei kuulemma keho ole niin viisas [emoji1] Mulla nyt kahdessa kierrossa ollut oikea puoli aktiivinen (ultrattu) mutta jälkimmäisessä oli tyhjä munarakkula ja tuli kysta.Nyt eka kierto kystan jälkeen (kp7 menossa) ja jännäilen tuleeko vielä oikealta vai vaihtaisko vasemmalle välillä [emoji1]

Aijjahah! Mitähän mä oon tehny biologian tunnilla :D :D mä luulin että vuorotellen! Heh! No näköjään sitä voi oppia vielä jotain uutta :P

Arvelisin, että nopeimmillaan blastokysti voi muodostua juuri 5 päivässä valmiiksi, usein 6 päivässä. Seuraavana päivänä siitä lähtee sen pinta tulemaan vastaanottavaiseksi kiinnittymiselle.
Kata on oikeassa, ei siinä mitään järjestystä ole, kummalle puolelle irtoava munasolu kehittyy. Olisko meille kaikille annettu ymmärtää, että munasarjat "vuorottelevat", mutta jätetty sanomatta, että satunnaisesti vaihtelevat vuoroa :)

Takaisin